کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

صنعت خودروی ژاپن


کد خبر : ۳۸۱۹چهارشنبه، ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۳:۵۴۷۱۹۸ بازدید

هوندا پا را روی پدال گاز فشرده و با شتاب بیشتری به سمت رؤیای خود می تازد، این را می توان از طراحی جدید مدل سیویک این خودروساز برداشت کرد.
صنعت خودروی ژاپنصنعت خودروی ژاپن

جنگ جدیدی در گرفته است. چند وقتی است که مقدمات رقابت شدید بین خودروهای موسوم به تاپ هچ Top hatch فراهم شده، در این خودروها نیروی قوای محرکه به چرخ های جلو اعمال می شود و به احتمال زیاد برنده این رقابت باید در میدان نبرد نوربورگرینگ مشخص شود. [محل برگزاری مسابقات اتومبیل رانی در آلمان] رنو اول بار ادعا کرد و اکنون ادعای خود را با عرضه مگان RS تکرار کرده، بعد صعات Seat با عرضه لئون کوپرا مدعی یکه تاز بودن در این استایل خودرو شد. اکنون یک مدعی جدید پیدا شده و آن هوندا سیویک مدل TypeRاست که حداقل مدل مفهومی [در حد طراحی] آن در نمایشگاه ژنو امسال به نمایش در آمده است.

مدل TypeR سیویک فاصله ی فاحشی با مدل های قدیمی سیویک هوندا پیدا کرده و با مدل هاچ بک اروپایی آن هم تفاوت چشمگیری دارد. خودروی مفهومی هوندا سیویک که در نمایشگاه ژنو به نمایش درآمده، یک بادگیر غول آسا در قسمت عقب خودرو دارد (که البته در عکس این خبر دیده نمی شود)، جلو پنجره ها هم بزرگتر از مدل های قدیمی اند، درب موتور و گلگیرها هم طوری طراحی شده اند که رینگ 20 اینچی را برای چرخ های این خودرو ممکن کنند.

موتور 2 لیتری مجهز به توربوشارژر این خودرو 280 اسب بخار توان ایجاد می کند. توان آن در حد لئون کوپرا و 15 اسب بخار بیشتر از مگان تروفی است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها