کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رونمایی از گوشی Z2 سونی در تهران + قیمت


کد خبر : ۳۷۸۱سه شنبه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۷:۵۸:۳۱۲۴۹۲۲ بازدید

شرکت سونی طی مراسمی تازه‏ترین محصولات خود را که هفته پیش در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا معرفی شده بود، در تهران معرفی کرد.
رونمایی از گوشی Z2 سونی در تهران + قیمترونمایی از گوشی Z2 سونی در تهران + قیمت

عزت کتانه با معرفی موبایل پرچمدار این شرکت یعنی اکسپریا Z2 و تبلت Z2 آنها را دو محصول ممتاز معرفی کرد که استانداردهای جدیدی برای بازار تلفن‏های همراه وضع می‏کنند. وی همچنین گوشی M2 را برای رده‏های قیمتی متوسط به نمایش گذاشت. 

اکسپریا Z2 موبایل جدید سونی کاملا ضدآب است و صفحه نمایش آن از تکنولوژی TRILIMINUS بهره می‏برد که با حذف نویز دیجیتالی تصاویر فوق‏العاده‏ای را عرضه می‏کند. به گفته کتانه، همچنین این موبایل قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 4K را دارد که چهار برابر کیفیت فول‏اچ‏دی است. این دوربین همچنین قابلیت لرزشگیر STEADYSHOT دارد که تصاویر گرفته شده حتی درهنگام راه رفتن صاف و بدون لرزش است. اکسپریا Z2 دارای دوربین 20.7 مگاپیکسلی و صفحه نمایش 5.2 اینچی است.

در این مراسم همچنین تبلت Z2 تازه‌ترین محصول سونی نیز به نمایش گذاشته شد. تبلتی که علاوه‌بر صفحه نمایش با کیفیت بسیار نازک، سبک است و در کنار آن چندین لوازم جانبی نوآورانه از جمله پایه بلندگوی بلوتوث وپد شارژر مغناطیسی نیز دارد. گوشی M2 دیگر محصول جدید سونی بود که با دوربین 8 مگاپیکسلی برای کاربران علاقه ‏مند به محصولات قیمتی رده متوسط عرضه شده است. 

سونی در این جلسه همچنین از دستبند دیجیتالی هوشمند خود که در نمایشگاه CES معرفی شده بود نیز رونمایی کرد. این دستبند ضمن ترکیب شدن با یک اپلیکیشن به نام LIFELOG قادر به ضبط بسیاری از اطلاعات روزمره کاربر است. به گفته عزت کتانه، گوشی اکسپریا Z2 بعد از تعطیلات نوروز و با قیمتي حدود 2 میلیون تومان و با گارانتی رسمی شرکت آرمان همراه آرین عرضه می‏شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها