کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

باریک‌ترین تلویزیون سه‌بعدی پلاسما در بازار ایران


کد خبر : ۳۷۳۹یکشنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۱۵:۱۱۴۴۶۷ بازدید

مدل 50VT50 یکی از تلویزیون‌های محبوب پاناسونیک است که عنوان باریک‌ترین نمونه پلاسمای بازار را به خود اختصاص داده است. این تلویزیون 50 اینچی تصویری 5/1 برابر روشن‌تر از مدل‌های قبلی ارائه می‌کند.
باریک‌ترین تلویزیون سه‌بعدی پلاسما در بازار ایرانباریک‌ترین تلویزیون سه‌بعدی پلاسما در بازار ایران

همچنین روی نمایشگر این تلویزیون سه‌بعدی هوشمند یک فیلتر Louver قرار داده شده تا از رفلکس نور در صفحه نمایشگر تلویزیون جلوگیری کند. 

علاوه‌بر این جزئیات، سایه‌ها و تفاوت رنگ‌های خاکستری در این تلویزیون به خوبی قابل مشاهده است و می‌توان آن را یکی از بهترین مدل‌های پلاسما معرفی کرد. زاویه دید این مدل نیز مانند پلاسما‌های قبلی پاناسونیک در حد مطلوبی است.این تلویزیون به دوعدد کنترل از راه دور مجهز است که یکی از آنها دارای کلیدهای معمولی و دیگری از یک صفحه کوچک تاچ‌پد و چند دکمه میانبر تشکیل شده که صفحه لمسی آن مانند صفحه لمسی لپ‌تاپ است. 

کاربران این تلویزیون فوق باریک هوشمند می‌توانند همچنین با سیستم وای‌فای بی‌سیم داخلی با حالت وایرلس به شبکه خانگی اینترنت متصل شده و فایل‌های مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارند. همچنین می‌توانند با سیستم تبدیل 2 بعدی به 3 بعدی فیلم‌های معمولی دوبعدی مورد علاقه خود را به فیلم‌های سه‌بعدی باکیفیت بالا تبدیل کنند و با سیستم 3d full hd تمامی فیلم‌ها را باکیفیت فول اچ‌دی 3d ببینند و صداها را باصدای سه‌بعدی باکیفیت بالا بشنوند.

در مورد پورت و امکانات ارتباطی هم باید بگوییم که VT50 به چهار پورت HDMI، 2 ورودی کانال صوتی، یک ورودی اینترنت، خروجی صوتی دیجیتال اپتیکال، ورودی پورت شبکه، ورودی SDXC SD، ورودی مشترک کامپوزیت با کامپوننت و... مجهز است.این تلویزیون 50 اینچی پلاسما با قیمتی در حدود هفت میلیون و 500 هزار تومان به بازار عرضه شده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها