کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

عوارض ورود خودرو به قشم افزایش یافت


کد خبر : ۴۰۰۶دوشنبه، ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۰:۵۴۵۷۰۵ بازدید

سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم از افزایش عوارض ورود خودرو به جزیره قشم با هدف ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی در ایام نوروز 93 خبر داد.
عوارض ورود خودرو به قشم افزایش یافتعوارض ورود خودرو به قشم افزایش یافت

سیدعلی علوی با اشاره به این که این افزایش به تصویب هیات مدیره این سازمان رسیده است،گفت: پایین بودن میزان این عوارض و تغییر نکردن آن به رغم افزایش تورم در سال های اخیر و همچنین ضرورت تامین بخشی از هزینه های بازسازی زیرساخت های تخریب شده در جزیره از دیگر دلایل افزایش عوارض ورود خودرو به این جزیره است.

وی شنبه شب زمان اجرای این مصوبه را ۲۵اسفند ۹۲الی ۱۵فروردین ۹۳اعلام کرد و افزود: ساکنان جزیره با ارائه کارت شهروندی از ۷۵درصد تخفیف در این نرخ ها برخوردار می شوند.به گفته وی، نرخ عوارض ورودی خودروهای سواری طبق این مصوبه یک میلیون ریال، کامیونت و وانت یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و کامیون، انوع تریلر و اتوبوس دو میلیون ریال تعیین شده است.

علوی یادآور شد: در این ایام فقط کامیون و تریلرهای حامل ارزاق عمومی اجازه ورود به جزیره را خواهند داشت و ورود اتوبوس نیز مجاز خواهد بود.

وی تصریح کرد: به این نرخ ها هزینه های حمل و نقل خودروها توسط ˈلندینگ کرافتˈ اضافه خواهد شد و گمرک و دهیاری پهل مجاز به اخذ وجه از خودروها نیستند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها