کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شاخص بورس به کانال 77 هزار واحدی بازگشت


کد خبر : ۳۹۸۱شنبه، ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۰:۴۸۲۰۴۹ بازدید

شاخص کل بورس به واسطه برتری تقاضا در بسیاری از نمادها با افزایش 505 واحدی به کانال 77 هزار واحدی بازگشت.

پس از اعلام حذف محدودیت‌ها در فروش سهام، بازار با واکنش مثبت به این تصمیم، با برتری تقاضا در بسیاری از نمادها به کار خود ادامه می‌دهد.

بر اساس این گزارش، شاخص بورس هم به دنبال همین امر با افزایش 505 واحدی به کانال 77 هزار واحدی بازگشت و ارزش بازار نیز با روند افزایشی به 377 هزار میلیارد تومان نزدیک شده است.

در بازار امروز فولاد مبارکه اصفهان، بانک پاسارگاد، بانک صادرات، بانک ملت، هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی تأمین، معدنی و صنعتی چادرملو، سرمایه‌گذاری دارویی تامین، بانک پارسیان و سیمان تهران بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص گذاشتند.

در بازار امروز تمام شاخص‌های منتخب از جمله شاخص صنعت، شاخص 50 شرکت فعالتر، شاخص آزاد شناور، 30 شرکت بزرگ، بازار اول و دوم،‌برنگ سبز درآمده و روند صعودی به خود گرفته است.

در معاملات بورس تهران اکثر نمادهای بورسی افزایش قیمت دارند که در این میان درخشان تهران، نوسازی و ساختمان تهران،‌لعابیایران، سایپا‌ آذین، قند نیشابور، پارس خودرو و صنعتی بهشتر بیشترین افزایش قیمت را تجربه می‌کنند.

در فرابورس هم شاخص با افزایش 16 واحدی به 751 واحد رسیده که بیشترین تأثیر مثبت را پتروشیمی جم، پتروشیمی زاگرس، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه،‌پالایش نفت لاوان، پتروشیمی خراسان، ذوب آهن اصفهان، بانک سرمایه، بانک دی و بانک گردشگری داشته‌اند.

در این بازار برترین تقاضا به دو نماد کی‌بی‌سی و سرمایه‌گذاری اعتلای البرز که اولین روز فرابورسی خود را تجربه می‌کنند، اختصاص دارد . بسیاری از تحلیل‌گران و کارشناسان بازار از بازگشت قیمت‌ها و شاخص بورس به سطوح ماه‌های قبل خبر داده‌اند و سرمایه‌گذاران توصیه می‌کنند که در فروش سهام عجله نکنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها