کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آخرین قیمت برندهای معروف گوشی موبایل


کد خبر : ۳۸۲۶چهارشنبه، ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۸:۳۹۸۹۸۶ بازدید

بازار خرید و فروش تلفن همراه تهران در روزهای پایانی سال و طی هفته جاری به رغم ثبات قیمت ها و افزایش خریداران از رونق نسبی برخوردار بوده است.

طی هفته جاری خریداران زیادی برای خرید تلفن های همراه مورد علاقه خود به بازار مراجعه کردند، اما در روز گذشته به علت کاهش قیمت دلار خریداران کمتری مشتاق خرید بودند.

یک فعال بازار خرید و فروش تلفن همراه در تهران در این خصوص گفت: بیشترین خریداران تلفن همراه برای خرید تلفن های هوشمند به بازار مراجعه می کنند، هر چند که در هفته جاری خرید و فروش گوشی های دست دوم نیز در بازار تهران از رونق نسبی برخوردار بود.

سعید مرادی گفت: انتظار ما این است که در روزهای پایانی سال خریداران بیشتری برای خرید تلفن همراه به بازار مراجعه کنند و به همین خاطر باید به تدریج شاهد حضور مشتریان بیشتری در بازار باشیم.

او در خصوص وضعیت قیمت ها در بازار تلفن همراه گفت: در هفته جاری تلفن همراه سامسونگ گالکسی اس 4 بدون گارانتی به قیمت 13 میلیون و 900 ریال، با گارانتی 15 میلیون و 600 هزار ریال و مدل مینی آن با گارانتی 10 میلیون و 200 هزار ریال به خریداران عرضه شد.

مرادی گفت: همچنین تلفن همراه سامسونگ -گالکسی اس 3- بدون گارانتی به قیمت 9 میلیون و 600 هزار ریال به خریداران عرضه شد و مدل مینی بدون گارانتی آن شش میلیون و 100 هزار ریال قیمت دارد. در هفته جاری قیمت تلفن همراه آیفون 5 مدل S به قیمت 20 میلیون و 10 هزار ریال به خریداران عرضه شد، ضمن اینکه این نوع تلفن های همراه تا حدودی در بازار کم شده است.

به گفته او ، تلفن همراه اچ.تی.سی وان بدون گارانتی در این هفته 14 میلیون و 800 هزار ریال قیمت داشت و مدل با گارانتی آن نیز 18 میلیون و 10 هزار ریال قیمت گذاری شد و تلفن همراه تی شش هو اوی که در روزهای اخیر در بازار خریداران بسیاری دارد به قیمت 9 میلیون 450 هزار ریال عرضه می شود.

این کارشناس خرید و فروش تلفن همراه گفت: هم اکنون تلفن همراه ایسوس پتفون سون در بازار تهران شش میلیون و 800 هزار ریال خرید و فروش می شود و قیمت تلفن همراه ایسوس پتفون این فنی تی نیو نیز 24 میلیون و 700 هزار ریال به خریداران عرضه شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها