کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

5 بانک بزرگ بین المللی تحت تعقیب قرار گرفتند


کد خبر : ۳۸۴۴پنجشنبه، ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۴:۴۸۳۰۰۱ بازدید

دادگاهی در نیویورک 5 بانک بزرگ در مرکز مبادلات طلای لندن را به علت دست داشتن در پرونده دستکاری قیمت طلا تحت تعقیب قانونی قرار داده است.

در تازه ترین پرونده قضایی در خصوص ایجاد اختلال در بازارهای مالی و کالای جهان، دادگاهی در نیویورک 5 بانک بزرگ معتبر بین المللی در مرکز مبادلات طلای لندن را به اتهام دست داشتن در دستکاری قیمت جهانی طلا تحت تعقیب قرار داده است.

بر اساس این گزارش، بانک نووا اسکاتیا، بارکلیزبانک، دویچه بانک، اچ اس بی سی و سوسایت جنرال به ارتباط با پرونده دستکاری در قیمت جهانی طلا متهم شده اند و تحقیقات در خصوص این پرونده آغاز شده است. این بانکها متهم هستند که با همکاری و همدستی در زمینه تعیین قیمت طلا سود زیادی برده اند.

این بانکها متهم هستند که از سال 2004 میلادی تاکنون در تعیین قیمت طلا در بازار لندن دستکاری می کرده اند و از این طریق سودهای کلانی به جیب زده اند.

پیش از این در ماه ژانویه امسال دویچه بانک آلمان از ادامه حضور در فعالیت های "گلدفیکس" در بازار بورس لندن که نقش مهمی در تعیین قیمت طلا دارد کناره گیری کرده بود. موسسه مالی سوسایت جنرال فرانسه با انتشار بیانیه ای اتهامات مطرح شده بر ضد این بانک را بی پایه و اساس ارزیابی کرده است



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها