کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ثبات اونس طلا در حوالی 1337 دلار


کد خبر : ۳۸۳۵پنجشنبه، ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۴:۰۱۲۲۰۹ بازدید

در حالی که سرمایه گذاران بین المللی منتظر اعلام گزارش مهم وضعیت بازار کار و اشتغال آمریکا و تحولات مربوط به اوکراین هستند قیمت جهانی طلا به سطح 1337 دلار رسیده است.

قیمت جهانی طلا که روز گذشته با افزایش 0.2 درصدی روبرو شده بود امروز بدون تغییر چندانی به مرز 1337 دلار در هر اونس رسیده است.

آمارهای منتشر شده روز گذشته از سوی موسسه ای دی پی نشان می دهد که بخش خصوصی آمریکا طی ماه گذشته کمتر از 139 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است که علت اصلی این مساله وضعیت نامساعد آب و هوایی آمریکا بوده است.

بر اساس این گزارش تلاش ها و رایزنی های دیپلماتیک برای حل و فصل بحران اوکراین نیز در شرایطی است که وزیر خارجه روسیه روز گذشته همتای اوکراینی خود را به رسمیت نشناخته و حاضر به مذاکره مستقیم با وی نشده است. تشدید بحران اوکراین یکی از مهمترین عوامل افزایش قیمت طلا به شمار می رود.

دادگاهی در آمریکا نیز 5 بانک بزرگ معتبر بین المللی را به دستکاری در تعیین قیمت طلا متهم کرده است.نشست بانک مرکزی اروپا نیز قرار است امروز برگزار شود و در صورت کاهش بیشتر نرخ بهره از سوی این بانک و افت ارزش یورو در برابر دلار قیمت جهانی طلا نیز با کاهش روبرو خواهد شد



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها