کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تخلف در فروش مگان های اجلاس اثبات نشد


کد خبر : ۳۷۵۱یکشنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۷:۳۲۳۲۴۳ بازدید

سخنگوی کمیسیون اصل 90 از عدم اثبات تخلف 15 میلیونی در فروش مگان‌های عدم ‌تعهد و وجود دو ابهام در فروش این خودروها خبر داد.

مصطفی افضلی‌فرد نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت پرونده فروش مگان‌های اجلاس عدم تعهد اظهار داشت: کار کارشناسی توسط کارشناسان نهایی شده و سپس آن را به ما تحویل می‌دهند.

او با بیان اینکه خبر فروش 15 میلیونی مگان‌های عدم تعهد کذب است، گفت: تاکنون نه فروش 15 میلیونی مگان‌ها به اثبات رسیده و نه قیمت واحدی که سایپا اعلام کرده بود، صحت دارد، در واقع این مگان‌ها به سه قیمت یعنی به قیمت‌های متفاوت به فروش رسیده است.

افضلی‌فرد در ادامه توضیحات خود گفت: در بررسی‌ها دریافتیم که برخی اسامی 10 خودرو را گرفته‌اند که شاید چنین موضوعی مباحثی را در اذهان عمومی تداعی کند.او گفت: در گزارش نهایی تمام مباحث ذکر شده است، در این گزارش تخلفی با عنوان فروش 15 میلیونی مگان‌های عدم تعهد به نور چشمی‌ها به اثبات نرسیده، اما قیمت واحد در فروش مگان‌ها نیز اثبات نشده است، بلکه شاهد تعدد قیمت‌ها بودیم که البته دریافت چند خودرو از سوی یک نفر نیز دیگر موضوع مطرح شده در این گزارش است.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس با تأکید مجدد بر اینکه تخلف 15 میلیونی در فروش مگان‌های عدم تعهد به اثبات نرسیده است، گفت: عدم فروش مگان‌ها یک قیمت واحد و تعلق گرفتن چند خودرو به یک نفر، ابهامات موجود در پرونده است که شرکت سایپا باید پاسخگو باشد.

افضلی‌فرد با بیان اینکه ابهامات موجود در گزارش توسط کمیسیون اصل 90 پیگیری می‌شود، گفت: در صورت تصویب هیأت رئیسه و صحن کمیسیون این گزارش برای قرائت به صحن مجلس آورده می‌شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها