کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فرم‌های خوداظهاری هدفمندی یارانه‌ها از 20 فروردین +جزئیات


کد خبر : ۳۹۷۷شنبه، ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۲:۰۲۷۹۸۴ بازدید

فرم‌های خود اظهاری هدفمندی یارانه‌ها از 20 فروردین‌ماه 93 به مدت 10 روز منتشر و از طریق سامانه اینترنتی در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

فرم‌های خوداظهاری مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها از بیستم فروردین‌ماه سال 93 توزیع می‌شود و تا 29 فروردین  93 ادامه خواهد داشت.

براساس برنامه‌ریزی که دولت در این زمینه انجام داده قرار است به ترتیب سرپرستانی که رقم اول شماره ملی‌شان با عدد صفر شروع می‌شود از بیست فرودین 93 به سامانه اینترنتی که متعاقبا اعلام خواهد شدف مراجعه و  ثبت‌نام کنند و سپس به ترتیب کسانی که شماره‌های ملی‌‌شان از یک تا 9 است براساس زمان‌بندی‌تا روز 29 فروردین مراحل ثبت‌نام خود را انجام دهند.

کسانی که در طول 10 روز موفق به ثبت‌نام در فرم‌های خوداظهاری نشده‌اند، می‌توانند 31 فرودین‌ماه با ورود به سامانه ثبت‌نام فرم‌های خوداظهاری اعلام شده اطلاعات خود را جهت دریافت هدفمندی یارانه‌ها در آن سامانه درج کنند.

پیشتر محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفته بود که فرم‌های خوداظهاری در طول ایام نوروز منتشر نخواهد شد و احتمال دارد در دهه سوم فروردین دولت اقدام به انتشار این فرم‌ها کند.

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور پیشتر درسفر استانی خود به استان هرمزگان با اشاره به کمبود منابع مالی دولت برای پرداخت یارانه 45 هزار و پانصد تومانی گفته بود: یک مقدار باید کمربندها را سفت کنیم. توقعات را کم کنیم و به آینده نگاه کنیم. ما به هر مقوله‌ای که می‌خواهیم وارد شویم عده‌ای می‌گویند تو را به خدا وارد نشوید. مگر می‌شود اصلاح نکنیم. ما می‌توانیم با این وضع یارانه را به مردم بدهیم؟

رئیس‌جمهور تاکید کرده بود که وقتی فرم یارانه‌ها را به مردم می‌دهیم، مردم و آنهایی که نیاز ندارند می‌توانند فرم را پر نکنند و با یارانه خداحافظی کنند. حتی آنهایی که نیاز دارند می‌توانند بگویند که ما نمی‌خواهیم شما بروید محیط زیست، بهداشت و ... را درست کنید. دولت موظف به اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌هاست و امیدوارم آنهایی که نیاز به یارانه ندارند این فرم را پر نکنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها