کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شاخص بورس آماده بازگشت به کانال 79 هزار واحدی شد


کد خبر : ۴۰۳۱سه شنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۷:۵۴۱۹۴۵ بازدید

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با افزایش 537 واحدی به مرز 79 هزار واحد نزدیک شد و ارزش معاملات نیز با افزایش بسیار قابل توجهی به مرز 585 میلیارد تومان رسید.

شاخص بورس تهران در ادامه روند صعودی خود که از ابتدای این هفته آغاز شده است امروز با افزایش 537 واحدی به مرز کانال 79 هزار واحد نزدیک شد.

این افزایش شاخص متأثر از روند مثبت سرمایه‌گذاری غدیر، همراه اول، توسعه معادن و فلزات، پتروشیمی پردس، سرمایه‌گذاری ملی، گروه مپنا، صنایع شیمیایی ایران، بانک ملت، فولاد مبارکه اصفهان و گسترش نفت و گاز پارسیان بود.در معاملات بورس تهران قند مرودشت، سرمایه‌گذاری ملی، صنایع شیمیایی، سرمایه‌گذاری غدیر، سرامیک‌های صنایع اردکان، ایران یاساتایر و رابر، قطعات اتومبیل، جام دارو و سرمایه‌گذاری توکافولاد بیشترین افزایش قیمت را داشتند.

به گزارش فارس امروز اکثر نمادهای بورسی روند مثبت و متعادلی داشتند و به همین منظور بیش از 584 میلیارد تومان سهم در بورس تهران مورد معامله قرار گرفت.فرابورس هم شاهد افزایش قیمت بسیاری از نمادها بود که در این میان کی‌بی‌سی، صنایع غذایی مینوشهر،‌صنایع البرز، تولید برق مپنا، تبدیرگران فارس خوزستان و برترین تقاضا را به خود اختصاص دادند.

در گروه دارویی زمزمه‌های افزایش 25 درصدی قیمت دارو شنیده می‌شود که موجب افزایش تقاضا در این نمادها شده است.

در فرابورس برترین تقاضا به نمادهای تازه از راه رسیده کی‌بی‌سی سرمایه‌گذاری اطلاع البرز، صنایع غذایی مینوشهر و تولید برق عسلویه مپنا اختصاص داشت.امروز در معاملات بورس تهران 5 درصد از سهام پست‌بانک با قیمت پایه 11919 ریال مورد معامله قرار گرفت که تحلیل‌گران، قیمت هر سهم آن در بازار را معامله بلوکی آن عنوان می‌کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها