کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

آژانش مسافرتی جا اینجاس
کیان برنا
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
نیسان
کانال تلگرام ایران جیب

چگونگی محاسبه نرخ سود سپرده در بانک‌ها

کدخبر:۳۸۳۵۹چهارشنبه، ۲۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳:۰۹۱۰۱۲۷ بازدید

بیشتر افراد معمولا هنگام مراجعه به بانک برای دریافت سود سپرده خود پس از اطلاع از مبلغ تعلق گرفته به عنوان سود نسبت به مقدار آن اعتراض ...

محاسبه سود روزشمار و بلند مدت از سوی بانک‌ها و موسسات فرمول خاص خود را دارد که در این گزارش به آن اشاره شده و بر اساس آن می توان هر مبلغ سرمایه را با هر نرخ سودی محاسبه کرد. بیشتر افراد معمولا هنگام مراجعه به بانک برای دریافت سود سپرده خود پس از اطلاع از مبلغ تعلق گرفته به عنوان سود نسبت به مقدار آن اعتراض دارند که البته در اکثر موارد علت این امر بی اطلاعی یا اطلاعات ناقص سپرده گذاران در مورد نحوه محاسبه سود حساب‌های کوتاه مدت یا بلند مدت خودشان نزد بانک‌ها است.

محاسبه سود روزشمار
در این میان سود سپرده‌های بانکی طبق ضوابط و مقررات به صورت روز شمار و با نرخ سود علی الحساب طبق فرمول (مدت به روز) ضرب در (نرخ سود) ضرب در (مبلغ سپرده گذاری) تقسیم بر (عدد 365 ضرب در عدد 100) برابر با سود سپرده‌های کوتاه مدت روز شمار محاسبه و پرداخت می‌شود.

البته قابل ذکر است برای محاسبه سود سپرده روزشمار، کمترین مبلغ مانده سپرده در روز حساب می‌شود.

محاسبه سود بلند مدت
همچنین سود سپرده‌های بلند مدت بانکی شامل (۱ ساله- ۲ ساله- ۳ ساله -۴ ساله -۵ ساله) یا کوتاه مدت ویژه (۳ ماهه-۶ ماهه-۹ ماهه) طبق ضوابط و مقررات موجود به صورت ماهیانه و با نرخ سود علی الحساب طبق فرمول (نرخ) ضرب در (مبلغ سپرده گذاری) برابر با سود یکسال برای سپرده مورد نظر محاسبه می‌شود.

حال اگر بخواهیم سود ماهیانه را محاسبه کنیم باید مبلغ محابه شده را تقسیم بر عدد ۱۲ کرد تا مبلغ مورد نظر بدست آید.

به طور مثال اگر بخواهیم سود سالانه برای مبلغ ۱۰ میلیون تومان با نرخ ۱۵ درصد رامحاسبه کنیم باید ۱۰ میلیون تومان را در ۱۵ درصد ضرب کرده که رقم یک میلیون و ۵۰۰ تومان بدست می‌آید که سود برای مدت یک سال است.

لازم به ذکر است که اگر بخواهیم سود ماهیانه را محاسبه کنیم باید مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را تقسیم بر عدد ۱۲ کنیم که مبلغ ۱۲۵ هزار تومان برای هرماه بدست آید.

اشتباهی که اکثر مراجعه کنندگان در بانک‌ها با آن روبرو می‌شوند اینگونه است که عدد 10 میلیون تومان را در ۱۵ درصد ضرب نموده و آن را تقسیم بر 10 می‌کنند و تصور می‌کنند ماهانه 180 هزار تومان سود پول آن‌ها می‌شود که این روش کاملا غلط است.

گفتنی است دراین روز‌ها که برخی از بانک‌ها و موسسات اعتباری نرخ دلخواه را برای سپرده‌های افراد درنظر می‌گیرند با روش فوق می‌توان سود هر مبلغ سپرده با هر نرخی را محاسبه کرد.

بلیط هواپیما



دیدگاه ها

علی بیغم: 1396/4/2111:16:22،
25
43
دوستان بالاترین نرخ سود رو توی بانکها و موسسات مجاز هچنان آینده و قوامین میدن؟ جای دیگه میشناسین معرفی کنین.
قلی قلی پور قلی زاده قلی صفت: 1396/4/2112:35:29،
25
34
بانک کشاورزی سپرده صندوق یکم سود روزشمار 19% میده
بیطرف: 1396/4/2112:44:49،
37
39
بله.موسسه ثامن الائمه وابسته به بنیاد تعاون سپاه یک طرح ویزه کوتاه مدت به نام زیتون گذاشته که تا آخر تیر هست با سود 23 درصد .
مسعود از مشهد : 1396/4/2112:53:32،
21
14
نرم افزار محاسبه سود بانکی در بازار و گوگل پلی بهترین راه برای محاسبه سود بانکی است.
علی: 1396/4/2112:55:21،
22
94
بانک مقتدر مهر اقتصاد با پشتوانه سپاه.
Hooman: 1396/4/2113:32:27،
27
35
مهر اقتصاد 23 درصد روزشمار با کف 1 میلیون
امیر سالار: 1396/4/2117:49:41،
24
14
مهر اقتصاد وقتی دید مردم هجوم بردند پولشان را بگیرند 23 اکر وگرنه 18 میداد
کاربر: 1396/4/2119:34:04،
31
9
مهر حساب داشتم اقتدار درونی داره ولی اقتدار روابطی نداره چون سالهاست در شرف تاسیس و کسب جوازه شتاب هم هنوز نشده
حمید: 1396/4/2111:19:19،
42
12
برای محاسبه سود سالانه اشتباه گفتین و مبلغ ضربدر عدد سود تقسبم بر ۳۶۵۰۰ مبلغ سود روزانه محاسبه میسود
و بسته به ماه های ۳۱ یا ۳۰ یا ۲۹ روزه ضربدر ۳۱ یا ۳۰ یا ۲۹ میشود و سود ماهانه حساب میشود و تقسیم بر ۱۲ که شما گفتین با گمی اختلاف در ماه های ۳۱ روزه محاسبه خواهد شد.
گاندی: 1396/4/2111:20:25،
39
9
ایرانجیب حواست کجاست ؟! آخه ۱۵۰۰ تقسیم بر ۱۰ میشه ۱۸۰ ؟؟؟!!!
امیر سالار: 1396/4/2117:56:13،
24
10
یک ساعته به همه میگم 1500تقسیم بر 10 میشه 180 کسی باور نمیکنه البته من برای حرفم مدرک داشتم اونم همین مقاله ایرانجیب بود ادم با سند هم حرف میزنه قبول نمیکنند مرگ بر امریکا
حسام: 1396/4/2111:26:03،
34
10
خودتم که اشتباه محسابه کردی در بلند مدت هم تقسیم بر 365 و در 31 یا 30 ضرب میشه چون همه ماهها تعداد روزهاشون مساوری نیست. به هیچ عنوان تقسیم بر 12 نکنید که کاملاً اشتباهس. چون سود 6 ماهه اول با 6 ماهه دوم یکسان نیست
خال: 1396/4/2111:34:00،
30
11
اشتباهه
حتی قرارداد سالانه هم که سودش رو ماهانه میدن بازم فرمول اولیه
31 روز یا 30 روز مهمه
آرش: 1396/4/2111:41:45،
159
39
بانک آینده الان بهترین بانک و مطمئن ترین برای دریافت سود روزشماره.. شک نکنید
لب: 1396/4/2113:16:29،
29
130
هر چی سود بیشتر یعنی نیاز به پول بیشتر
کاربر: 1396/4/2119:19:54،
104
21
در پاسخ به لب (این دیگه چه اسمیه؟!)
فروردین ماه بانک مرکزی یه حرفی زد که مردم پولشون رو از بانک های شخضی به سمت بازار راکد تولید و سرمایه به ویژه ملک و مسکن ببرند و همینطور بانک های دولتی که وضع شون از زیان دهی مفرط فاضله بگیره. بعدش که دید چه فضای متشنجی کل نظام بانکی رو فرا گرفت حرفش رو پس گرفت و ده ها بیانیه و اطلاعیه دادن که مجوزدار ها همه مورد تاییدن خیال همه راحت. ولی شماها هنوز تحت تاثیر اون حرف هدف دار فروردین ماه هستید !
بانک آینده همه گزارشات و آمارها نشان موقعیت بهترش نسبت به اکثریت بانک های دیگه داره. از طرف دیگه چند وقت پیش بهترین بانک تحول ساز خاورمیانه هم شد از طرف موسسه یورومانی که یک نهاد بانکی و مالی جهانیه
محسن کاووسی: 1396/4/2121:58:40،
25
105
بانک اینده از سه موسسه ورشکسته تشکیل شده الکی تبلیغ نکنید. سود بیشتر یعنی خطر
لب درست میگه خدایی لبه!
مرت: 1396/4/2121:59:36،
20
89
جناب کاربر
همه بانکها ادعا دارند بهترینند هر روز لینکی میبینیم از اینکه این خوبه اون خوبه بهترین برترین شادترین کارافرین ترین خاورمیانه ترین
اخه داداش من خاور میانه بانکهاش رو با ایران مقایسه میکنی با اون صورت حساب های الکی مسخره
فرزاد: 1396/4/2122:03:00،
98
16
پاسخ به لب
بانک آینده در این سالها همواره در دادن سود خوب به سپرده گذاران جزو پیشتازان بوده همیشه هم این حرف و حدیث ها برای تخریبش زده میشده اما طی این چند سال در بررسی و ارزیابی های سالانه 500 شرکت برتر از طرف سازمان مدیریت صنعتی کشور به لحاظ دارایی و همچنین درآمد بیشترین پیشرفت ها رو داشته شکر خدا. به طوریکه طبق آخرین رتبه بندی جایگاه هشتم به لحاظ دارایی و همینطور جایگاه هجدهم به لحاظ درآمد رو کسب کرده.
سیبیل قل قلی: 1396/4/2123:23:06،
16
81
فرزاد فک میکنی سود زیاد دادن خوبه
چند سال بگذره اینده هم میشه پارسین که اون زمان یود زیادی میداد
ناشناس: 1396/4/2200:49:35،
89
14
محسن کاووسی و مرت و هلو و سیب و دو سیب آلبالو با چندتا اسم کامنت میذاری که به خیالت بانک آینده رو خراب کنی ؟؟ رو سند و مدرک و علمی میتونی بحث کنی بسم الله وگرنه این حرفا و دروغ ها خریداری نداره
پاسخ به سیبیل قل قلی: 1396/4/2205:41:54،
52
13
اتفاقا از سال 89 تو پارسیان حساب دارم. پارسیان هیچوقت سود خوب به سپرده گذار نداده همین چند ماه پیش یه چک مهر اقتصاد اومد تو حساب پارسیانم همون روز انتقال دادم به حساب آینده ام.
تازه پارسیان هم درسته صورت های مالیش منفی شده اما دلیل عمده اش پرداخت پول سپرده گذارای ثامن الحجج هستش که بالاخره خودشون تصمیم گرفتند این کارو بکنند. به این توجیه که در سالهای بعد این کار موجب رشد و پیشرفت شون خواهد شد.
محسن کاووسی: 1396/4/2208:22:52،
11
56
ناشناس که هویتت معلوم نیس و با چند اسم داری تبلیغ میکنی و فرافکنی میکنی که همه با یه اسم نظر میزارن
چون خودت این کار رو کردی فک میکنی همه میکنن
دادا سرمایه جزب نمیتونی بکنی چرا ناراحتی!؟:)
ملت: 1396/4/2209:13:48،
13
48
توکشورما هیچ چیزو باورنکن چون رویکبازی میشه پشت هزاران بازی وهیچ موقع به هیچ چیز که میفرمایند قبول نکن 70درصد دروغ و30درصد راست بدان حال بین اینها هرکدام یکهزارم درصد احتمال دروغ کمتری دیدی شانسی قبول کن دقیقا قماره اینه
ناشناس در پاسخ به محسن کاووسی: 1396/4/2216:01:02،
53
11
هویت ناشناس و نامعلوم خیلی بهتره از چند هویت دروغ !
محسن کاووسی: 1396/4/2217:36:50،
15
50
ناشناس عصبی شده از اینکه هویت نداره
مسعود: 1396/4/2111:57:43،
16
13
راحت ترین محاسبه سود
36500÷تعداد روزهای ماه=مبلغ سرمایه گذاری×درصد سود پس انداز=؟؟؟؟
سعیدوارونه: 1396/4/2111:58:48،
23
9
مبلغ ضرب سود تقسیم بر۱۲۰۰سود ماهیانه بدست میاد ولی اگه بخوای وام بگیری فرمول فرق داره جوریه که بیشتر پات در میاد
شاهکار: 1396/4/2111:58:58،
24
11
فکر نکنم کسی ندونه ، شما چی فکر می کنید
محسن: 1396/4/2112:31:14،
41
60
بانک مهر اقتصاد سود۲۳درصد وابسته به بنیاد تعاون بسیج یکی از قدرتمند ترین نهادهای مالی کشور
بانک شهر نیمه دولتی وابسته به شهر داری ها۲۲ درصد
سود سپرده روز شمار
بیطرف: 1396/4/2112:46:51،
56
17
اقای محترم بیاییم از خودمان شروع کنیم و به قوانین احترام بگزاریم . مهر اقتصاد فعلا بانک نمیباشد و لذا عضو شبکه شتاب هم نیست .
دانا: 1396/4/2200:01:29،
15
22
بدرد نخور ترین بانک .البته بانک نمیشه امشو گذاشت.3 سال پول گذاشتم هردفعه میرفتم کارکنانش میگفتن از هفته بعد به شبکه شتاب وصل میشه تا اخر من پولمو برداشتم
هلو: 1396/4/2112:40:15،
24
14
ملت همه سرشون تو حساب کتابه خخخخخخ
ارمین: 1396/4/2112:44:56،
29
18
موسسه نور هم خوب سود میده.راجب قوامین و آینده چی میدونید؟
حمید: 1396/4/2112:58:30،
44
21
بانک گردشگری از نظر اعتبار وضعیتش چطوره ؟ واقعا بانک آینده از بانک گردشگری بهتره؟
ناشناس: 1396/4/2119:21:55،
99
15
معلومه که آینده خیلی بهتره
ال: 1396/4/2208:23:42،
16
49
هیچ کدوم
زور بازو
مهدی : 1396/4/2113:00:12،
21
9
کاملا اشتباه محاسبه میکنید. من توی چندین بانک سپرده دارم و همه بانک ها از یه فرمول دیگه استفاده میکنن. گویا نویسنده این مطلب طرز فکری خودشو بیان کرده.
اصل فرمولش اینجوریه:
مبلغ سپرده ضربدر تعداد روز ماه(اون ماهی که مثلا توی تابستان سپرده گذاشتید 31 حساب میشه و پاییز 30 حساب میشه) و مجدد ضربدر مقدار سود بانکی تقسیم بر 365.

مثلا من خرداد یه سپرده ده میلیونی گذاشتم، حال این ده میلیون اینجوری حساب میشه:
55.800.000= 18% × 31 × 10.000.000
و حالا این جوابش که 55.800.000 هست تقسیم بر تعداد روز سال یعنی 365 میشه و حال جوابش میشه 152.876 تومان
لب: 1396/4/2122:00:29،
16
13
دقیقا اینه
اصلا ربطی به ماهانه سالانه و ... نداره
همون فرمول یکیه
امیر: 1396/4/2113:42:14،
98
26
با یک تحقیق خیلی سطحی میتوان فهمید که بانک آینده تا چه حد قدرتمند و پیشرو در صنعت بانکداری است .چه از لحاظ سرمایه وچه از لحاظ جذب سپرده و تسهیلات و همچنین در رتبه بندی شرکتهای کشور...
بلبل: 1396/4/2122:00:51،
21
80
صورت حسابهای الکی
چه تحقیقی برادر من!
ناشناس: 1396/4/2200:52:40،
79
12
بلبل محسن کاووسی مرت هلو دوسیب آلبالو و هرچی که اسم واقعیته اگر ضورت حساب ها الکیه چرا بانک های دیگه زیان ده اعلام شدند چرا بانک ملت اول یه ضورت حساب اعلام کرد و بعدش بازرسی بانک مرکزی ضورت حساب واقعیش رو گفت ؟؟ اطلاعاتت پایینه و مغرضانه است
ناشناس: 1396/4/2201:19:33،
55
11
این دوستی که میگه صورت حساب ها الکیه فیلم زیاد نگاه میکنه !! :d
لب: 1396/4/2211:07:08،
12
56
اتفاقا کاملا درست میگه
همه بانکها صورت حساباش الکیه همه این رو میدونیم
بلبل: 1396/4/2215:39:49،
14
50
نانشاس که هویتت معلوم نیس و به اسم کاربر و احمد و اینده کامنت میزاری و تبلیغ میکنی
اونها عمدا زیان ده اعلام کردن تا پول بانک مرکزی رو بالا بکشن و اون مقدار 10 ردصد سهم بانک مرکزی رو ندن. اینده هم چون فعلا بچه هست اینا رو نمیدونه به زودی اونم وارد میدان میشه:)
حمید: 1396/4/2114:05:01،
27
35
بانک تجارت سپرده6ماهه22درصدمیده
علی: 1396/4/2118:34:47،
14
29
الان بانک تجارت مطمعن هست. تو بورس یا صندوق که نیست.و آیا بعد از ۶ ماه بازم تمدید می کنه.
امیر: 1396/4/2114:23:01،
15
11
@ مهدی
اینم همونه عامو !! ضربدر 18 تقسیم بر 100 یا 18% یا 0.18
شقایق: 1396/4/2115:03:43،
24
47
سلام دوستان.من باتوجه به صحبتهای دوستان که گفتندمهراقتصاد23%بامبلغ حداقل1میلیون تومان حساب باز میکنه رفتم شعبه شهرمون که فقط یه شعبه داره.
ولی گفتند بامبلغ کم بازنمیکنیم و 50میلیون بایدباشه و مقرون بصرفه نیست و....خواهشا اگه کسی اطلاعات دقیقتر داره راهنمایی کنه.همچنین مهراقتصاد اعتباری بهش هست یانه
اعتبارداره+++++

اعتبارنداره-----
پژمان: 1396/4/2116:36:12،
17
41
من رفتم شهرمون با کف یک میلیون تومان باز کردم
بانک مهر بانک مقتدر سپاه و داری منابع عظیم پولی بانکی بوده و غول اقتصادی ایران
امین: 1396/4/2115:24:30،
124
17
بانک آینده با پروژه های عظیمش در تهران(ایران مال بزرگترین مال خاورمیانه)وجهان کودک و فرمانیه و همچنین مشهد مال... بهترین بانکه..
افشین: 1396/4/2117:03:31،
18
101
بانک ایده چند سال پیش از بانک تات و یک موسسه که ورشکسته شده بودن و باهم ادقام شدن تشکیل شده همیشه برای تشخیص اینکه ببینی یک بانک خوبه یا نه باید به سهام دارهای اون بانک نگاه کرد که یک ارگان دولتی با سرمایه خوب است یا چند نفر شخص حقیقی
کاربر: 1396/4/2119:20:47،
90
19
در پاسخ به افشین
اطلاعاتت خیلی پایین و اشتباهه دوست عزیزم
کاربر: 1396/4/2119:31:50،
100
16
افشین
بانک آینده قوی ترین پشتوانه تجاری و سهامداری رو داره به علاوه کادر مدیریت کاملا حرفه ای و سیستماتیک
شما که میگی ارگان دولتی و سازمانی خوبه دقت کن ببین که اختلاس ها کجا شده و از کجاها مدیران به زندان رفته اند یا هم گریخته اند.
فرزاد: 1396/4/2121:52:37،
94
16
افشین خان گویا فقط یه چیزی شنیدی! بانک آینده در این سالها همواره در دادن سود خوب به سپرده گذاران جزو پیشتازان بوده همیشه هم این حرف و حدیث ها برای تخریبش زده میشده اما طی این چند سال در بررسی و ارزیابی های سالانه 500 شرکت برتر از طرف سازمان مدیریت صنعتی کشور به لحاظ دارایی و همچنین درآمد بیشترین پیشرفت ها رو داشته شکر خدا. به طوریکه طبق آخرین رتبه بندی جایگاه هشتم به لحاظ دارایی و همینطور جایگاه هجدهم به لحاظ درآمد رو کسب کرده.
سیب: 1396/4/2122:02:29،
23
97
بانک اینده رو خیلی تبلیغ میکنن الکی
هر سال یه بانک رو که سود بیشتر میده تبلیغ میکنن
الکی هم میگن بهترین
کاربر: 1396/4/2123:17:25،
78
15
تبلیغ نیست گلم همش واقعیته. شما سطح اطلاعاتت رو ببر بالاتر تا متوجه بشی
محسن: 1396/4/2208:24:42،
16
59
تبلیغع گلم حقیقت چیه
ابن بانک نمیتونه سرمایه جذب کنه داره سود 1 درصد بیشتر میده ولی کارا نیس
افشین : 1396/4/2215:26:37،
13
52
نرخ کفایت سال ۹۴ بانک آینده رو برسی کنید متوجه میشن من چی میگم سال ۹۵ هم اینقدر پایین بود که منتشر نشد نرخ کفایت در تمام دنیا اگر کمتر از ۸ باشه اون بانک ورشکسته است موسسه ها که هیچ ولی ۱۲ بانک در سال ۹۵ نرخ کفایت شوند از ۸ پایین تر است متاسفانه ما مردم ایران فقط ظاهر یک چیز رو میبینیم
محسن کاووسی: 1396/4/2217:37:46،
14
49
دقیقا افشین درست میگه
کاربر: 1396/4/2218:06:19،
51
13
چقدر جالبه بانکی که کفایت سرمایه اش پایینه از طرف یک موسسه خارجی یورومانی برترین بانک خاورمیانه انتخاب میشه !!
یا تو رتبه بندی پونصد شرکت برتر کشور جایگاه های بالا رو به خودش اختصاص میده !!
محمد: 1396/4/2116:04:33،
16
20
دوستان موسسه نور چطوره?
علی: 1396/4/2116:05:03،
11
21
موسسه نور چند درصد میده؟
محمد: 1396/4/2118:46:38،
99
18
امروز بانک آینده به لطف خدا به عنوان یک بانک نسبتا نوپا و با زمان فعالیت کوتاه تر و همینطور تعداد شعب کمتر نسبت به سایر بانک ها، در آخرین رتبه بندی سالانه پانصد شرکت برتر کشور از طرف سازمان مدیریت صنعتی کشور که مرجع رسمی سنجش و ارزیابی تمام برندهای اقتصادی کشوره در جایگاه هجدهم به لحاظ درآمد و جایگاه هشتم به لحاظ دارایی قرار گرفته و برند پیشرو به معنی دارای بیشترین پیشرفت معرفی شده. از نظر جذب سپرده در میان بانک ها و موسسات جایگاه ششم رو به خودش اختصاص داده و همچنین زمانیکه اردیبهشت امسال صورت های مالی بانک ها منتشر شد بانک آینده جزو معدود بانک های سودده کشور معرفی شد. و ضمن از طرف موسسه جهانی یورومانی برترین بانک تحول ساز خاورمیانه انتخاب شد.
هلو: 1396/4/2122:44:40،
23
96
کم تبلیغ کنید
سرمایه نمیتونید جذب بکنید
کاربر: 1396/4/2123:14:12،
83
17
هلو ؟
رو سند و مدرک حرف می زنیم. شما چی ؟ میگی سرمایه جذب نکرده ؟؟!!!
بانکی که سرمایه جذب نکرده شده برترین بانک تحول ساز خاورمیانه ؟ با عقل جور در میاد ؟؟؟


رتبه بانک ها از نظر جذب سپرده

http://eghtesadgardan.ir/fa/news/89146
هلو: 1396/4/2208:26:49،
19
63
کارمند بانک اینده جناب واربر
خیلی از اخبار ایران دروغه بعد میخوای باور کنیم
خاورمیامه ات منو ترکونده
عزیزمن خودت رو با قطر و کویت و ترکیه مقایسه میکنی که بانکهاشون بسیار ثویتر و منطقی تر از اینده و ایران هستن
بیا صد ها لینک بدم بهت که هر بانکی هر روز میگه برترین بهنرین زیباترین جوگیرترین و ...
کاربر: 1396/4/2212:15:02،
58
18
اعجوبه ای هستی در نوع خودت
ما که کارمند نیستیم ولی شاید شما کارمند بانک های دیگه ای
جناب عالی میگی همه چیز ساختگی و الکیه حتی موسسه جهانی یورومانی که ظاهرا اصلا هیچ شناخت و آشنایی ازش نداری بعد حرفای خودت که مصداق باد هواست و هیچ سندی براش نداری درست و حقیقته ! نوبری
سعید: 1396/4/2119:02:07،
69
17
افشین خان اگه اطلاعات نداری و فقط دوس داری اظهار فضل کنی باید خدمتت عرض کنم که نه بانک تات ورشکسته بود نه موسسه صالحین لطفا فرافکنی نکنید.
شما اگه 5دقیقه زحمت سرچ رو بکشید خواهید دید جایگاه بانک خوب آینده رو
عباسی: 1396/4/2122:44:08،
25
86
ورشکسته بود خوبم بود
نادر : 1396/4/2119:16:04،
21
15
من ۶۰۰ملیون سپرده دارم توثامن الایمه از اخباری که میشنوم فکر نمیکنم هیچوقت به پولم برسم مثل کاسپین یا ثامن الحجج ممکنه بعد دو سه سال سپرده های ۵۰یا۱۰۰ملیونی به پولشون برسند اما رقم های بالا معلوم نیست چند سال دیگه که من با۶۲سال سن بعید میدونم بهر حال خیلی تجربه تلخی بود نگین طمع کردی بخدا موسسات مجاز بیشتر سود میدادن
Hamidreza: 1396/4/2219:19:06،
14
43
بله متاسفانه لو رفتم
محسن کاووسی: 1396/4/2219:20:53،
14
46
دوستان به هیچ یک از اخبار توجه نکنید اصلا.
هر روز در تلویزیون میبینیم فلان بانک بهترین شده مدال زرین گرفته فلان بانک پر سود ترین شده فلان بانک ضرر نداشته
وقتی همه صورت حسابها صوری هست و بانکها درصدد هستند مقدار پول کمی به بانک مرکزی بدن شما چه انتظاری دارید.
یاد بانک پاسارگاد افتادم 20 میلیارد دزدی شده بود اخرش نگهبان گفت خود رییس به من گفته پول رو بدزدید!
علی: 1396/4/2120:04:29،
24
90
توجه کنید که سود بیشتر یعنی اینکه اون بانک و موسسه وضعش خرابه و برای اینکه ورشکستگی رو عقب بندازه سود بیشتر میده و با اون سپرده جذب شده سود سپرده مشتریان قبلی رو بده که این کار زیاد دوام نداره فقط باکهای قدیمی مثل سپه و ملی قابل اعتماد هستن
فرزاد: 1396/4/2122:19:14،
98
17
اشتباه میکنی دوست عزیز حالا یا عمدا یا سهوا. دوستمون توضیح دادن که بانک مرکزی با چه ذهنیتی اون حرف رو زد و بعدش هم تغییرش داد.
بانک آینده در این سالها همواره در دادن سود خوب به سپرده گذاران جزو پیشتازان بوده همیشه هم این حرف و حدیث ها برای تخریبش زده میشده اما طی این چند سال در بررسی و ارزیابی های سالانه 500 شرکت برتر از طرف سازمان مدیریت صنعتی کشور به لحاظ دارایی و همچنین درآمد بیشترین پیشرفت ها رو داشته شکر خدا. به طوریکه طبق آخرین رتبه بندی جایگاه هشتم به لحاظ دارایی و همینطور جایگاه هجدهم به لحاظ درآمد رو کسب کرده.
تات: 1396/4/2123:24:46،
19
15
یاد حمیدرضا افتادم فرزاد:)
احمد: 1396/4/2617:24:33،
3
1
بانک دولتی عمرا....با اون نرخ های جیب پرکن برای خودشون
اگه بنا به دولتی باشه خب ملت و تجارت که بیشتر میدن یا بقیه
این بانکهای دولتی چقدر تو کف سپرده گذار موندن
امیر: 1396/4/2121:49:32،
74
13
علی اقا شما معنی و مفهوم رقابت رو میدونی یعنی چی؟
والا اگه بدونی
این کار بانکها اسمش رقابته
من: 1396/4/2123:21:36،
13
67
رقابت رو حروم و ربا
فاروق: 1396/4/2123:35:15،
17
50
فکرمیکنم سپرده گذاران کاسپین وبقبه موسسات بلایی که ب سربانک مرکزی اوردن دیگه هیچوقت وبه هیچ عنوان کلمه ورشکستگی اصلا وابدا شنیده نمی شنویم پس توبانک قوی مثل صندوق زرین بانک شهر ونصفش راتوبانک تجارت هردوبا22درصد سپرده گذاری کنیم
ناشناس: 1396/4/2200:43:52،
91
15
با حرفای غیر واقعی و دروغ نمیتونی بانک آینده رو خراب کنی دوست نسبتا محترم !
گذشته: 1396/4/2208:28:10،
22
59
یه جوی راه افتاده این روزا شدیدا اینده رو تبلیغ میکنن حالا من نمیدونم دلیلش ناتوانی در جزب سرمایه هست یا هر چی. 1 درصد سود بیشتر میده اونم وقتی تونست تا حدی جذب کنه برمیگرده مثل بقیه بانکها میشه
امیر: 1396/4/2209:47:07،
61
13
گذشته جان اشتباه نکن. بانک آینده نه ماله بابامونه نه چیزی ازش نصیبه ما میشه. دوستان اگه چیزی میگن فقط به نیت راهنمایی هست چون کسی که میاد اینجا اومده از تجاربه دیگران استفاده کنه و تصمیم بگیره در ضمن کسی هم مجبور نکردن فقط دارن از تجربیات و نظراتشون رو میگن.
آینده روشن است
گذشته: 1396/4/2211:12:45،
17
59
همین که میگین اینده روشن است نشون میده چی به چیه!!
عباسی: 1396/4/2211:14:49،
17
61
سود بیشتر یعنی خطر؟
کاربر: 1396/4/2212:55:38،
63
16
این دوستمون بغض و عداوت عجیبی نسبت به بانک آینده داره. دلیلش معلوم نیست :|
تمام حرفاش هم که باد هوا و بی سنده. برای یکدوم سند بیاره هم قبوله
محمد: 1396/4/2209:50:02،
54
17
دوست عزیز بانک آینده بین نزدیک به 40 تا بانک رتبه 6 رو در جذب سپرده و پرداخت تسهیلات رو داره پس ندانسته یا عمدا فرافکنی نکن. اول تحقیق کن بعد نظر بده که خدایی نکرده مشغول الضمه نشی
محسن کاووسی: 1396/4/2211:09:38،
10
60
این رتبه بندی ها همش الکیه و اصلا اعتبار نداره
اینجا رانت بازی وجود داره و حتی یک سال یادمه موسسه جوانان خیر بهترین موسسه شده بود!!
محمد شافعی فرد: 1396/4/2211:10:44،
17
61
خودتون رو چرا الکی مسخره میکنید با لینکهایی که پشیزی ارزش نداره. هر روز تبلیغ یه بانک هست
بهترین بانک خاور میانه
رتبه 6 ام (خوبه حالا اول نیستی!!!)
رتبه اول کارافرینی
رتبه اول صنعت
رتبه 29 ام کشاورزی
بهترین بانک خصوصی
بهترین بانک دولتی
بخور بخوره بیا!!
دوستمون راست میگه
کاربر: 1396/4/2212:57:51،
66
18
چطور ممکنه ساعت تمام کامنت های ارسال شده ضد بانک آینده اینقدر بهم نزدیکه ؟ داری تلاش بیهوده میکنی و زور الکی میزنی گلم
اصغر: 1396/4/2210:16:58،
51
16
هلو جان لازم نیست 100 تا لینک بدی لطفا فقط یک لینک بده که هر بانکی رو هر روز میگن بهترین بانک..
برادر از رو باد هوا حرف نزن که ضایع شی
کاربر: 1396/4/2212:10:50،
55
14
این دوستی که با اسامی مختلف علیه بانک آینده تبلیغ میکنه میگه همه چیز دروغه الا حرفای من که مصداق باد هواست و هیچ سندی براش ندارم. با عقل جور در میاد ؟؟؟
hosein: 1396/4/2214:33:09،
17
47
چرا نطرات درباره بانک آینده اینقدر زیاده و متفاوت ؟ یکی میگه بهترینه یکی دیگه میگه داره ورشکست میشه!!!
بیتا: 1396/4/2215:45:17،
15
49
چون فکر میکنن هر چی خودشون بگن خوبه. بنابراین عده ای میان جلوشون وایمیستن.
چیزای واضح. هر بانکی سود زیاد بده در خطره
کاربر: 1396/4/2216:07:21،
60
12
کسایی که میگن بهترینه با سند و مدرک معتبر میگن ولی اونی که میگه ورشکست میشه و از این چرتا حرفش باد هواست و الکی
هرکی سرچ کنه تو گوگل می فهمه. شما نگران نباش :))
محسن کاووسی: 1396/4/2217:44:52،
13
53
سند و مدرک ابکیت رو بزار کنار
هر روز در تلویزیون و اخبار و سایت ها میبینیم هر بانکی یه چیزی میگه از یورومانی گرفته تا فدرال رزرو امریکا تا بانکها جهانی و خاورمیانه و ...
بهترین بهترین
خیلی خنده داره خدایی
عباس: 1396/4/2219:36:40،
13
48
یکی نمیگه
تمام افرادی که از بازارهای مالی چیزی میدونن همشون بالاتفاق میگن که سود بالا نشانه خطر و ورشکستگیه بالاتر از متعارف
مقامات هم تایید کردن.
ناشناس: 1396/4/2214:36:35،
63
10
طرف فکر میکنه بانک آینده خودش خودشو بهترین بانک تحول ساز خاورمیانه انتخاب کرده!!! :))))
عمرا اگه بدونه موسسه یورومانی چی چی هستش. خوبی عزیزم ؟
شفیعی اصل: 1396/4/2215:46:22،
17
60
توهمات رو کنار بزار کارمند بانک اینده با سود 2 درصد تسهیلات برا خودت:)
Hamidreza: 1396/4/2217:50:11،
57
15
توهم رو کسی داره که فکر میکنه ضریب هوشی همه مث خودشه و با هزار تا اسم کامنت مغرضانه و چرت میذاره
Hamidreza: 1396/4/2217:58:40،
61
14
ما مدتهاست سر وقت و دقیق سود سپرده مون رو می گیریم و کوریه بدخواهان کیف می کنیم حسودهای مغرض هم مدتهاست با شایعه پراکنی دروغ چرت و پرت خودشون رو سرگرم کردن....
محسن کاووسی: 1396/4/2219:35:39،
17
52
شما سود 22 درصدت رو بکن که تازه اونم چند ماه هست و کم میشه بعضا من هم سود 40 درصدیم رو در بازار میزنم تا از حسادت بترکی رفیق:)
Hamidreza: 1396/4/2222:11:17،
49
11
بذار کنتور که نمیندازه همینطور هزارتا کامنت دیگه بذار چاخان کن. دوتا در میون هم جای ملت از خودت معذرت خواهی کن و حرفای خودتو تایید کن درست عین کاری که تو رده کردی ولی اشتباهت اینجاست که همه رو مثل خودت چیز فرض میکنی
کاربر: 1396/4/2214:45:25،
20
53
من از تمام دوستان عذر میخوام که با تندی برخورد کردم جق با جناب محسن کاووسی بود
امیدوارم به بزرگی خودشان من رو ببخشند.
محسن کاووسی: 1396/4/2217:42:46،
14
59
خواهش میکنم همینک به اشتباهتون پی بردین کافیه
کاربر: 1396/4/2219:21:59،
55
10
یا للعجب :o
تو دیگه چجور عادمی هستی !؟؟
با اسم کاربر که من باشم کامنت دادی از خودت عذرخواهی کردی؟ دنبال چی هستی جلب توجه !؟
ناشناس: 1396/4/2215:43:37،
11
62
حق با جناب محسن کاووسی فرد بود. من بعد از تحقیقات کامل به این نتیجه رسیدم که این رنک بندی ها پشیزی ارزش ندارند.
ببخشید
مارکوس: 1396/4/2220:40:17،
11
45
ایران خودرو و سایپا نشان زرین طلایی رو از یورومانی با 25 درصد سود کسب کردند
خخخخ
محسن کاووسی: 1396/4/2215:52:35،
17
62
از سایت ایرانجیب خواهشمندیم تا نظرات رو بسته به ای پی کنه تا اونهایی که توهم دارند مثلا بنده چند تا اسم دارم کاملا روشن بشن و دیگران رو مثل خودشون بی هویت نپندارن
لب: 1396/4/2217:45:14،
14
55
دقیقا افرین
امیر: 1396/4/2216:05:19،
67
10
نمیدونم چرا یه عده انقدر مغرضانه و و بی ادبانه سعی دارن بعضی از بانکهارو خراب کنن. در کل همه بانکهای دارای مجوز مطمعن و خوب هستند و دوستان با صلاح دید خودشون سپرده گذاری کنن.
مسعود: 1396/4/2219:27:29،
17
57
کسی بانکی رو خراب نمیکنه
ولی وقتی میبینه بعضیا از فرصت سو استفاده میکنن باید جلوش بایسته و یاداوری کنه سود زیاد دادن خطری هست طبق گفته مقامات
در ضمن وقتی کسی شروع به توهین میکنه جوابش رو محکم میگیره
خیلیا حرف زیادی میزنن ولی در عمل کاری از پیش نمیبرند
مسعود: 1396/4/2216:06:07،
13
58
علت اینکه هیچ بانکی به اندازه اینده اینطوری در گروهها و جاهای دیگه تبلیغ میکنه چیه؟!
Hamidreza: 1396/4/2217:44:32،
71
10
علت اینکه با هزارتا اسم میخوای با دروغ و حرفای پوچ خرابش کنی چیه؟؟
آدم عاقل میره تحقیق میکنه و شکر خدا تو گوگل و اینترنت همه چیز هست از صورت های مالی گرفته تا انتخاب موسسه یورومانی تا نظرسنجی سایت اخباربانک که آینده از طرف کاربران بهترین بانک انتخاب شد تا جایگاهش رتبه بندی سالانه 500 شرکت برتر تا قدرتمندترین سهامدار و مدیریت و باقی قضایا ولی تو برای حرفات هیچ مدارکی نداری هیچ لینکی نداری فقط رو هوا حرف میزنی
مسعود: 1396/4/2219:25:42،
13
59
اره تو گوگل هم نوشته تات برشکست شده بود و دو موسسه دیگر در خطر بودن که این بانک رو درست کردن. همچنین نگاه میکنم میبینم با وجود تبلیغ نتونسته خیلی سرمایه جذب کنه
موسسه یورومانی رو هم بنداز کولت بره:)
کاربر: 1396/4/2222:17:27،
55
10
کجای گوگل ؟ لینکش رو بذار
ناشناس: 1396/4/2223:17:07،
49
15
حتی نمی دونی ورشکست رو چطوری می نویسند! :d
فقط دروغه که سرهم میکنی. ما هیچی سر خودتو که نمی تونی گول بزنی. اون دنیا باید جواب بدیا برای این همه دروغ.
امیر: 1396/4/2216:07:03،
70
10
این عده که سعی دارن بانکهارو خراب کنن احتمالا سپرده گذاران موسسات ورشکسته هستند و سعی در برهم زدن جو بانکی هستند
محسن کاووسی: 1396/4/2217:20:53،
65
12
حق با دوستانه. باید اعتراف کنم در حالت طبیعی نبودم و با اسم های جعلی و مختلف بانک آینده رو تخریب کردم. الان عذاب وجدان دارم خدا منو ببخشه کارم اخلاقی نبود
حلال کنید
بلبل: 1396/4/2217:39:44،
13
64
تو هم اینطوری متوهمی
چه ربطی داره اونها که دیگه هیچی بیچاره ها در به در دنبال پولشونن
من در بازار هستم و 30 درصد کف سودمه:)
کاربر: 1396/4/2219:25:55،
54
12
خب اگه 30 درصد کف سودته چرا 24 ساعته تو این سایتی که بانک ها رو خراب کنی ؟ نکنه دلال مسکن هستی یا از یک دلال حقوق می گیری برای این کار
سودا: 1396/4/2222:11:16،
12
49
دوستمون راس میگه
هر بانکی میخواد باشه
چرا بانک باید سود زیاد بده و التماس کنه غیر مستقیم پول بزارید در بانک!
Hamidreza: 1396/4/2223:24:12،
60
10
30 درصد کف سودش کجا بود ؟
100 درصد کف سوزش داره ولی :))
محسن: 1396/4/2408:04:09،
7
28
بانک اینده سود بالا میده و در معرض ورشکستگی هست مواظب باشید
حمیدرضا زیاد حرف بزنی میای فتا
عباس: 1396/4/2408:05:15،
7
26
دوستان راس میگن
مقامات بلند پایه گفتن سود نامتعارف یعنی خطر بیشتر یعنی معرض ورشکستگی مثل بانک اینده که از سه بانک و موسسه ورشکسته تشکیل شده هست و نمیتونه سرمایه جذب کنه
Hamidreza: 1396/4/2421:47:20،
24
7
باشه باشه فعلا بسوز از برترین بانک تحول ساز خاورمیانه شدن بانک آینده تا بعد
به ششمین بانک در جذب سپرده و سرمایه میگه نتونسته سرمایه جذب کنه :))))
خالی بندی کنتور نمیندازه که ادامه بده
محمدامین: 1396/4/2621:32:56،
12
4
مقامات بالا غیر مجوز دارها رو گفتن سود بالا یعنی خطر. یک جا نمیتونی پیدا کنی که نسبت به مجوزدار ها هشدار داده باشند اتفاقا برعکس بارها تضمین دادن
سعید: 1396/4/2217:25:16،
56
12
مسعود چون بانک آینده سپرده گذاران بیشماری داره و همه رو راضی نگه داشته
بیتا: 1396/4/2219:13:59،
20
63
اره و سرمایه هم نتونسته زیاد جذب کنه و الکی داره تبلیغ میکنه:)
کاربر: 1396/4/2218:42:08،
84
13
قبلا هم اینو گفتم مالک سهام عمده بانک آینده فقط از طریق دریافت کرایه یه بخشی از مغازه های خودش تو پاساژ ها و مجتمع ها ماهانه حدود یک هزار میلیارد تومن درآمد داره راحت میتونه بانک مرکزی رو بخره! این فقط یه بخش کوچیکه
هیچکدوم از بانک ها سهامداری به قدرتمندی آینده ندارن. کادر مدیریت هم جای خود که جناب جلال رسول اف عهده دار سمت مدیرعاملی بانکه به شاه مهره نظام بانکداری شهره است. دهن بین نباشید تحقیق کنید
محسن کاووسی: 1396/4/2219:14:27،
14
66
اره جون عمت
انقدر امروز خندیدم
دست شما درد نکند
کاربر: 1396/4/2219:15:51،
14
64
دوستان اصلا در این بانک سرمایه گذاری نکنید
از سه موسسه و بانک ورشکست میشد تشکیل شده و من واقعا اشتباه میکردم و الان به اشتباهم پی بردم.
چقدر علافم نشستم اینجا دارم به مردم راهنمایی میکنم در حالی که خودم اصلا در این مورد اطلاعاتی نداشتم
در ضمن اینکه میگفتن کفایتش پایین تر از 8 ه کاملا درست بود امروز زنگ زدم پرسیدم.
افشین: 1396/4/2219:17:07،
14
62
اقای کاووسی حق با شماست.
بالاتر هم گفتم بانک اینده چون میخواد پول جذب کنه به خاطر همون هی داره تبلیغ میکنه ولی متاسفانه مردم از قضیه کاسپین که 27 درصد میداد ترسیدن
Hamidreza: 1396/4/2219:17:45،
16
63
اقای کاووسی من اعتراف میکنم کل اسامی که اینجا در تبلیغ بانک خاصی گذاشتند من بودم.
جاوید: 1396/4/2219:24:30،
17
58
اهان پس ایرانی نیست رییسش؟!
Hamidreza: 1396/4/2219:27:30،
76
15
به کوریه چشم بخیل و حسود
کاربر: 1396/4/2219:24:02،
15
69
دوستان من شرمنده شما شدم
اشتباه کردم امیدوارم مرا ببخشید. نباید سو استفاده میکردم. اینجا جای تبلیغ نبود
ببخشید دوستان
همه بانکها در طرحهای مختلف 22 درصد رو میدن
برید کار کنید نونتون حلال باشه
لب: 1396/4/2219:28:57،
16
76
هر کانالی میری هر سایتی میری هر جا میری یه عده که همون حمید رضا هست نشسته یکراست اینده اینده میکنه

بسه بابا بسه

مثل بانکهای دیگر بی سر و صدا کارت رو انجام بده

اون یورو مانی ها رو قبل اینکه اینده بیاد گذشته ها بردن بالا سرشون

الان دنبال نشان بانک سوییس باش:)
Hamidreza: 1396/4/2219:38:57،
17
76
من تا حالا فکر میکردم 22 درصد سود خیلی زیادیه الان میبینم خود سایپا و ایران خودرو 26 درصد میدن هر چند اوناهم احتمال هاپولی شدن پولت هست و تازه میبینم خود بازار و دسترنجت سودش و برکتش خیلی بیشتر از اینهاست
محسن کاووسی: 1396/4/2408:06:15،
5
23
خواهش میکنم
این درسته
امیدوارم همیشه چشمت رو به حقایق باشه
محسن کاووسی: 1396/4/2408:06:37،
4
26
کاربر هم که اعتراف کرد کارمند بانکه
ناشناس: 1396/4/2219:41:04،
17
77
شما هم پیاز داغش رو زیاد نکن Hamidreza
خودمونم میدونیم که داریم تبلیغ میکنیم و الکی خوشیم.
خودمون کمی هم عقده داریم دیگه
مهدی گلرخی: 1396/4/2300:53:13،
70
12
ایراد ذهن های بسته این است که دهانشان پیوسته باز است.
بانک آینده چه آتیشی انداخته به جون بعضی ها. بسوزید که سوختن در سرشت شماست
Hamidreza: 1396/4/2308:42:12،
10
43
نه دوستمون راس میگن
موسساتی که سود بالا میدادن ورشکست شدن و در خطرن
وقتی نمیتونه سرمایه جذب کنه میاد اینطوری تبلیغ میکنه با هزار تا اسم
مهدی گلرخی: 1396/4/2308:42:43،
10
44
ببخشید منظورم بانک سرمایه بود
مهدی گلرخی: 1396/4/2308:42:56،
9
44
اتیش زدم به مالم
محسن کاووسی: 1396/4/2308:43:57،
11
43
انقدر متوهم هستی که همه را به کیش خود میپنداری

همین الان همه بانکهای سر گردنه 22 درصد سود میدن چرا اینقدر حقارت داری که فک میکنی همه مثل خودتن کاربر بانک
کاربر: 1396/4/2308:48:19،
8
42
من خودمم کارمند بانک ایندم ولی دیگه شما روی داعش رو سفید کردید!
Hamidreza: 1396/4/2313:49:50،
42
8
محسن کاووسی یا هرچی که اسم واقعیت باشه بذار همینطور زیر کامنت های ملت با هزارتا اسم کامنت بذار با اسم بقیه (Hamidreza, کاربر و مهدی گلرخی و ...) هم از خودت معذرت خواهی کن دیده شدن رو گدایی کن... ببینیم به کجا میرسی
مهدی گلرخی: 1396/4/2408:02:22،
8
27
حمیدرضا من خودم نظر دادم
شما چقدر متوهم و پوسیده هستید
کاربر: 1396/4/2408:02:42،
11
31
این حمیدرضا جو هم جا رو خراب میکنه واقعا حال به هم زنه
Hamidreza: 1396/4/2408:03:15،
9
34
دوستان لطفا مرا ببخشید اشتباه از من بود
من هدفم تبلیغبود تا سرمایه ای جذب کنم
Hamidreza: 1396/4/2408:01:02،
8
33
من توهم دارم ا دوستان
هر ساعت یه چیزی میگم
مرا ببخشید
کاربر: 1396/4/2408:01:14،
14
37
اعتراف میکنم همان حمیدرضا هستم
Hamidreza: 1396/4/2813:08:51،
6
15
من لینک دادم در مورد برتر بودن بانک اینده
الانم چون اینجا لینک نمیشه داد برید کفایت سرمایه رو نگاه کنید ببینید بانک اینده در رده اخر هست!
محسن کاووسی: 1396/4/2818:50:45،
9
6
اتفاقا رفتیم نگاه کردیم وضعش از خیلی از بانک های بزرگ و معروف بهتر بود
احمد: 1396/4/2919:43:20،
6
6
بانک اینده داره افزایش سرمایه تقریبا دو برابری میده . اخبار رو بخونید
بیب: 1396/5/2312:48:17،
6
1
کاملا درسته
کفایت سرمایش جزو رده اخر هست افتضاحه
محمدرضا: 1396/4/3000:00:08،
2
2
با یک نگاه میشه متوجه شد که وضع بانکهای دولتی ملی و سپه از همه بانکها وخیم تره! بانک آینده که عده ایی سعی در لجن مال کردنش دارند در حد متوسط بانکهاست. این شایعات رو بانکهای رو به زوال می سازند! من جند روز پیش برای گرفتن چک به بانک سامان رفتم! باور کردنی نبود ساعت ده صبح نفر 5 مراجعه کننده به بانک بودم! خوب معلوم میشه شایغه برای چی و از کجا میاد
بله: 1396/4/3018:49:54،
6
2
بله بدلیل اینکه بیشترین معوقات رو دارند
Hamidreza: 1396/5/2312:47:50،
6
1
اینده تازه به دوران رسیده در نهایت اسمش به گذشته تغییر خواهد یافت!

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
نگین خودرو
آیسان پرواز
رزرو هتل
آژانش مسافرتی سارویه تور

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
40 نما
تورآنتالیا
قاصدک
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بلیط قطار