کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ممنوعیت ورود کامیون به دو منطقه تهران


کد خبر : ۴۰۳۵۹دوشنبه، ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷:۴۶۴۳۲ بازدید

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ممنوعیت دائمی ورود کامیون به مناطق 1 و 12 شهرداری تهران خبر داد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ممنوعیت دائمی ورود کامیون به مناطق 1 و 12 شهرداری تهران خبر داد.

سردار محمدرضا مهماندار درباره اجرای طرح ساماندهی کامیون‌ها در پایتخت اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح از مدتی قبل برخورد با اضافه بار و تناژ غیرمجاز کامیون‌ها در دستور کار قرار گرفت اما این طرح بخش‌های دیگری نیز دارد که یکی از این بخش‌ها ممنوعیت ورود کامیون به دو منطقه تهران یعنی منطقه 12 و 1 است.

وی با بیان اینکه ممنوعیت تردد کامیون‌ها در این دو منطقه دائمی و 24 ساعته است، افزود: در بررسی‌های انجام شده و برابر مصوبه شورای تأمین تهران تردد کامیون‌ها در برخی از معابر تهران سبب وارد شدن خسارت به معابر و همچنین ابنیه می‌شود. در این بررسی‌ها مشخص شد که اکثر معابر و ابنیه منطقه 12 و 1 شهر تهران مستعد چنین خساراتی هستند از این رو تصمیم بر ممنوعیت ورود کامیون‌ها به این مناطق گرفته شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اضافه کرد: البته ورود کامیونت‌ها به این مناطق منعی ندارد.

مهماندار درباره مجازات و جرایم ورود کامیون‌ها به این مناطق گفت: کامیون‌هایی که وارد این دو منطقه شوند شامل جریمه 90 هزار تومانی شده و علاوه بر آن 4 نمره منفی نیز به راننده تعلق می‌گیرد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در پاسخ به سوالی درباره اینکه در شرایط اضطراری چطور می‌توان وارد این مناطق شد، گفت: در مواردی که استفاده از کامیونت نتواند نیاز را رفع کند، در کمیسیونی مشترک میان پلیس راهور و شهرداری تهران موضوع بررسی شده و مجوز مقطعی کوتاه مدت برای تردد کامیونی با شماره پلاک مشخص در این محدوده صادر می‌شود.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها