کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

آژانش مسافرتی جا اینجاس
کیان برنا
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
نیسان
کانال تلگرام ایران جیب

با 100 میلیون , ام جی 6 یا هیوندای الانترا ؟

کدخبر:۳۷۹۹سه شنبه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۴:۰۰۵۷۱۷۷ بازدید

بازار در کلاسc روز به روز داغ‌تر از قبل می‌شود کلاسی که در آن خودروهای متعددی با برندهای مختلف حضور دارند. این کلاس از خودروها به دلیل فضای خانوادگی و همچنین ابعاد مناسب برای رانندگی شهری از طرفداران زیادی ...

بازار در کلاسc روز به روز داغ‌تر از قبل می‌شود کلاسی که در آن خودروهای متعددی با برندهای مختلف حضور دارند. این کلاس از خودروها به دلیل فضای خانوادگی و همچنین ابعاد مناسب برای رانندگی شهری از طرفداران زیادی برخوردار است از این رو علاوه بر خودروسازان کره‌ای و چینی، ژاپنی، آلمانی با برندهای مختلف در این بازار حضوری پر رنگ داشته و هر یک در پی به دست آوردن سهمی بیشتر در بازار مبارزه می‌کنند. در این گزارش قصد داریم تا به بررسی دو خودروی حاضر در این کلاس بپردازیم. خودروی هیوندای الانترا و خودروی MG6 که در این کلاس رقابت سختی با هم دارند. MG6 با چهره‌ای اسپرت که بیشتر جوانان را نشانه رفته و الانترا که با چهره‌ای شبیه به سوناتا خانواده‌های زیادی را درگیر خود کرده است هر چند که هر دو خودرو ابعاد مناسبی برای خانواده‌های پرجمعیت دارند و با توجه به حجم کم موتورهایشان نیز انتخابی اقتصادی به حساب می‌آیند.


MG

uxoitgn9owt7a2uhsxwe.jpg

MG با مدل ۵۵۰ توسط شرکت مدیاموتورز راهی بازار ایران شد خودرویی که نتوانست به رغم  قیمت مناسبی که دارد در بازار ایران موفق باشد. این خودرو با موتور ۱٫۸ توربو راهی بازار شد و امکانات بسیار زیادی را نسبت به رقبایش ارائه می‌داد چندی نگذشت که شرکت مدیاموتور نمونه‌ای دیگر از تولیدات MG را با کد شش روانه بازار ایران کرد. خودروی MG6 با چهره‌ای اسپرت‌تر و با استفاده از همان پیشرانه مدل ۵۵۰ راهی بازار شد. خودرویی زیبا با چهره‌ای اسپرت و تهاجمی که می‌توانست در بازار موفق‌تر از ۵۵۰ ظاهر شود که البته این اتفاق افتاد و نمایشگاه‌های اتومبیل این خودروی چینی را در خود می‌دیدند و این بار برخلاف گذشته با داشتن قیمتی بالاتر توانست به موفقیتی نسبی برسد اما MG یک شرکت انگلیسی بوده که در سال ۱۹۲۴ تاسیس شد.

شرکت MG با تولید خودروهای دونفره اسپرت خود به شهرت زیادی رسید هر چند که بعدها دست به تولید خودروهای سدان نیز زد. این خودروساز بعد از ورشکستگی نام‌های زیادی به خود گرفت و سهام آن بین شرکت‌های بسیاری از جمله ROVER و BMW دست به دست شد و سرانجام این شرکت به SAIG موتور چین رسید. این شرکت نیز به واسطه نام پرآوازه MG و تکنولوژی بالای محصولات آن دست به تولید خودرویی همچون MG550 زد. خودرویی که در سال ۲۰۰۸ معرفی شد و می‌توان از چهره آن دریافت که تفاوت زیادی با دیگر محصولات چینی دارد.MG در هنگام ورود به بازار قیمتی در حدود ۳۳ میلیون تومان داشت و رقیبی جدی برای مزدا۳ به حساب می‌آمد. MG6 همانند نمونه ۵۵۰ از یک پیشرانه ۸/۱ لیتری توربو سود می‌برد که توانایی تولید ۱۶۰ اسب‌بخار قدرت را دارد. گشتاور تولیدی این موتور به ۲۱۵ نیوتن‌متر می‌رسد و می‌تواند این خودروی ۱۴۵۰ کیلوگرمی را در مدت زمان ۸/۹ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند و تا ۲۰۵ کیلومتر بر ساعت نیز می‌تواند سرعت بگیرد.

MG6 از گیربکس پنج سرعته تیپ‌ترونیک بهره می‌برد که مجهز به پدال‌های تعویض دنده در پشت فرمان نیز هست که البته کمی تأخیر در تعویض دنده‌ها نیز چاشنی کار شده است. مصرف سوخت این خودرو در جاده حدود ۴/۸ لیتر، در شهر حدود ۱۱ لیتر و در سیکل ترکیبی نیز ۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر بنزین است که باک ۷۰ لیتری این خودرو به خوبی پاسخگوی مقدار مصرف سوخت این چینی زیبا خواهد بود.MG6 روی کاغذ خودروی خوبی است، خودرویی که از موتور پرقدرت و کم مصرف همچنین طراحی خوب و امکانات زیاد بهره می‌برد که همه این داشته‌ها می‌تواند یک خودرو را موفق سازد و یا فروش آن را در بازار تضمین کند در این خودرو سعی شده تا ایرادات نمونه ۵۵۰ برطرف شود که تا حدی نیز این اتفاق افتاده است.


هیوندای الانترا
 

0r1ho4bjrahrj248eg1u.jpg

هیوندای الانترا برای اولین بار در سال ۱۹۹۰ راهی بازارهای جهانی شد زمانی که هیوندای هنوز اسم و رسم امروز را نداشت و در پی کسب تجربه بود. این خودرو که در بازار ایران نیز حضور پر رنگی داشت از پیشرانه میتسوبیشی سود می‌برد. هنوز هم می‌شود نسل اول این خودرو را در بازار دست دوم‌های ایران مشاهده کرد. الانترا همان هیوندای آوانته خودمان است که در شرکت کرمان خودرو تولید می‌شد حالا در نسل جدید وارد بازار ایران شده و با چهره ای متفاوت سعی در به دست آوردن سهم مناسبی در بازار دارد. این خودرو شبیه به برادر بزرگ‌ترش سوناتا است که البته همین شباهت هم می‌تواند یکی از دلایل موفقیت‌های این خودرو در بازار باشد جالب است بدانید تنها سه خط تولید این الانترا را می‌سازند. کره‌جنوبی، تایوان و البته آلابامای آمریکا. محصولی که کلاس‌های کوپه و سدان آن نیز تولید شده است. برای این خودرو سه نوع پیشرانه در نظر گرفته شده است. ۱٫۶ لیتری Gamma، ۱٫۸ لیتری NU و ۲ لیتری Theta که هر سه با توجه به قوانین جدید می‌توانند کاندیدای ورود باشند. جعبه‌دنده‌ها نیز شامل شش سرعته دستی و اتوماتیک خواهند بود. تغییر چهره این خودرو تنها با جسورتر شدن چراغ‌ها و جلوپنجره و سپرها همراه نبوده است. کاهش ضریب اصطکاک مقابل هوا نیز یکی از ویژگی‌های این الانترا است. شاید حجم پیشرانه‌ها آشنا باشد ولی هیوندای به تایید موسسه EPA آمریکا هر سه این پیشرانه‌ها را تقویت و به عبارتی بهینه کرده است.

هیوندای الانترا در حال حاضر با موتور ۱٫۸ لیتری ۱۶ سوپاپ روانه بازار ایران می‌شود. موتوری که قادر به تولید ۱۴۸ اسب‌بخار قدرت است وظیفه انتقال قدرت در این خودرو بر عهده گیربکس شش سرعته تیپ ترونیک است. الانترا قادر است در مدت زمان ۱۰٫۲ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برسد که برای خودرو به این ابعاد به هیچ‌وجه مناسب نیست شاید دلیل این تنبلی را بتوان در عملکرد نامناسب گیربکس اتوماتیک این خودرو دانست که تعویض دنده‌ها در آن به خصوص در هنگام معکوس کشیدن به کندی انجام می‌گیرد. الانترا می‌تواند تا ۲۲۰ کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد. این خودرو ۱۲۸۰ کیلوگرمی در حدود ۸٫۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر در سیکل ترکیبی  بنزین می‌سوزاند.

امکانات MG6

MG6 در زمینه امکانات و ایمنی در سطح خوبی قرار دارد به نحوی که دارای شش عدد ایربگ بوده و از ترمز جلو و عقب دیسکی با DSC، CBC، SCS2,VSC,MSR,ITPMS، EBA، EBD و ABS بوده که بالاترین سطح ایمنی را ارائه می‌دهند. همچنین قفل مرکزی، ریموت کنترل، ایموبلایزر، استارت دکمه‌ای، فرمان مجهز به سنسور سرعت که تلسکوپی بوده و در چهار جهت قابل تنظیم است. دکمه‌های چندکاره روی فرمان، تهویه مطبوع با کنترل دوگانه درجه حرارت، سیستم صوتی حرفه‌ای با قابلیت پخش SD Card،‌ DVD، CD، MP3، USB با سیستم Hifi و هشت بلندگو، GPS و بلوتوث،‌ صندلی برقی راننده و سرنشین جلویی، صندلی‌های تاشوی ردیف عقب، تنظیم برقی آینه‌ها با گرمکن، شیشه بالابرهای جلو و عقب برقی، سانروف، روشن و خاموش شدن اتوماتیک چراغ‌ها، مه‌شکن جلو و عقب، سنسور پارک، کروزکنترل، سنسور باران، دوربین دید عقب و نشانگر باد تایر از دیگر امکانات این خودرو است.

امکانات هیوندای الانترا

الانترا از امکانات متناسبی بهره می‌برد اما در این زمینه حرفی برای گفتن در مقابل MG پر آپشن ندارد. امکاناتی که برای رقابت در این کلاس لازم است. برخی از این امکانات این خودرو شامل رینگ ۱۷ آلومینیومی – آینه بغل همرنگ بدنه – شیشه‌های ضد اشعه – ABS – دو ایربگ – شیشه بالابر برقی – تهویه مطبوع و بخاری – رادیو، سی دی و MP3 با ۴ اسپیکر و توییتر – AUX– USB – قفل مرکزی،سیستم ورود بدون کلید ( ریموت کنترل، قفل مرکزی) – راهنمای روی آینه بغل – فرمان چرمی – صندلی‌های چرم – سانروف – آینه برقی همراه با گرمکن – صندلی راننده تاشو و کروز کنترل می‌شود.

در پایان

با نگاهی به مشخصات دو خودرو خواهیم دید که خودروی MG با توجه به بهره‌گیری از موتور توربو از قدرتی به مراتب بالاتر از الانترا بهره‌مند است این در حالی است که از نظر امکانات نیز در سطح بالاتری نسبت به الانترا قرار دارد. الانترا در دو نمونه کم آپشن و فول آپشن در بازار وجود دارد که نمونه فول این خودرو در حدود ۱103 میلیون تومان قیمت داشته و نمونه کم آپشن آن نیز در حدود 96 میلیون تومان قیمت دارد. در آن سو نیز MG6 در نمونه جی تی 2014 معادل 108 میلیون تومان و در نمونه مگنت 105 میلیون تومان قیمت دارد. با در نظر گرفتن این موارد چه از نظر قیمت و چه از نظر مؤلفه‌های فنی و امکانات خرید خودروی MG منطقی‌تر به نظر می‌رسد اما این نکته را نباید فراموش کرد که محصولات هیوندای و کیا در بازار ایران با اقبال خوبی مواجه بوده و فارغ از همه این مؤلفه‌ها پرطرفدار هستند. این نکته را نیز باید در نظر گرفت که در این کلاس خودروهایی چون مزدا3 و سراتو نیز حضور دارند که خودروهای پرطرفداری هستند به هر حال باید دید که در این رقابت کدام یک  از این خودروها می‌توانند موفق‌تر ظاهر شوند.
 

بلیط هواپیما



دیدگاه ها

saeid: 1392/12/1314:59:06،
107
196
٣-هيچكدام
بهداد: 1392/12/1316:13:18،
77
168
دقيقا موافقم هيچكدام يه سري اپشن الكي كه به ٣ ماه نرسيده بايد خرج تعميره همون اپشنها بكني كرهاي اشغاله چيني هم اشغالتر از اون اين اپتيما 2014 خريديم فقط قيافست تا دلت بخواد بعد ٦ ماه هر روز بايد بريم نمايندگي يه جاشو نشون بديم بگيم مشكل داره
مهدی: 1392/12/1317:43:19،
46
71
بهداد اپتیما چجور ماشینیه؟از نظر کیفیت،استهلاک،هندلینگ،شتاب و ... میخوام بخرم.ارزش خرید داره؟
ماشین باز: 1392/12/1319:33:19،
66
167
بهترین ارزش در مقابل پرداخت در بازار فعلی= النترا
يكي : 1392/12/1320:16:58،
167
60
اتفاقا" برعكس حرف شما بنده حدود 3.5 سال است كه mg 550 دارم و تا بحال به تعمير گاه مراجعه نكرده ام و همه ي ايران و چند كشور خارجي را هم با همديگر مسافرت كرديم . من كه راضيم.
ماندلاجرج بوش سوم: 1392/12/1321:49:25،
54
118
10 میلیون بذار ر و پولت باش اپتیما بگیر بعد کمک فنرش میشکنه و بعد بفروشش باش سوناتا بگیر بعد موتورش آتیش میگیره بعد بفروشش باش یه کمری بگیر بعد ترمزش میبره بعد بفروشش بعد برو یه پراید بگیر و بعد رحمت الله علیه میشی.
حمید: 1392/12/1323:21:45،
62
109
یک سوال از نویسنده مقاله:
چرا در آمریکا اروپا و کل دنیا، النترا بسیار پر فروش بوده و MG فروشی نداشته؟!
در همه بررسیهای اتومبیل های سدان کلاس C توی سایتای معتبر اتومبیل، النترا جزو ده تا اول بوده ولی MG جزو صدتای اول هم نیست؟!
ℒℴѵℯ: 1392/12/1400:26:34،
37
55
هیچ کدوم
دوچرخه های فروشگاه سر کوچمون
پژو: 1392/12/1400:55:04،
44
251
سلام دوستان من یک پارس مدل 88 دارم با یک MG تو خیابان انداختم حتی نتونست بگرد پای من هم برسه
فکر کنم این مقاله تبلیغ برای MG هست و بس
xxx: 1392/12/1411:33:31،
36
65
فکر میکنید اگر یک خودروی اصل انگلیس بود با این روابط بین ایران و انگلیس ایران میومد. اگه اومده جگوارو رولزرویزو و لندرورو واکسال کجان. فکر کنید....
تازه شرکت سایک هم با جنرال موتورز داره قرارداد میبنده همینم بهمون نمیدن دیگه...
بهروز: 1395/5/2107:31:22،
28
39
آقااااااا فقط رنو
من ۵ ساله فلوئنس دارم اوففف نگفته
برعکس آشغالای آسیایی مثل النترا و مزدا و ام جی
در ضمن چینی ها ماشین های کم شتاب میسازن چون سطح آسفالت خیابوناشون موادی میریزن که حتی اگر خشکسالی هم بشه خیابون حالت خیسی داره
این ماشینا برای خیابون های ایران که همش چاله داره مناسب نیست
قابل توجه کسایی که میگن چینی بدتر از ژاپنی و کره ایه
خیابون های ما خرابه نه محصولای اونا
امین: 1395/9/602:07:54،
15
6
آقایان محترم الان چین با پرتاب ماهواره به فضا و تکنولوژی فضایی بعد از آمریکا ایستاده در مورد ماشین هایی که میسازه هم میتونه بهترین ها را تولید بکنه ولی به خاطر سفارش تاجرهای سودجو یک سری ماشین بنجل و بزک شده برای مصرف کشورهایی مثل ایران تولید میکنه ولی ام جی واقعا خودرویی برتر در رده قیمتی خودش هست از نظر آپشن هاش هم بسیار بسیار عالی است هرچند هیوندای هم ماشین فوق العاده عالی و پرتوان و با کیفیت است ومن هر دوی اونها را داشتم و الان هم تصمیم به خرید ام جی شاسی بلند دارم . دوستان عزیز لطفا با دید باز و بدون تعصب و نیز منطقی باشید و بدون آگاهی قضاوت نکنید یعنی ام جی را در رده خودروهای چینی بنجل قرار ندهید . واقعا با پولی که میدهید ام جی بسیار انتخاب خوبیه از کیفیت مطلوبه نه عالی از ایمنی بسیار عالی ، از لذت رانندگی بی نظیر ، امکانات رفاهی هم انصافا خوبه و واقعا ارزش خریدن داره
حامد: 1392/12/1315:12:01،
61
177
فقط سراتو (2000 سی سی و 160 اسب)
گمنام: 1392/12/1315:36:07،
123
68
کیا بدرد هم نمی خوره داییم اپتیما 2014 داره 4 ماه کار نکرده کمک فنرش شکست کیا ماشین نیست
رامتین: 1392/12/1316:18:47،
108
53
بی ام و X1 با موتور 2000
150 اسب قدرت داره
این کیا و هیوندا تو اعداد و ارقامشون اغراق می کنن
منتقد: 1392/12/1317:51:18،
99
36
آخه چه اصراریه تو همه چیز اظهار نظر کنیم ، هر دوتا ماشین های خوبیند ولی نه با این قیمت ، در ضمن ام جی مخفف موریس گاراجز هست ، یک کمپانی ۹۰ ساله انگلیسی که همانند جگوار و لندروور با مشکل مالی مواجه شد و در سال ۲۰۰۷ توسط سایک چین بعنوان سرمایه گذار ادامه حیات داد ، ۲۰۰۸ تاتای هند هم سرمایه گذار جگوار شد ولی طراحی و نظارت بر ساخت انگلیسی هست
کیایی: 1392/12/1318:27:31،
37
72
کیا برنده چندین جایزه جهانی حتی در آمریکای شمالی با سورنتو، سول و کادنزا. تو خبرهای قدیم ایران جیب هم نقل شده از سایت های خارجی
xxx: 1392/12/1401:13:15،
31
65
اول موریس موتورز بوده بعد از طی مراحلی از بی ام و خریداری میشه بعدش رور انگلستان میخره که میشه ام جی رور از 2005 به بعد سایک مخرتش میشه ام جی که کیفیتش خیلی افت میکنه تو سایت ها هم از 2005 یه یعد محصولاتش نیست . تقریبا چینی شده مدل محصولاتش م فرق کرده.
و این برندو کنار جگوار گذاشتن بی انصافیه...
سعيد: 1392/12/1407:54:54،
30
97
سراتو خوش قيافه ترين و بهترين تو كلاس خودش تو ايرانه. راستي پارسال اقتصادي ترين ماشين دنيا در بين همكلاسي هاش شد.
من يه 2014 شو دارم بهشم مينازم.
امير شيرازى: 1395/12/421:28:36،
6
8
سلام دوستان ميخوام بدون هيچگونه تعصب تجربه ى داشتن ام جى ٦ و همينطور نتيجه ى تحقيق در مورد النترا رو براتون بگم.
طورى كه يه مقايسه بين اين دو باشه.
معايب ام ٦:قطعاتش هيچ جا گير نمياد مگر تو تهران.تو مدل جى تى ديد عقب ضعيفه اما تو مدل صندوقدار خير.بازار فروش ضعيف كه رفته رفته بهتر شده.
معايب النترا:جلوبندى ضعيف.عملكرد موتور بسيار ضعيف(حتى ضعيفتر از پارس معمولى!).شتاب پايين.
محاسن ام جى:قطعات ارزانتر.مصرف كمتر.شتاب فوق العاده.هندلينگ و ترمز استثنايى.آپشن هاى بيشتر.ايمنى بالا
محاسن النترا:بازار فروش خوب.طراحى بدنه زيباتر
احسان: 1392/12/1315:17:50،
92
156
خودروی چینی بهتر از کره ایه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
الله اکبر. . .
مردم داریم ؟ واقعن داریم؟!!!!!!!!!!
xxx: 1392/12/1317:32:11،
59
70
هیوندای که میاد ایران چینیه
ولی اروپا و امریکارو اصل اصل خوده کره میزنه.
تا سال 2010 هیونداهای ایران خوبه...
اینها همه برندهای بی اصالتن که واسه هر جا یه اسمی و جنساش متفاوته...
سعید : 1392/12/1318:56:01،
150
49
عزیز من شما هنوز فرق ام جی رو با خودروی چینی نمیدونی بعد...ام جی یه چیز دیگس یه بار سوار بشید بعد..الانترا پیش اون اصلا چیزی نیست واقعا میگم بدون تعصب
پاسخ: 1392/12/1321:07:24،
102
34
گوشی و تبلت I Phone هم چینیه (تو چین ساخته می شه)
پس محل ساخت ربطی به کیفیت نداره
شرکت ساخت محصول مهمه
محمود: 1392/12/1315:18:11،
195
77
آقا نخرید جنس آشغال چینی نخرید من الان سه چهار تا ام جی و النترا و هفت هشت تا هم ماشین های چینی دیگه دارم از از همشون ناراضیم . در عوض بنز و بی ام و و پورشه بخرید البته چینیشو نه من که هر سه تا شا دارم خیلی هم راضیم . راستی کسی می دونه سبد دوم کالا را که باید بریم بگیریم؟
کوپنی: 1392/12/1316:03:36،
61
33
باید امشب بریم صف بگیریم
علیرضا: 1393/6/2300:13:56،
33
23
پورشه؟ پولشو داری به ما هم بده
کیان: 1392/12/1315:21:24،
77
44
ماشین کره ای همه چیش خوبه فقط تهش وقتی رسید به 30,000 تا باید فروختش وسلام و قصه تمام
احسان: 1392/12/1316:26:30،
54
106
من یاریس 2012 دارم با هیچ کدوم از این اشغالهای کره چینی عوض نمیکم
احمد: 1392/12/1315:24:26،
126
53
ام جي رو بخواي بفروشي ارزون ميخرن ولي هيوندا رو خوب و به قيمت ميخرن
کسری: 1392/12/1315:24:58،
69
59
با سلام خدمت دوستان من حدود ٢٠ روزه كه يه النترا فول خريدم و انواع تستها رو روش انجام دادم در كل نمره خوبي بهش ميدم سواريش نرمه شتابش بد نيست
ترمزاش متوسطه
كريم: 1392/12/1317:54:15،
53
43
اره بد نيست منم دارم ،منفي نديدا بقران نظر مؤ گفتم ١٠٥تومان خريدم فول كامل بعني ترسيدم گرون تر بشه ديكه نتونم بخرم بعض ماشين چيني خدايي بعدشم ديكه با اين پولا چيزي نميدن
ناصر: 1392/12/1315:28:44،
58
83
صد البته هیوندا رو ترجیح میدم امکانات مناسب و مصرف کمتر با موتور 1800 ،145 اسب بخار نیرو میده که عالیه.دست چینی هم بهش نخورده
پاسخ کاوه: 1392/12/1316:07:40،
63
47
من خریدم کره ایه. در راننده رو باز کن اون پایین یه پلاک فلزی چسبیده نوشته ساخت کجاست و برا کدوم کشور عربی. ندیدی مجبور نیستی نظر بدی.
پاسخ کاوه: 1392/12/1317:15:30،
45
32
آقاجان چرا حرف منو نمیفهمی.تعصب چیه میگم خریدم دیدم کره ایه. تو چین هم ساخته میشه ولی دلیل نمیشه هرجا دنیا النترا دیدی ساخت چین باشه.
محمد: 1392/12/1315:39:19،
51
86
ماشین چینی مثل گوشی چینی همه امکانات رو داره ولی از نوع بی کیفیتش/وقتی داخل کابین ماشین چینی میشینی حتی همین ام جی که مثلا خوبشه حال ادم از کیفیت متریال مصرفیش بهم میخوره
ام جى كلاب: 1392/12/1320:19:27،
68
29
دوست عزيز

اپل هم طراح هست و چين سازنده آيفون ، آيپد تحت ليسانس آمريكا ، بنابراين اين منطق شما فقط براى حالتى كاربرد داره كه چينيه قصد خلقت داشته باشه كه اون هم بعد از چند سعى و خطا رو مردمى مثل ما به توسط تجار سودجو ، راه درست رو پيدا ميكنه ، بنابراين درباره ام جى كه انگليسى اصل هست و فقط تو چين اسمبل ميشه رو نميشه چينى ناميد ،
محمدرضا: 1393/7/1117:52:05،
47
29
سلام دوست عزیز
با این جمله که فرمودید کیفیت متریالش پایینه یقین دارم که تا حالا سوار ام جی 6 نشدی....
از همه دوستان خواهش میکنم راجع به ام جی 6 بیشتر تحقیق کنید.
هندلینگ بالا و کیفیت متریال بالاشو با النترا و اکسنت و مزدا 3 وسراتو مقایسه کنید و یه کورس باهاش بندازید تا متوجه بشید فرق برند انگلیسی با آسیایی شرق چه اندازست.
حسین : 1392/12/1315:41:45،
54
88
هنوز هم بعد از این همه سال که ماکسیما تولید میشه
فقط و فقط ماکسیما
همین الان هم با هر کدوم اینا کورس بندازی در برابرش مورچند
خودم: 1392/12/1315:54:48،
53
88
حیف از ماکسیما آقا حسین که بخواد با این گاری ها مقایسه بشه !!!
دنده ایش 1 و 2 جنسیس کوپه رو میزنه اینا که باس برن بوق بزنن ...
یه مشت اپشن یه بار مصرف دارن با یه قیافه جنگولک که خیلی زود خسته کننده میشه .
آپاراتچی: 1392/12/1316:24:26،
81
45
اگه ملاکت اینه برو تو سایت آپارات نگاه کن میبینی پراید موتور تقویت شده هم ماکسیما رو تو درگ می زنه و دوزار هم بدرد نمیخوره
اژدری: 1394/3/1514:44:43،
31
27
سلام دوستان لطفا اگر کسی اطلاعات دقیق داره مقایسه ای بین النترا و کیا سراتو را به اشتراک بزاره شاید در خرید به من و بقیه کمک کنه متشکرم
محمد: 1392/12/1315:45:38،
41
105
ماشین چینی مثل ادم بی سواد بی هویتیه که میخواد خودشو با لباس و وسایل و اینکه مثلا فامیله فلانیه یا فلان محله میشینه مطرح کنه/همیشه تو معرفیه این اشغال ها یه حرفی از بی ام و و بنز و ولوو هست که بگه این ماشینم جز ماشیناست/ 405 بهتر از اینه چون هویت داره کاری با کیفیت و قدیمی بودنش ندارم
پدرام: 1392/12/1402:43:33،
73
29
شما برو 405 هویت دار رو سوار شو و هر روز که تو صف ایران خودرو بودی این حرفتو هی با خودت تکرار کن... اصلا کاری به این دوتا ماشینم ندارم... بچه جان : چین دو سال پیاپی بزرگترین تولید کننده دنیاس و سایک موتور در 15 شرکت برتر دنیا از لحاظ مالی قرار داره,....
pooya: 1392/12/1315:48:16،
60
57
تو نوشته کاملا النترا کوبیده شده اگه به لیست کردن آپشن باشه النترا TCS ABS EBD ESP و ... داره. در ضمن شش ایربگ نه دوتا. MG ماشین خوبیه ولی موقع فروش خریدار نداره در زمان استفاده هم با بروز مشکل هیچ خدماتی در کار نیست. باید بندازیش تو سطل.
saeed: 1393/4/2614:37:07،
36
22
دوست عزیز مدل الانترایی که تو ایران می فروشن GLS است که ESP ندارد. بقیه آپشن ها هم آب رفتن
خریدار: 1392/12/1315:54:48،
53
50
مسخرس شما خیلی از امکاناتی رو که هردو دارن فقط برا اون چینیه نوشتید. یه جوری مشخصات النترا رو دادید هرکی ندونه فک میکنه پژو پارس داری تعریف میکنی. پول داده مدیا موتور؟
سارا: 1392/12/1316:04:36،
47
63
هيچكدام فقط مزدا 3
حسین: 1392/12/1413:12:19،
29
43
یادت باشه تابستون که 4 تا ادم نشستی توش و کولر ازش گرفتی مجبور میشید بیاین پایین هلش بدید چون راه نمیره موتورش خیلی ضعیفه داشتم که میگم
سارا: 1392/12/1316:10:05،
57
44
النترا سقف جلو به راننده نزديكه /واقعا ارزش 100ميليوني نداره اما مزدا موتور 2000ژاپني كه نسبت به كره اي چيني افت قيمت نداره خلاصه مزدا سكه است اگه سوار بشيد متوجه ميشيد
سينا: 1392/12/1316:16:54،
30
37
ماشينهاي كره اي اپشنه شون نصبي تو اماراته هر روزم اپشنه شون فيسشون جديد تر ميشه كه زمان فروش افت داره اما ماشين فقط ژاپني اروپايي و امريكايي
zlt: 1392/12/1316:18:29،
89
56
معلومه ام جی 6 بهتره اصلا مقایسه با النترا منطقی نیست
ارزش ام جی 6 از سوناتا yf هم بالاتره مخصوصا 2014 که امکانات خاصی
داره که شاید هیوندا رو الانترا 2018 موفق بشه از این امکانات خاص الان ام جی
بهره ببره مثل start.stop پشت چراغ قرمز , ترمز دستی برقی و ...
رضا: 1392/12/1316:18:42،
38
57
100م بدي ماشينه كره اي يا چيني مگه ادم ديوانست ميده كرولا ژاپني
امين: 1392/12/1316:23:10،
44
32
دوستان تو خريد ماشينهاي كرهاي دقت كنيد چون مهره ايربگ ساختن هك ميكنن رو داشبورد ستون ها و....وميگن فول ايربگه هر ايربگي 1000000تومن قيمتشه مواظب باشيد
حميد: 1392/12/1401:57:12،
29
29
عزيز مهر ايربك نساختن أصلا مگه ميشه .بله اينا قاب هاي ستون و رو درب ماشينو عوض ميكنن كه ايربك روش خورده أما مهر نيست صندلياشم نميشه كاريش كرد اي اس پي رو هم كليد واسش ميزارن
zlt: 1392/12/1316:25:18،
86
44
طراحی الانترا فقط برا 2 روز قشنگه بدش دلو حسابی می زنه
ام جی انگلیسی از سیستم فنی bmw serie z بهره می بره
و از کلاس بالاتری برخورداره
امیر: 1392/12/1316:27:06،
38
78
با سارا خانم موافقم؛ واقعا این دو خودرو در مقابل مزدا نیو حرفی برای گفتن ندارند و قیمتش هم به هم نزدیکه و سواری و شتاب و کییفت و کلاس مزدا نیو خیلی از این دو ماشین بالاتره.
برتر: 1392/12/1316:28:34،
33
85
اتاقه هردو كوچيكه هر دو بدرد نخورن ادم 100ميليونو ميده مگان فيس جديد چراغ هاي عقبش مثل پورشه است موتو 2000/كيلومترش خيلي خشكله و.........
Hsb: 1392/12/1322:33:28،
47
36
مگان؟؟؟ خيلي خزه
پرهام: 1395/1/1201:04:02،
16
14
دوست عزیز من سه تای این ماشینارو داشتم مزدا اشغاله هم از سواری خشکش متنفرم هم اون کمکای اشغالش
امیر: 1392/12/1316:28:37،
40
65
با سارا خانم موافقم؛ واقعا این دو خودرو در مقابل مزدا نیو حرفی برای گفتن ندارند و قیمتش هم به هم نزدیکه و سواری و شتاب و کییفت و کلاس مزدا نیو خیلی از این دو ماشین بالاتره.
مهدي: 1392/12/1316:39:43،
37
57
در تائيد گفته هاي سارا ماشين فقطمزدا از فکر چيني بياين بيرون فرغون ژاپني به کره و چين و ... ارزش داره خدايش اخ ماشينه از هر لحاط بخواي حساب کني امکانات ، مصرف ، راحتي ، و .......... هر کي ماشين ژاپني سوار بشه ديگه نميتونه ازش به راحتي بگذره
zlt: 1392/12/1318:20:03،
81
36
تو خود چین و کشورهای دیگه ام جی 6
از مزدا 3N , سیویک , لنسر , سراتو , جولیتا , مگان جدید , الانترا
گرون تره و ارزش خرید و ایمنی بیشتری داره
و یه سرو گردن از هر لحاظ بالاتره مثل موتور توربو شارژ و ...
هادی: 1392/12/1317:04:19،
28
32
تو این مورد مجله ماشین انصاف رو رعایت نکرده. 3 تا ماشین قبراق به روز مدل 2013 رو با مگان طراحی 2001 یعنی 15 سال پیش کل انداخته
احسان: 1392/12/1317:12:11،
33
30
ایران جیب النترای شرکتی امروز تو بازار 107 تومان معامله شده، 103 تومان بدون گارانتیه.
سروش: 1392/12/1318:50:31،
28
26
منم مزدا مدل 88داشتم واقعا عالي بود كوچكترين خرج نداشت كره اي هم داشتم بعد از 5000 kmموتورش سه كار ميكرد بردم تنظيم موتور وبعد از 20km جعبه فرمان مشكل به هم زد و........
مصطفي: 1392/12/1318:56:21،
25
49
مزدا 3نيو مدل 92صفر >103ميليون من نمايشگاه دارم از هر لحاظ خودرو ژاپني رو تاييد ميكنم حق با دوستانه النترا ارزش نداره اگه فولش هم بشه 90ميليون بازم ارزش نداره چيني كه حرفشو نزنم بهتره
هرمزگان: 1392/12/1319:05:43،
27
44
توسان 2ايربگ فوله فول دارم ميدم 117 شاي بلند موتور 2400ccدو ديفرانسيل مانيتور نويگيشن گرمكن نيو فيس esp شيب سنج صندلي برقي سقف پاناراما همه اپشن ها شركتي كره اي مي باشد25دستگاه موجود زير قيمت بازار
ماشین باز: 1392/12/1319:35:17،
33
33
هیچ ماشینی با اپشنهایی مثل نویگیشن و گرمکن 2 ایربگ از کارخونه بیرون نمیاد. این اپشنها فابریک نیست. اینجور ماشینا یه جای کارشون میلنگه. بگو خب
انصافا: 1392/12/1322:37:48،
31
28
ماشين باز عزيز در حال حاضر استاندارد اجباري تمام دنيا ٢ ايربگ هست و خودروهاي ٢ايربگ با اپشن هاي كامل هم زياد هست در بازار
من نمايشگاهي و وارد كننده نيستم ولي اين بنده خدا ديگه سقف رو كه نميتونه خودش پاناروما كنه :/
جلال: 1392/12/1319:18:44،
37
24
سلام به هرمزگان. آیا با آپارتمان طاق میزنی؟
یاسر: 1392/12/1319:29:18،
35
31
فقط TOYOTA
farshid: 1392/12/1320:00:46،
34
59
فقط النترا.کافیه سوارش بشی...
صالح: 1392/12/1320:23:53،
24
49
بنظر من کلا کیفیت ماشینای اروپایی بالاتر از آسیایی هست. تو آسیا هم چینی از همشون بدتره. تو این رنج قیمت مگان هاچ بک- مزدا 3n مناسبتره.
امیر: 1392/12/1321:20:41،
39
50
من اگه مجبور باشم 100 میلیون پول به ماشین چینی بدم 5 تا ام وی ام 110 می خرم در پنج رنگ مختلف هر روز لباسامو با یکیش ست می کنم میام بیرون
محمد رضا: 1392/12/1322:26:31،
55
29
یه کار دیگه هم می تونی بکنی و اون اینکه بری 365 تا دوچرخه بخری هر روز سال با یکیش بری بیرون.....
saeedsn: 1392/12/1322:33:04،
53
30
ام جی انگلیسی هست فقط مونتاژ چینه....
هرمزگان: 1392/12/1322:56:05،
23
29
سلام اقا جلال ,خير/اين اپشن ها اپشن هاي كارخونه است اين ماشين ها همه فول هستند فقط 2تا ايربگ جلو را دارن اگه با فول 10ايربگ مقايسه كنيد فرقي ندارن /هيوندا 3نوع توسان توليد ميكنه 1)توسان ساده فقط 1ايربگ با سقف پاناراما داره كه تو امارات اپشن ميزارن 2)توسان فول 2ايربگ 3)توسان فول كامل 10ايربگ
فرزاد: 1392/12/1323:30:12،
26
36
دوستان کل کل نکنین لطفاً ، اگه شرایطشو دارین و ماشین بازین هر سال یکیشو بخرین حالشو ببرین ولی اگه میخواین یه ماشین بخرین سالها داشته باشین کمی بیشتر هزینه کنین کرولا بگیرین هم راحته و هم کم اصطهلاک
محمد mns: 1392/12/1400:15:35،
20
40
ماشینی مثل مزدا در رده 10 تای دنیاست و حتی یکی از بهترین تولید کنندگان ماشینهای فرمول 1 هست. اینو ول کنم برم دنبال کره ای و چینی دو رگه .مزدا از سال 1920 مشغول تولید ماشینه و قابل مقایسه با این دو مارک نیست. بهش میگن بنز ژاپن . به این دلیل داخل ایران مزدا هست چون قرارداد داره به خاطر علاقه بنیان گزار شرکت ماتسودا به ایین زرتشت که اسمشم واسه همونه .این شلوغ بازیها واسه فروختن جنسه و سیاه کردن چشم خریدار.
عزیز برادر: 1392/12/1413:06:28،
61
27
من نه ام جی دارم نه النترا نه مزدا
آریون سوارم
اما با شناختی که از همشون دارم باید بگم

MG انصافا خیلی خوبه
علی: 1392/12/1416:52:19،
25
60
شما اگه تویوتا سوار بودی هیچ وقت نمیگفتی ام جی خوبه
zlt: 1392/12/1417:45:05،
54
29
خلایق هر چه لایق
بهترین انتخاب تو این رنج ام جی 6 اینو از هر منابع معتبری می شه
جستجو کردو فهمید
مزدا 3 و یاریس و کرولا و الانترا پایین ترن این یه واقعیته
الانم ام جی با پشتوانه خوب مدیا موتور داره فروش خوبی تجربه می کنه
پس احساسی برخورد نکنید و تسلیم ام جی 6 که اسپرتی مزدا
آپشن های الانترا و نرمی مگان رو یجا داره بشید تمام
عزیز برادر: 1392/12/1417:26:08،
29
28
در پاسخ به علی
شما احتمالا یا مزدا داری یا النترا که این حرف و میزنی :)
هرکسی میتونه نتیجه بررسی هاشو در هر موردی مطرح کنه
شما هم همین کارو بکن!

لااقل اگه یه سری به مجله ماشین بزنی و چند ورق بخونی بد نیست
محمد mns: 1392/12/1500:25:03،
25
58
تو کدوم کشور غیر ایران ام جی دیدی داداش ما که چند تایی رفتیم اثری ازش نبود وقتی که ورشکست میشد داد به چین تا طبق معمول بدش به ایران چون فقط اینجا میشه فروختش.جالبه میگی از مزدا و ..هم بهتره عجب تبلیغاتی میکنی نیست برند سرشناسیه ویزیتور زیاد داره تو همه سایتهای خودرو ایران چند تایی هستن. دست شما باشه از بنزم بهتره.چی رو به چی میچسبونی مزدا کجا این دو رگه ورشکسته کجا.
بی طرق: 1392/12/1509:33:29،
60
32
آقا محمد mns
احتمالا شما به کشورهای افغانستان ، پاکستان و هند سفر کردی و شاید ترکیه ، عزیز من ، این خودرو که دیدم تمبر یادبود هم تو انگلیس براش درست کردند ، من خودم تو ژاپن و تایوان و مالزی دیدم ، تو روسیه ، اکراین و انگلیس ( از همه بیشتر تو انگلیس ) دیدم و آخرین سفرم به برزیل بود که اونجا هم ام جی 6 دیدم ، قضاوت ناآگاهانه عادت شده نه!!!!
محمد mns: 1392/12/1600:12:04،
30
46
یه ویزیتور دیگه. تمبر یادبود واسه خداحافظی شاید مثل پیکان که داده شد به ایران. توی روسیه سمند هم هست نیست که برندیه واسه خودش. کلی ببین نه هر چی خودت میخواهی ببینی چون نفعته.بین این همه ماشین مثل جگوار و برندهای ژاپنی چشت اینو دیده. ما که تو ایران خودمون از وقتی چشم باز کردیم تا حالا 2 سالی میشه بیشتر ندیدیمش چی شده که حالا شده نماد خودروهای انگلیس.
كوروش: 1393/1/1813:16:03،
39
27
خدايي يكي يك نظر درست حسابي نداده اقا بحث سر دو تا ماشينه
ام جي ٦ و النترا كدوم بهتره همين
يكي ميگه فقط الماني عزيز من سواد داري اصلا تو ايران زندگي ميكني بابا بچه هم ميدونه بنز ماشين بدي نيست ولي ارزون ترينش مدل سي ٢٠٠ حدود ٢٥٠ تا ٢٧٠ ميليونه چه ربطي به ماشينه ٩٥ تا ١٠٥ ميليون داره بابا شايد يكي نهايت توانش ١٠٠ ميليون باشه و بخواد يكي از اين دو مورد رو انتخاب كنه فقط يكي از اين دو مدل همين وبس
كوروش: 1393/1/1813:24:04،
31
25
از نظر من هيچ ماشيني بد نيست ولي بايد ببيني خواستت از ماشين چيه اقا ماشينهاي مديران خودرو مثل ٥٣٠ افتضاحه ولي كسي كه عاشق اپشن و سانروف خوب جوابگو خواسته اش هست مثلا x33 واقعا افتضاحه اصلا شاسي بلند نيست كفش ميگيره ولي اون موقعي كه ٢٩ ميليون بود براي كسي كه دوست داشت ماشينش اي رخ داشته باشه مناسب بود براي خريد ماشين مناسب بايد ببيني انتظارت از ماشين چيه اپشن كيفيت شتاب موتور عمر و خيلي چيزاي ديگه بعد ٢،٣ مورد كنار هم بذاري وانتخاب نهايي كني
محمد: 1393/2/1114:25:50،
21
44
شک نکن الانترا
كوروش: 1393/1/1813:40:26،
27
34
اون اقايي كه ميگي با ماكسيما جنسيس كوپه رو گرفتي ميدوني جنسيس كوپه رو با پورش مقايسه ميكنن راننده راننده نبود ٣٦٠ اسب بخاره عزيز من لطفا يك جور بحث كنيد كس كه ميخواد يك ماشين بخره گيج بشه با اين نظر دهي بدتر طرف رو گيج ميكنيد كه انتخاب اشتباه بكنه شايد يكي يه ماشين بخواد تا ١٠ سال عوضش نكنه و اه هم نگه بايد يك انتخاب ديگه داشت معيار هر كسي تو انتخاب فرق ميكنه
محمد: 1393/2/1114:24:48،
20
37
کورش جان النترا بگیر خیلی نرمتر و بهتر از هم قیمتاش هست من 1 ماهه گرفتم واقعا راضیم مزدا سر پیچ واقعا ضعیفه من داشتم
نیما: 1393/2/2002:48:31،
39
20
با سلام به همه دوستان من ام جی دارم وبدون هیچ تعصبی بگم واقعا راضی هستم قبلش سوناتا209داشتم ولی اینو گرفتم فوقالعاده راضی هستم اگر بگیرید پشیمون نمیشید واقعا با کیفیته ونرمه و پر آپشن
یبلات: 1393/2/2415:24:10،
35
31
مردم اگر ویتارا ایرانی هست پس ام جی هم چینی هست.
کلوپ ام جی ایران: 1393/4/416:39:10،
28
25
با درود فراوان خدمت دوستان خوبم،

در راستای اشنایی کامل با این برند ،گروهی تحت نام کلوپ ام جی ایران در فیس بوک برای شما عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما در این گروه ارائه مطالب کامل و معرفی محصولات این کمپانی در ایران بوده و هیچ گونه ارتباطی با نمایندگی وطنی ندارد،بلکه توسط افرادی برای شناخته شدن کامل این برند در کشور عزیزمان بوده
حمید: 1393/4/2420:29:17،
30
30
آنهایی که می گن النترا، خبر دارن که سیستم پایداری نداره؟ به اطلاعات سایت آسان موتور کار ندارم اونی که می فروشه نداره.
ساسان: 1393/4/2518:05:53،
23
28
من هم سرم کلاه رفت. این که آسان موتور می فروشه مذل GLS است مکه پایداری یا ESP ندارد
MOHAMMAD: 1393/5/215:00:36،
31
30
سلام اگه میخوای تو این رنج قیمت یعنی از 100میلیون پایین تر ماشین بخری یا ام جی 6 بخر یا میتسوبیشی لنسر تیپ دو . کاری هم به النترا نداشته باش چون عموم سه ماهه النترا خریده همش تو نمایندگیشه . بعدشم ام جی تو سر بالایی تیز میره ولی النترا تو سربالایی یه کم دبه به حساب میاد . عموم که اصن راضی نیس میخواد بفروشه بره لنسر بگیره . در هر صورت ام جی از نظر همه چی خوبه و ماشینه چالاکیه.ایشالا تو خرید بین النترا و ام جی گزینه ی درستو انتخاب کنی.موفق باشی.
حمزه: 1393/5/812:02:46،
20
25
کاش می گفتی عموت دقیقا برای چی می ره توی نمایندگی؟ چه عیبی دیده؟
امیر.z.sh: 1393/5/3120:34:20،
33
24
سلام بچه ها . خیلی عالی دارید با همدیگه مبادله اطلاعتی مکنید. ژاپن در خودرو سازی حرف اولو میزنه. کره هم چن سال اخیر واقعا حرفی برا گفتن داره. اما شرکتهای اروپایی مخصوصا انگلیس در ردیفهای خاصی بودند و هستن. اما چین هنوز دار تکون میخوره. هنوز راه زیادی در پیش داره. اگه قرار بود ام جی با این کیفیت شرکت چینی بزنه واقعا به ردیف خودرو سازان برتر رسیده . با این تفاصیر ام جی کار چین نیت. و من شخصا نزدیک به یک ساله در موردش تحقیق میکنم که در ردیف خوب به بالاست. میتونه عالی باشه
ارمان: 1393/6/500:35:24،
54
23
بنده آلمانی سوار هستم و باید بگم ام جی 6 تنها ماشینی بود که بعد از BMW 320 خودم از رانندگی باهاش لذت بردم و نشون داد اصالت اروپایی خیلی با آسیایی فرق داره. هندلینگ فوق العاده و قدرت و کشش بسیار عالی حتی در مسیر های پر شیب و... من که از روندنش لذت بردم.
در ضمن کمپانی ولو چند سال پیش توسط جیلی چین خریداری شده با این طرض فکر شما باید به ولو ها هم بگیم ماشین چینی و جگوار هم که توسط تاتا هند خریداری شده میشه ماشین هندی !
در ضمن همین ام جی ها در انگلیس جهت بازار اروپا تولید میشه و یه سایت تولید هم در آمریکای جنوبی داره و برای آسیا هم در سایت چین تولید میشه. توجه داشته باشید که اکثر خودرو سازها از جمله بنز و ب ام و هم در چین سایت تولید دارند.
امیر.z.sh: 1393/6/711:21:59،
42
17
با سلام . ام جی نسبت به ماشینهای کره ای یه اصالتی داره که از خط خطوط طراحی گرافیکی استفاده نکرده که زود از چشم بیافته. ام 550 2012 همچنان تو ردیف ماشینهای 2015 قرار داره. دلیلش ساده . با ابهت و واقعا امکانات عالی در حد 2015 داره. این قدرت تجارت جهانیس که همه چی رو تو یه وسیله قرار نمیدن. چون اون یکی دستگاهاشون بی کلاه میمونه. بچه های که نظر منفی دارن یه دور با ام جی 550 بزنن. اگه با ام جی 6 یه دور بزنن که دیگه پیاده نمیشن. 350 هم تو ردیفهای خودش واقعا سره.ام جی هم مثل ریو که اولش همه نخریدند. اما الان همه عاشقشن. ماشین دوست داشتنیو به راهییه ام جی
ام جى شگفت انگيز: 1393/7/1723:00:06،
48
16
تاحالا سوارماشين ام جى نشديدسوارشين ميفهمين چه ماشين باحالى هستش
پیمان: 1393/7/2014:25:39،
43
20
سلام از نظر من ام جی از النترا خیلی بهتره .چون ام جی توربو شارژ ۲۰۰۰ولی النترا ۱۸۰۰ .و امکانات زیادی که در خودرو اینگلیسی ام جی هست در النترا وجود نداره .:-) و این واقعیت هست نه تبلیغ از ام جی . ام جی از النترا خیلئییئییییییییییییی بهتره
حامد: 1393/9/503:48:29،
17
26
ببیند بچه ها من کاری به ام جی ندارم چون تحت برند ساخته می شه ولی
بیاید با هم متحد شیم ماشین چینی نخریم . اشتباه از ماست تا ما می خریم
اونا هم قالب می کنن . من سال 89 لیفان 520 خریدم 16500000 تا سه ماه خوب بود بعد سریال خرابی ها (دسته موتور دیسک صفحه و ... خوابدن های پی دی پی در تعمیر گاه نبود قطعه و ... با خرج 3000000 تومانی بعد یک سال و نیم ماشین به زور فروختم 10000000 تومان یعنی 9.5 میلیون ضرر !
حالا بیایم ماشین چینی نخریم . ما لایق بد ترین ها نیستیم .
بهروزی: 1394/12/108:22:36،
22
32
من 54 سال دارم. خیلی از سایتها و ماشینها و نظر کاربران را بررسی کردم تا یک ماشین مناسب بخرم . در کل باید بگویم کلیه کسانی که ام جی دارند از آن راضی هستند و عموم ام جی داران راکسانی یافتم که عشق ماشین هستند و با وسواس ماشین خود را انتخاب میکنند و اکثر مخالفان تا بحال این ماشین را سوار نشده اند و به صرف چینی بودن در مورد آن نظر منفی میدهند.من با بررسی های انجام شده که نرمی، کم صدا بودن اطاق، کم لرزش بودن، راحتی، ایمنی،لذت درانندگی و آپشنهای زیاد مورد نظرم بوده و اینکه یک ماشین بتواند جاده های موجود را براحتی طی کند و برای یک خانواده مناسب باشد برایم مهم بوده تصمیم گرفته ام جی بخرم حتی 350 آن برایم ترجیح دارد بر بقیه . از لحاظ افت قیمت هم هیچ اختلافی با ماشینهای کره ای و بغضا ژاپنی ندارد.با برسیهائی هم که کردم اگر سرویسهای دوره ای انجام شود تا چند سال نیاز به تعمیرات ندارد.
اشکان: 1393/10/1116:18:22،
32
16
والا من دو ساله یه ام جی 550 دارم فول ، همه جور ماشینی داشتم ، ولی از این یکی خیلی راضیم که دو ساله عوضش نکردم ، انصافا هم غیر از سرویسای دوره ایش هیچ خرجی نداشته که اونم چیزی نیست ، الانم 5 سال گارانتی یا 150 هزار کیلومتر گارانتی میده که شوخی نیست .
تعریف کردن ازش الکیه ، فقط باید یبار پشت این هیولا بشینید بفهمید چی میگم .
رامین: 1393/10/1918:55:09،
30
21
سلام عزیزان من دنبال خرید یه خودرو تو این حدود قیمت ها هستم و صادقانه می گم چون ام جی ارزونتر بود نسبت به کره ای ها و ژاپنی های هم کلاس خودش ، به سمتش جلب شدم و تحقیقاتی رو شروع کردم ، به چند نمایندگی اون مراجعه کردم همه شون می گفتند که این خودرو در چین تولید می شه و همه قطعات به کار رفته در اون و قطعات یدکی همه تولید چین هستند که من با این موارد مشکلی ندارم چون می دونم طراحی و نظارت بر تولید آن بر عده انگلیسی ها هست.تا جایی که مسئول نمایندگی گفت که حتما باید از بنزین سوپر در این ماشین استفاده بشه و در غیر این صورت موتور آن که توربو هم آسیب می بینه و گفت حتی اگر ماشین رو برای گارانتی بیارید اول از همه بنزین تو باک رو می بینن که سوپر هست یا نه که در غیر این صورت از دادن خدمات با معذورند.این ایراد به نظرم خیلی برجستس چون همه جا بنزین سوپر ندارند...حالا نظر دوستان چیه
بابک : 1393/11/1108:11:23،
38
14
با عرض سلام خدمت دوستان باید بگم خودرو ام جی چینی نیست و توربویی که روی موتور این ماشین نصب شده ارزش همه ماشین هارو داره اخه دوستان با ماشین توربو تا حالا رانندگی نکردن فرق توربو رو متوجه بشن و سلام نامه تمام ام جی یک چیز دیگست
رضا داداش: 1393/11/1514:01:33،
43
16
من ام جی خریدم رفقا 2ماه پیش از نظر شتاب سرعت از هیچ ماشینی کم نمیاره استیل تک در ایران چه بیرون چه داخل ماشین واقعا لقب شوالیه برازنده ای انگلیسی است حرف نداره یک ذور با این ماشین بزن بعد انتخاب کن در بنز 300میلیونی هم ممکن روز دوم خراب شه 550صورتش تو ایران تکه درست انتخاب کن.
محمد: 1394/1/601:36:32،
36
23
دوست عزیز ک داری ام جی رو میکوبی، بی زحمت ی سر ب سایت درایو عربی بزن
قیمت این ماشین تو رنج قیمت اپتیما 2014 ست ولی ب واسطه حضور پررنگ دلالها ما 30-40 میلیون گرانتر این ماشین رو میخریم
ام جی ی پلاتفورم انگلیسی داره،طراحی کنسولها کاملا با طراحی اشغالهای کره ای فرق داره،وزن ماشین تو تیپ سدان بزرگ هست،توربو شارج،طراحی منحصر بفرد چ داخلی چ خارجی، قیمت واقعا مناسب در ایران نسبت به کشورهای دیگه و....
تعصب الکی لطفا نکشید، این ماشین تو رنج قیمتی بهترین انتخاب ممکن هست، شک نکنید بازارش بگیره گرون میشه، هر کس خریده راضیه ب امید خدا منم مصمم شدم این ماشین رو بخرم و گردنم بره با 118 میلیون سراتو،النترا،مزدا،میتسوبیشی و...نمیخرم م م م م م م
عایا ایمان نمی آورید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
nima: 1394/1/2217:45:34،
39
20
اقا بسه لازم به این همه بحث نیست ... اینجوری که شماها دارین میگین ما نباید ماشین زیر یه میلیارد بخریم...!!!!. بس کنید ترو قران
میلاد: 1394/1/802:23:06،
22
22
آقا چرا دعوا میکنین.ما یه دونه سمند صفرگرفتیم 6سال میرونیم.تا حالا هرچقدر دلتون بخواد باهاش200رفتم الانم هیچ ایرادی نداره.فقط لنت و صفحه و روغن عوض کردیم خیلی هم خوبه قیمتشم 30 تومنه.یه دونه سمند بخرین بقیه اش رو هم بذاربن بانک حالشو ببرین
وحید: 1394/1/1320:05:35،
29
32
با سلام و خسته نباشید
متاسفانه در مقاله ای که نوشتید چن تا اشکال وجود داره که نشون میده اطلاعات نویسنده کم بوده و مطالعه ی جالبی نداشته
مصرف سوخت ام جی۶ به گفته شرکت مدیا موتورز ۷.۱ است که به صورت عملی ۷.۵ میشود
و دوم این که ام جی۶ به اشتباه در ایران این ماشین رو در سگمنتc قرار میدهند که این موضوع به دلیل ابعاد و طراحی عضلانی این خودرو است که موجب کوچکتر نشان دادن این خودرو است در واقع کلاس این خودرو در سگمنت D اسپورت قرار میگیرد یعنی می توان گفت هم کلاس سوناتا
موسوی: 1394/2/1917:16:05،
39
23
یک کلام ام جی
چ

ون تورنج قیمت هیچ ماشینی به گردش نمیرسه ازلحاظ قدرت سرعت نرمی ایمنی
الي: 1394/2/2219:03:49،
41
37
من يه پرايد دارم ٧/٥
خريدم.در حد ٥٠٠ تومنم خرجش كردم
تازه كولرم داره ..
مسافرتم رفتم باهاش چند جا...

اگه اتيشم بگيره ميگم فدا سرم
دوگانه هم هست تازه....
حالا هي بگيد ام جي، مزدا، النترا و....
(ولي ام جي عاليه ... ) من تو اشناها كه ام جي دارن هيچكدوم ناراضي نبودن
کیوان: 1395/6/3101:30:37،
22
23
فروش دست دوم ام جی سخته
محمد: 1394/3/816:48:10،
30
55
من خودم ام جی داشتم راضی نبودم برا فروشش هم مشکل داشتم متاسفانه خریدار نداشت خلاصه مجبور شدم زیر قیمت بفروشم متاسفانه این تبلیغات مردم را فریب میده الان النترا دارم خیلی راضی ترم اولا ام جی پنج دنده است النترا شش دنده که در استهلاک ماشین خیلی موثره دوما مصرف ام جی بالاتره سوما از لحاظ زیبایی داخلی به نظر من النترا سر تره در کل ام جی را وقتی سوار می شوید دقیقا احساس میکنید که خودرو چینی سوار شده آید البته اگر خودرو های خارجی دیگر را استفاده کرده باشید
جواد : 1394/4/1311:17:22،
37
27
والا من ٣ ساله ام جي ٦ دارم خيلي هم راضيم ، تا حالا هم مشكل خاصي نداشتم . قبلاً مزدا ، سوزوكي و سوناتا داشتم ، بدون تعصب ميگم ام جي از همشون بهتره ،
مخ ریاضی استاد صنعتی شریف : 1394/4/1315:45:39،
26
45
من النترا و سوناتا و ام جی داشتم ولی ام جی رو فروختم و حالا النترا و سوناتا دارم ولی النترا از همه بهتره و ام جی اشغاله
بي طرف: 1394/4/2213:15:45،
37
22
النترا اشغالترين ماشين هيونداس فوق اشغال حيف پول برا اين لگن با محور يك تكن عقب سمند أردش بيشتر از اينه ترمزان كأسه اي عقب و ،،،،،. تو ماشينهاي اين رده مزدا جديد ام جي و آگه شتاب و رَآه وفتن بريتون مهم نيست اپتيما البته فقط اپتيما و ام جي كلاس خودروييشون d تست مزدا سي هست قيامه اپتيما تابلويد كره اي هست مزدا قيافش جا افتاده تره ولي ام جي طراحي كاملا اروبايي و انگليسي داره و باوقارتره هيجكدوم هم تو شتاب و كشش و نرمي به كرد باي ام جي نمي رسن. C5هم ماشين خوبيه
امیر اقا: 1394/5/1819:20:36،
12
33
اقا مرد حساب پوله اونو بدید مزدا نیو بدید ماسکیماااا بدید ازرا . اها یه بار تو پارکینگ چیتگر یارو کاپوت ام جیرو زده بود بالا به همین وقت عزیز فک کردم موتور ماتیزه هیچی توش نبیییییید
امین: 1395/9/602:20:07،
7
10
دوست عزیز لابد عینک ته استکانی تون را یادت رفته بزنی وگرنه اونهایی که موتور ام جی را دیدند میدونند به قدری فشرده و شلوغ و پر از دم و دستگاه هست که باور بکن حتی نمیتونی دستت را ببری داخل و بخوای مثلا یه پیچ باز بکنی
نریمان: 1394/7/1515:41:01،
24
15
بنده تا به حال چندین خودرو داشتم206 تیپ 2-کایرون-مزدا نیو-سورنتو 2010-ام جی توربو 2014-بدون هیچگونه تعصبی خدمت دوستان عزیز عرض کنم هیچکدوم به گرد پای ام جی نمیرسن هیچ قصد تبلیغ ندارم ولی خداییش لذت رانندگی که ام جی داره هیچ کدوم از ماشینایی که داشتم نداره.کمترین اذیت رو توی ماشینای قبلیم 206 کوچولوی دوست داشتنی داشت.کایرون رو که هیچکس نمیخرید سورنتو که همش تعمیرگاه بود.مزدا3 هم که رانندگی باهاش خشک و خسته کننده بود و یه سفر کوتاه که میرفتی از بس صندلیهاش ناراحت بود تموم عضلاتت میگرفت.حدود یه سالی که ام جی دارم خداییش اذیتم نکرده و دارم لذت میبرم ازش.امیدوارم یه روزم برسه بتونم بنز cls500 سوار شم.خخخ...
محمد: 1394/7/3015:21:17،
15
26
دوستان ام جی ماشینه خوبیه ولی اگه بخریدش فروشش با خداس باید کلی زیر قیمت بدینش بره ولی الانترا راحت با یکی دو تومن بالا پایین میشه فروختش.ام جی ماشین فوق العاده ایه ولی برای کسی که بخاد چند سال نگهش داره.اگه میخاین بخرین 1 سال سوار شین بدین بره الانترا خیلی مناسب تره
ad: 1394/8/1013:20:36،
23
22
فقط mg6 دارمش خیلی هم راضیم . نسبت به این ماشینای هیوندای آشغال خیلی بهتره .
سامان: 1394/9/501:11:50،
23
17
من چند سال ترکیه بودم ماشین اشغالشون هیوندای بودداز تویوتا سوبارو ولوو سانگ یانگ و ام جی رو ماشین خوبی میدونستن در ضضمن ام جی تمام نظارت و طراحیش توسط انگلیس میشه .
سامان: 1394/9/501:21:27،
21
18
در ضمن ام جی تو امارات از اپتیما گرونتر هست و ودر کلاس سگمنت دی. هست اصلا قابل مقایسه با النترا نیست .به نظر من النترا بشتر به درد خانماا میخوره تا اقایون
ماشین معمولی هست .
علی : 1394/10/2520:20:09،
11
13
سه چرخه بخری نه ماشین چینی دوستان من خودم ماشین چینی داشتم
حامد: 1394/11/1309:19:41،
18
15
من ام جی رو خوب میشناسم تاریخچه شرکتش هم خوب میدونم آمار و ارقام واقعیه. آپشناش هم خیلی عالی و کاربردیه کیفیت متریال بیش از حد انتظاره اگه باور ندارید برید یه سری به نمایندگیش بزنید بازدید کنید طراحیش چیزی بین پانامرا و بنتلی انگلیسیه فضای داخلش هم معرکس صدای داخل کابینش از مزدا 3 و اپتیما کمتره فنربندی و تعلیقش نرم تر از اوناس از رقیباشم سریع تره فقط مزدا 3 به خاطر گیربکس پیشرفتش سریعتر بوده اما تو مدل 2016 ام جی 6 علاوه بر آپشن های بیشتر سریعتر هم شده به خاطر گیربکس و موتور بهینه شدش فیلم دراگش با نیسان تینا رنو فلوئنس و چنتا ماشین دیگه رو ببینید چجوری به راحتی جاشون میزاره...
حامد: 1394/11/1310:09:27،
19
15
MG6 مدل 2015 گیربکسش 6 سرعته یا همون شش دنده شده و سیستم تعویض دندش دوکلاچه شده موتورش هم بهینه تر شده. بی اغراق ماشین استخون داریه شاسی و محوراش خیلی قدر و کلا ماشین قرص و محکمیه
در اصل ماشین ساخته شده برای مصافتای طولانی یا همون گرندتور. این ماشین چند دوره مسابقات Btcc انگلیس رو برنده شده که رقیباشم بنز فلکس و برندای بزرگی بودن
علی: 1394/11/1419:39:44،
21
23
با ارض سلام و خسته نباشید

1- شما یک خودروی توبو دار رو با خودروی عادی دارید مقایسه می کنید که این بعید نیست النترا کم بیاره

2- النترا نیوفیس ظاهر ، هدلینگ و امکانات بهتری نسبت به ام جی داره و همچنین قیمت مناسب تر

3- شما پشت النترا بشینید متوجه میشید که زمین تا آسمان فرق میکنه (بهتره)
نيما: 1395/3/2213:21:23،
32
32
مشكل النترا و سراتو محور عقب يك تكه مشابه پرايد هست كه كيفيت سواري و هندلينگ روپايين مياره و خشك هست و ميكوبه و خطرناكه براي همچين ماشيني
تعليق و هندلينگ و پايداري مزدا ٣ مي ارزه به كل سراتوو النترا
ام جي هم كه هندلينگ و شاسي هوشمند دينامكش معروفه
كلا فقط مزدا ٣ جديد يا ام جي ٦
سپهر: 1394/11/1504:04:31،
16
16
دوستان، يك سوال، mg چرا تو نت اينقدر ازش خوب ميگن و طرفدار داره ولى در بازار واقعى نه!!؟ من واقعا براى خريدش خيلى دو دل هستم!!
محمد: 1394/11/2923:00:22،
22
29
ام جی 2013 با 2014 و 2015 چه تفاوتهایی داره؟ کسی میتونه کمک کنه؟ چه از لحاظ موتور و چه ظاهر و آپشن. مرسی
گلی: 1394/12/1209:04:24،
55
25
ام جي طراحيش خیره کننديت اصلا تکراری نیست و وقتی توش ميشينم احساس امنیت میکنم واقعا من اصلا کار ندارم کجاييه مهم اینه که وقتی دیدمش باهاش حال کردم به نظرم خوش کیفیت میاد و از هر کسی که داشته پرسیدم خیلی خیلی راضی بوده
hamed: 1394/12/1321:55:34،
27
26
دلیل کم فروش بودن ام جی 6 فقط این هستش که نام برندش رو چینیها دارن به دوش میکشن در حالی که از هر لحاظ چه شاسی بلند و چه سواریش بالاتر از ماشینهای کره ای هستش.اون رفیقی هم که گفته ام جی نتونسته پارس رو بگیره باید به عرضش برسونم ام جی تو صد متر 4 ثانیه پارس رو ول میکنه.این رو همه میدوننکل طراحی ام جی مشتمل بر کیفیت همراه با مشتریمداریست.وقتی ام جی سوار میشی دقیقا داری صد میلیون بیشتر از پولی که دادی از امنیت و راحتی و قدرت و استحکام لذت میبری.وقتی کل طراحی و دیزاین داره تو مدیا موتورز اتفاق میفته پس لطفا با این کره ای های یکبار مصرف مقایسه نکنید.ام جی رو شرکتی طراحی کرده که در تمامی سطوح طراحی انواع موتورز جزو غولهای جهان هستش.کافی بود کارخونش تو کره باشه اون وقت میگفتن حرف نداره.یادتون باشه اصالت ام جی نمیذاره ماشین بد بسازه....
علی: 1395/1/106:10:49،
23
13
با سلام
عزیزانی که خودروی ام جی رو ندارن و یا حتی از قبل هم نداشتن لطف کنن اظهار نکنن . دوستان اجازه بدین کسانی که اطلاعات فنی دارن ام جی سواران رو راهنمایی کنن . من چند وقته برا کسب اطلاعات جدید میام تو این گروهها به غیر متهم کردن و ناسزا گفتن مطلب دیگه ای ندیدم . ممنون میشم رعایت بفرمایین
کورش: 1395/3/711:45:04،
31
33
سلام
2سال ام جی 350 سوار میشم. 50000 تا کار کرده. تا به حال هیچ مشکلی نداشتم. از همه چیزش راضیم. خداییش کشش و شتابش رضایت بخش. آدمو جا نمی ذاره
حسين: 1395/5/706:44:14،
25
21
ازنظر خدمات وسرويس دهى آيا ام جى قابل قبوله يا درايران كه طرف بطور ناگهانى نياز به پول پيدا ميكنه بازار فروش خوبى داره؟
اکبر: 1395/5/922:33:58،
27
32
سلام
از نظر خدمات و سرویس دهی به مانند خودروهای کیا و هیوندایی هستش. ولی از نظر افت قیمت ترجیحا دست دوم این ماشین تو بین گزینه های هم رده و قیمتی بهترین هست.
امیر: 1395/5/2903:19:30،
33
21
من ام جی دارم مدل 2013 خیلی هم راضیم اصلا تا حالا خرجی واسم نداشته. هم از لحاظ سواری و شتاب و آپشن از النترا خیلی خیلی سرتره النترا هم سوار شدم اصلا خوشم نیومد مثله یه جنازه بود اصلا شتاب خوبی نداره
امین: 1395/6/500:49:01،
39
26
ام جی که به انگلیس میفرستند با ناشینی که به ایران میفرستند زمین تا اسمون فرق داره، اینو کارمند خود نمایندگی و خدمات ام جی گفت
محمدرضا: 1395/9/2911:55:23،
8
7
سلام
من همو نیم که گیربکسم خراب شده بود شرایط الان در کل فرق کرده الان قطعات و لوازم فروشاش زیادن و قدرت انتخاب دارم که از مدیا بگیرم دلمم نخواست از بیرون و مکانیکاش خدماتو بگیرم . به هر حال الان بعد از 40000 کیلومتر کارکرد ماشین و fh فشاری که مدیا اقرار می کرد نباید به ماشین بیارم و کاملا باهاش کار آفرود انجام می دم خیلی راضیم . اصلا نیازی به گارانتیم پیدا نکردم . ماشینمم کاملا سر حاله . فقط یه تاخیر کم در ترافیک های شهری در شروع حرکت داره که حیفه یه ماشینی با اون قابلیت های آفرود و قدرت موتور و کیفیت ساختی که در درجه اول بد بنظر میرسه اما بعد از سواری سنگینی که تا 40000 داشتم منم متوجه شدم که بهتر از یه ماشین ناز نازی که مدیا داره بهم میکه که این مشکلو داره .بازم دوستان و بعد یه مدت در جریان اتفاقات بعدی که برام بیفته قرار می دم .
ارش: 1395/11/1723:26:36،
4
7
من با هفتاد ملیون بین ماکسیما و ام جی ۵۵۰مرددم میشه کمکم کنید
safir: 1395/11/2422:06:27،
4
8
ا سلام . با توجه به اینکه بنده الان یک سال و نیم جی اس داشتم و 60000 کیلومتر با اون رانندگی کردم . و در کل فقط یک اشکال اساسی در اون پیدا کردم .از هر نظر فنی عالی و رانندگی لذت بخش ی داره و از لحاظ افرود کارایی یک ماشین آفرود کامل رو داره و تو جاده جالبش اینه که می تو نی سرپیچ از ماشینهای سدان جلو بزنی و اما اشکالش داشتن گارانتیه که من تو این یک سال و نیمی که داشتم نزدیک سی میلیون خرجش کردم فقط هم بخاطر اینکه گارانتی داشته باشم و ماشینم رو هنگام فروش بتونم با گارانتی بفروشم که خارج از مدیا این 30 میلیون میشد پنج میلیون . هزینه خدمات اضافه رو چند برابر خارج از گارانتی می گرفتند . آخر سر هم به مشکل اساسی می خوردم می گفتند شامل گارانتی نمیشه .آخر سر هم که خواستم بفروشم میگفتم گارانتی داره انگار همه می دونستند که گارانتی مدیا ضرره و فقط سی میلیونی که مدیا ازم گرفت پول زور بود.اگه این ماشینو ان
saed: 1395/11/2614:07:12،
9
5
با سلام .گارانتی مدیا سر تا ‍پا ضرره اصلا بگیر گارانتی نمی خوام . خارج از گارانتی خودم هر کاری خواستم انجام می دم. من ام جی ۶ ام دچار مشکلی شد که همه چراغای خطا یه دفه با هم روشن می شد و گیربکس در حالت دنده ۴ می رفت . یه ماه گارانتی داشتم مراجعه می کردم ارورارو پاک می کردن و می گفتن برو که خوب شد خلاصه تکرار همین قضیه تا گارانتیم تموم شد به محض اینکه رفتم گفتن بیا که ای سی یوت خرابه با تعویض سه و نیم باز درست نشد . گفتن که از بس گیربکس تو حالت اضطراری رانندگی کردی گیربکس باید تعویض شه ۱۶ میلیون . بازم درست نشد . گفتند بیا بلبرینگ چرخا مشکا داره با اون حل میشه که دیگه عصبی شدم و دادم بیرون که برام بلبرینگارو عوض کنن بعد درست شد مکانیک گفتش مشکل از اول این بوده رفتم که گیربکس و ای سی یو ی خودمو پس بگیرم که گفتند طبق دستور سایک موتور نمی شه . نمی گم مدیا دزده اما حداقلش چرا بلافاصله بعد از تما
کامیار: 1396/2/1623:37:37،
3
1
سلام . منم همه قطعاتو از بیرون می گیرم البته مهندس یزدانی برام تهیه می کنن و استفاده می کنم . خیلیم ماشینه بدون مشکل و به صرفه ایه نمی دونم اینکه می گن مدیا در انحصارش گرفته هدف چیه . همه چیش که بیرون هست
امیرعلی: 1396/3/1221:46:08،
1
1
سلام دوستان که ام جی دارین شاید این مطلب مفید باشه براتون .منم مشکل تقه زدن گیربکس داشتم می خواستن تعویض کنن گیربکس رو برام کل تهرانو گشتم اما برام جالب بود که هزینه ها رو اینقد زیاد می گفتن مهندس یزدانی بدون اینکه گیربکس رو پیاده کنه مشکلمو حل کرد . تازه ماشین من 7 سال کارکرده . نمی دونم چرا الکی اینقد شلوغش کردن که ماشین بدیه. البته نظر ایشون اینبود که چون واقعا تعمیراتش راحتتره گیربکساش اینقد گرونه و خیلی سخت به مشکل اساسی می افتن که بخواد باز بشه.
mr: 1396/5/220:13:41،
2
2
دوستان من هم بین خرید ام جی و النترا و مزدانیو موندم اما با توجه به صحبت دوستان نظرم بیشتر ام جی هست
بهزاد: 1396/6/2614:15:01،
0
0
BMW x4.اقا موترش 2000ولی 245اسب بخار قدرت داره.تویین توربو المان به این میگن توربو.

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
نگین خودرو
رزرو هتل
آژانش مسافرتی سارویه تور

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

شرایط جدید فروش اقساطی محصولات ایران خودرو - مهر 96
شرایط فروش فوری محصولات ایران خودرو منتشر شد - مهر 96
در محدوده 190 میلیون تومان در بازار ایران; کیا کانزا یا هیوندای گرنجور؟
پیش‌فروش ویژه هایما S5 توربوشارژ اتوماتیک برای اولین بار در ایران/ شهریور و مهر 96
ارزانترین شاسی‌بلند ولوو با نام Xc40 به ایران خواهد آمد + قیمت
قیمت جدید مزدا3 تیپ 4 از سوی گروه بهمن اعلام شد/ مهر 96
رونمایی از کراس‌اوور جدید ایران‌خودرو با قیمت 75 میلیون تومان/ تصاویر
قیمت جدید محصولات هیوندای شرکت کرمان موتور اعلام گردید - مهر 96
واردات خودروهای بالای 2500 سی‌سی آزاد شد؟
شرایط جدید فروش نقدی و اقساطی خودروهای شاسی‌بلند شرکت ایران خودرو – مهر 96
اولین دستگاه از پژو 3008 وارد ایران شد + تصاویر
تصاویری از خودروی جدید هایما S5 توربو; آغاز فروش از 2 مهرماه
خودروی جدید پژو 2008 با چه قیمتی در بازار به فروش می‌رسد؟
جزئیات پیش نویس دستورالعمل جدید واردات خودرو/ افزایش 30 تا 100 درصدی تعرفه واردات خودرو
آیفون 8 و آیفون 8 پلاس وارد بازار ایران شدند + جدول قیمت
آسایشگاه خیریه
40 نما
تورآنتالیا
قاصدک
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بلیط قطار