کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ویژگی های محصول جدید آسان موتور در ایران


کد خبر : ۴۰۰۵دوشنبه، ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۳:۲۵۹۵۹۵ بازدید

طراحی هیوندای پس از مدتها دچار تحولی شگرف گردید و در نهایت شاهد تولد نسل های جدیدی از این کمپانی خوش نام کره ای بوده ایم.
ویژگی های محصول جدید آسان موتور در ایرانویژگی های محصول جدید آسان موتور در ایران

این خودرو در نمای جلو تلفیقی از هیوندای سوناتا و هیوندای النترا بوده ولی از نظر ابعاد بین این ۲ محصول قرار گرفته و کمی به هیوندای النترا نزدیک می باشد و به همین دلیل موتورهای پر قدرت تری بر روی این محصول سوار می شوند . در نمای عقب نیز به مانند النترا طرحی قابل قبول داشته ولی بر خلاف النترا سقف و صندوق بار به خوبی با یکدیگر مرتبط شده اند و برای همین در نمای جانبی ، نمایی زیباتر از این خودرو را شاهد هستیم .

برای محصول استیشن کمی متفاوت بوده و این محصول دارای برش نهایی در عقب به خوبی بوده و برای همین نیز به راحتی و سادگی طراحی عقب آن بیشتر می توان عادت نمود ولی طراحی عقب مدل سدان ، ما را به یاد مدل های النترا و اکسنت خواهد انداخت .

در مورد تجهیزات و امکانات این خودرو ها ، دارای تجهیزات ایمنی شامل ۹ ایربگ در ۶ نقطه ، سیستم چرخ خودکار نور چراغها در پیچ جاده ، سیستم سنسور پارک عقب ، سیستم ESC ، ABS ، EBD ، LKAS بوده و از این نظر هم خودروی سدان و هم خودروی استیشن دارای ایمنی مناسبی می باشند .این خودرو دارای سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک بوده ( تهویه مطبوع اتوماتیک با کنترل چند گانه سفارشی بوده ) و هم چنین برای سرنشینان عقب نیز کانال تهویه در نظر گرفته شده است .

موتور هر دو این خودروها ، یک موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر دارای سیستم تزریق مستقیم سوخت بوده و دارای توان خروجی معادل ۱۷۷ اسب بخار در ۶۵۰۰ دور بر دقیقه می باشد و همچنین گشتاور ۲۱۷ نیوتن متر در دور موتور ۴۷۰۰ دور بر دقیقه در اختیار شما قرار می دهد .شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برای خودروهای استیشن و سدان به ترتیب ، ۹.۷ ثانیه و ۹.۵ ثانیه می باشد و همچنین به ترتیب حداکثر سرعت ۲۱۰ و ۲۱۲ کیلومتر بر ساعت از این خودروها اعلام گردیده است .مصرف سوخت این خودروها در شهر ، جاده و ترکیبی برای خودروی استیشن ۹ ، ۵.۶ و ۶.۸ اعلام شده است و به همین ترتیب مصرف سوخت برای مدل سدان ۹ ، ۵.۶ و ۶.۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است .



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها