کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

درگیری مرگبار داماد و برادر زن در خیابان مرتضوی


کد خبر : ۳۸۵۳۷یکشنبه، ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷:۰۷۱۹۴۰ بازدید

ساعت 3:34 بامداد امروز مأموران کلانتری 112 ابوسعید در تماس با محسن مدیرروستا؛ بازپرس کشیک قتل پایتخت، خبر قتل مرد جوانی را اعلام کردند.

گروه حوادث- ساعت 3:34 بامداد امروز مأموران کلانتری 112 ابوسعید در تماس با محسن مدیرروستا؛ بازپرس کشیک قتل پایتخت، خبر قتل مرد جوانی را اعلام کردند.

بنابر اظهارات مأموران، مقتول در یک درگیری با ضربه چاقو مجروح شده، پس از انتقال به بیمارستان لقمان به علت شدت جراحات جان خودش را از دست داده و ضارب که در صحنه درگیری حضور داشت توسط مأموران بازداشت شده بود.

متهم این پرونده که پیش از ظهر امروز به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شده بود در اظهاراتش به بازپرس گفت: همسرم حدود چهار ماه پیش با من قهر کرد و به منزل مادرش رفت، شب گذشته من دنبال همسرم رفتم و زنگ در خانه مادرزنم را زدم که همسرم اهمیتی نداد و به همین دلیل به خانه‌ام بازگشتم.

وی ادامه داد: منزل من با منزل مادرزنم یک کوچه فاصله دارد و در خیابان مرتضوی سکونت داریم، زمانیکه به منزلم بازگشتم یکی از برادرزنهایم مقابل در خانه‌ام آمد و داد و بی‌داد کرد، درگیری بین ما چندین بار ادامه داشت تا اینکه برادرزنم رفت و مجدداً با یکی دیگر از برادرزنهایم (مقتول) و چندین نفر دیگر به در خانه من آمدند.

متهم اظهاراتش به بازپرس را اینگونه ادامه داد: زمانیکه آنها دوباره به مقابل خانه‌ام آمدند با هم درگیر شدیم، در این درگیری، آنها به سمت من حمله‌ور شدند و من با چاقو ضربه‌ای به مقتول زدم بعد نیز پلیس رسید و مرا بازداشت کرد.

پس از این اظهارات، محسن مدیرروستا؛ بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران متهم را برای ادامه تحقیقات در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار داد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها