کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پیش‌بینی بازار آهن‌آلات ساختمانی


کد خبر : ۴۰۳۴۰یکشنبه، ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰:۱۵۳۷۴۳ بازدید

روز گذشته قیمت بعضی از آهن آلات ساختمانی کمی افزایش یافت. با این وجود برسی ها حاکی از آن است که قیمت ها در بازار آهن رو به بالا می‌باشند هرچند ...

آهن پرایس- روز گذشته قیمت بعضی از آهن آلات ساختمانی کمی افزایش یافت. با این وجود برسی ها حاکی از آن است که قیمت ها در بازار آهن رو به بالا می‌باشند هرچند که بیشتر کارخانه‌ها قیمت‌های اعلامی خود را ثابت اعلام کردند.

به گفته ی برخی از کارشناسان بازار، ببه دلیل افزایش حجم فروش و بالا رفتن معاملات و ثابت بودن قیمت‌ها به مدت طولانی، پیش‌بینی کرده‌اند که به زودی شاهد روند صعودی قیمت‌ها در بازار آهن باشیم. هرچند که این افزایش قیمت ها به نفع خریداران نخواهد بود اما موجب تکان خوردن بازار و افزایش فروش می شود.

اگر بخواهیم یک گزارش کوتاه از وضعیت دیروز بازار آهن ارائه بدهیم، می توان گفت که قیمت پروفیل ها بطور کلی نزولی بود و حدود 10 الی 30 تومان کاهش داشت. قیمت میلگرد ها نیز در روز گذشته ثابت بود اما کارخانه هایی مانند شاهرود، حسن رود، آریان فولاد و ابهر 10 تومان افزایش داشت. با این وجود کارخانه های نظیر کویرکاشان، ظفربناب و هیربد حدود 50 تومان کاهش قیمت داشت. قیمت نبشی و ناودانی نیز در روز گذشته ثابت بود. قیمت ورق سیاه نیز ثابت بود اما ورق سیاه فولاد مبارکه در بنگاه تهران افزایش قیمت داشت. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها