کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

عملیات عمرانی پدیده شاندیز رسماً آغاز شد


کد خبر : ۳۹۲۳۸جمعه، ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۰:۴۶۱۸۵۰ بازدید

مدیرعامل شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال نام‌گذاری شده ...
عملیات عمرانی پدیده شاندیز رسماً آغاز شدعملیات عمرانی پدیده شاندیز رسماً آغاز شد

مدیرعامل شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال نام‌گذاری شده آغاز دوباره عملیات عمرانی پروژه‌های پدیده شاندیز نویدبخش توسعه اقتصاد و اشتغال در منطقه و خراسان‌رضوی است.

مهدی خجسته در مراسم رسمی آغاز به‌کار عملیات عمرانی پروژه آپارتمان‌های میان مرتبه پدیده شاندیز اظهار داشت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال نام گذاری شده است با هماهنگی و همراهی قوای سه گانه جمهوری اسلامی ایران به ویژه همکاری وزارت کشور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، قوه قضاییه، دادستانی مشهد، استانداری خراسان رضوی، ستاد تدبیر، شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر شاندیز، فرمانداری، دستگاه‌های نظارتی و امنیتی، بانک‌های عامل، هیئت‌مدیره، معاونان، مدیران و پرسنل شرکت و به طور خاص همراهی و صبوری همیشگی سهامداران پدیده، توانستیم بخش اعظمی از مشکلات را از پیش رو برداریم و مجوزهای لازم قانونی را برای ادامه فعالیت‌های پروژه پدیده شاندیز  اخذ و ستاد تدبیر پس از بررسی روند اقدامات، موافقت با آغاز عملیات عمرانی را صادر و ابلاغ کردند. 

وی ضمن تقدیر از همراهی و مساعدت‌های شوشتری و نوروزی در رفع مشکلات و موانع پیش روی شرکت افزود: اعضای فعلی هیات مدیره و مدیرانی که ازاین پس به بدنه پدیده وارد می‌شوند قطعا در تسطیح راه‌های توسعه و پیشرفت ابرپروژه پدیده تمام تلاش خود را به کار خواهند بست. 

خجسته گفت: خوشبختانه در حال حاضر بخش عمده‌ای از مشکلات پدیده برطرف شده است، پیگیری حل مسایل جهاد کشاورزی، مطالبات شهرداری، آب منطقه‌ای استان و تقسیط بدهی به دارایی و از سویی نیز تامین اعتبار از طریق کنسرسیوم بانکی با عاملیت بانک صادرات ایران به نتیجه رسیده است، که بزرگ‌ترین پیام پرداخت کنسرسیوم بانکی بازگشت آرامش به مجموعه پدیده بوده که، از جمله مهم‌ترین و شاخص‌ترین اقدامات در این مدت می‌باشد. 

مدیرعامل شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز افزود: سپس اخذ مجوزهای لازم برای برگزاری مناقصات و پروژه‌های لورایز و تکمیل مرکز تجاری از بلوک 11 تا 18 که شامل جذابیت‌هایی همچون شهربازی، آتریوم بلوک 11یا‌‌ همان خاک کهن، آکواریوم و دیگر انکر‌ها و جذابیت‌ها می‌باشد در اولویت قرار گرفت. 

وی گفت: با توجه به مناقصات برگزار شده، در فاز نخست عملیات اجرایی، پروژه آپارتمان‌های میان مرتبه در 4فاز اجرایی می‌شود که شرکت‌های شارپی، شالده، عمران سریر و عمران آذرستان با مجموع 255میلیارد تومان اعتبار این پروژه‌ها را با نظارت شرکت مهندسین مشاور گام طرح ثامن اجرایی خواهند نمود. 

به گفته وی پیمانکاران طی مدت 15روز بعد از ابلاغ قرارداد، کارگاه‌های عمرانی را تجهیز و به تداوم فعالیت‌های عمرانی خواهند پرداخت.  

وی ابراز امیدواری کرد: با شروع عملیات عمرانی در پدیده، شاهد رونق اقتصادی و اشتغال در استان و منطقه، امیدواری سهامداران محترم، بازگشت اعتماد عمومی و جذب سرمایه گذاران باشیم. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها