کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ردیاب یا دزدگیر؟؟


کد خبر : ۴۰۰۳۴شنبه، ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵:۳۹۲۳۴۳ بازدید

ممکن است این سوال را در موارد مختلف مثل تلویزیون، موبایل، کامپیوتر، و ... از خود بپرسید و جواب شما بله باشد اما آیا جهت امنیت خودروی خود نیز به روز ...
آیا شما هم همگام با تکنولوژی بروز میشوید؟
ممکن است این سوال را  در موارد مختلف مثل تلویزیون، موبایل، کامپیوتر، و ... از خود بپرسید و جواب شما بله باشد اما آیا جهت امنیت خودروی خود نیز به روز بوده‌اید؟؟
شاید اخیراً با نام ردیاب خودرو و یا ردیابهای شخصی برخورد کرده باشید و بی تفاوت بدون یافتن رابطه کاربردی از آن گذر کرده‌اید – حال در این مقاله کوتاه به معرفی این سیستم می‌پردازیم.
ردیاب خودرو نسل جدید سیستم های امنیتی خودرو می‌باشد که وضعیت خودروی شما را بدون در نظر گرفتن فاصله شما از ماشین در اختیارتان قرار میدهد.
 
ردیاب خودرو
 
از معایب و نقاط ضعف سیستم قبل یعنی دزدگیر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 
امکان از کار انداختن سیستم توسط سارق بدلیل در دسترس بودن
ایجاد سرو صدا و مزاحمت برای همسایگان در مواقع غیر ضروری
عدم پوشش دهی در فواصل طولانی از خودرو
 
و اما نسل جدید سیستمهای امنیتی (ردیاب خودرو WWW.CARAGPS.COM) چه امکاناتی در اختیارتان می‌گذارد:
ردیابی آنلاین خودرو و شخص بر روی صفحه موبایل و کامپیوتر
اعلام هشدار از طریق پیامک بدون محدودیت فاصله از ماشین
مخفی بودن از دید سارقین
امکان خاموش کردن ماشین با پیامک از هر فاصله
   اما جالب است بدانید شما از این تکنولوژی می‌توانید جهت حفاظت از عزیزانتان، کیف، چمدان، و حیوانات خانگی نیز استفاده کنید. خانواده افراد آلزایمری بیشترین نیاز را به این چنین دستگاهی دارند یا وقتی کودک شما به اردو برده می‌شود یا با سرویس به مدرسه میرود، شما با کمک این سیستم می‌توانید لحظه به لحظه آنها را پیگیری و ردیابی کنید یا حتی با آنها مکالمه دو طرفه داشته باشید. جالب است بدانید ردیابهای شخصی بدلیل نداشتن صفحه LCD از طرف مدارس منعی در حمل آنها نمی‌باشد.
 
ردیاب خودرو
 
 
کاربردهای فراوان ردیابها به همین جا ختم نمی‌شود چون بخش اصلی کاربرد این سیستم در مدیریت ناوگان حمل و نقل – آژانس‌ها – لیزینگ‌های خودرو – آمبولانس‌ها و ماشین‌های حمل اجناس گرانبها نیز میباشد.
 
ردیاب خودرو
 
سیستم مدیریت ناوگان به کمک سیستم ردیاب خودرو برای مدیران آینده نگر و شرکتها مزایای زیادی به ارمغان میاورد:
مانیتور دقیق تمام خودرو ها بر روی نقشه و صفحه نمایش
گزارش از ورود و خروج خودرو از محدوده شرکت
امکان گزارش گیری از کیلومتر کارکرد خودرو در فواصل زمانی مختلف 
هشدار تخلف راننده از سرعت مجاز بر روی سامانه یا از طریق پیامک
امکان صرفه جویی در مصرف سوخت با نصب سنسور 
امکان گزارش گیری از دمای یخچال در کانتینرهای یخچال دار
و ...
همچنین شرکتهایی که از طریق بازاریابی حضوری فعالیت دارند با استفاده از ردیاب شخصی میتوانند ویزیتورها را در مسیر مانیتور کنند.
تا اینجا توضیحاتی اجمالی و گذرا از دنیای گسترده ردیاب ها برای شما اورده شد , حال اگر نیاز به این سیستم را در زندگی خود احساس می‌کنید و در فکر بروز شدن با تکنولوژی و خرید یک ردیاب خوب و کاربردی به نسبت نیاز خود هستید قبل از خرید به این نکات توجه منید:
 
یافتن یک شرکت با ثابقه و معتبر در این زمینه – چون این روزها به دلیل پر سود بودن این کالا افراد زیادی بدون پشتوانه فنی و اطلاعات کافی اقدام به فروش آن می‌کنند، ولی توجه داشته باشید خرید ردیاب شامل دو فاکتور است :
سخت افزاری که بر روی خودرو نصب میشود؛ 2- نرم افزاری که بر روی گوشی شما از طرف فروشنده فعال میشود که این مورد نیاز به پشتیبانی فروشنده و پاسخگویی می‌باشد.
مارک و مدل ردیاب باید دارای تاییدیه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی باشد. این مورد را از فروشنده خود درخواست کنید.
با توجه به نیاز خود ردیاب مناسب را انتخاب کنید – اگر برای خودروی شخصی میخواهید این سیستم را نصب کنید لازم نیست به سراغ مدلهای پیشرفته بروید. 
گروه کارا ردیاب با سابقه مدید در امر سیستم های ردیابی و پشتیبانی نرم افزار های مختلف  امادگی پاسخ به هرگونه سوال از سوی خوانندگان محترم را دارد , www.caragps.com
شماره های تماس : 02188864347


اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها