کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

این روزها بهترین زمان برای فروش طلا است


کد خبر : ۳۷۹۳سه شنبه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۰:۱۲۴۲۱۰ بازدید

در حالی که قیمت جهانی طلا از ابتدای امسال تاکنون بیش از 10 درصد افزایش داشته برخی کارشناسان و تحلیلگران بر این باورند که اکنون زمان مناسبی برای فروش است.

کارشناسان اقتصادی معتقدند علت اصلی افزایش قیمت طلا در هفته های اخیر انتشار آمارهای ناامید کننده از وضعیت اقتصادی آمریکا و احتمال اقدام نظامی روسیه در اوکراین بوده است. بسیاری از سرمایه گذاران بین المللی از ترس و نگرانی تشدید بحران اوکراین اقدام به خرید طلا کرده اند. 

بر اساس این گزارش "اندریو بوش" کارشناس ارشد اقتصادی در این باره تاکید کرد، با توجه به افزایش 130 دلاری قیمت هر اونس طلا از ابتدای سال 2014 میلادی تاکنون به نظر من اکنون بهترین زمان ممکن برای فروش طلا است. 

من به هیچ وجه خرید طلا را توصیه نمی کنم. 

گینا سانچز دیگر کارشناس اقتصادی نیز تاکید کرد: سه دلیل اصلی برای فروش طلا در شرایط کنونی وجود دارد؛ نخست بهبود شرایط رشد و رونق اقتصادی آمریکا، احتمال افزایش نرخ بهره در آمریکا و افزایش ارزش دلار. بحران اوکراین می تواند موجب افزایش ارزش دلار شود و این مساله به ضرر قیمت طلا تمام خواهد شد. 

قیمت طلا از ابتدای امسال تاکنون حدود 10 درصد رشد داشته که این بهترین عملکرد قیمت این فلز زرد از سال 1983 میلادی به شمار می رود



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها