کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جدول کامل مشخصات سامسونگ Galaxy S5 + تصاویر


کد خبر : ۳۷۳۳شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۷:۱۶۶۳۹۶۲ بازدید

جدیدترین گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس5 در بارسلونا اسپانیا رونمایی شد . در این گزارش نگاهی دقیق داریم به جدیدترین و قوی ترین تلفن همراه سامسونگ ...
جدول کامل مشخصات سامسونگ Galaxy S5 + تصاویرجدول کامل مشخصات سامسونگ Galaxy S5 + تصاویر

اگر به دنبال بدنه‌ای فلزی و ظاهری مربوط به آینده نبودید از گلکسی اس 5 راضی خواهید بود.

مدتی پیش شایعه شده بود که نسخه جدید گلکسی با بدنه‌ای فلزی وارد بازار خواهد شد و ظاهری بهتر با کیفیتی بالاتر را به علاقه مندان ارایه خواهد داد. این شایعات با رونمایی اس 5 در نمایشگاه بارسلون به کنار گذاشته شدند و مشخص شد که جدیدترین نسخه گلکسی همچنان از بدنه ای پلاستیکی استفاده خواهد کرد. عدم بهبود ظاهر اس 5 باعث شد تا افراد زیادی از این گوشی نا امید شوند اما طرفداران هم چنان از این محصول حمایت کردند.

طراحی این گوشی تفاوت چندانی با مدل قبلی گلکسی ندارد و تنها در بخش های کوچک تغییر یافته است. برای مثال در قسمت پشت قاب دستگاه فرورفتگی هایی ریز وجود دارد. اما در نهایت شما با در دست گرفتن این گوشی همچنان احساس می کنید که ساخت آن پلاستیکی است.گلکسی اس 5 به مقدار بسیار کمی از مدل قبلی بزرگ تر است و از صفحه نمایش 5.1 اینچی 1080p HD AMOLED استفاده می کند که می تواند بهترین کیفیت ممکن را به شما ارایه دهد.


همانند سونی، سامسونگ تصمیم گرفته تا تلفن همراه خود را با مقاومت آب و قبار وارد بازار کند ، هرچند که اس5 به میزان اکسپریا زد2 توان مقاومت در برابر نفوذ آب را ندارد.با وجود این که ظاهر آخرین مدل گلکسی بهبود چندانی نداشته اما این تلفن همراه از تعدادی از بهترین و جدیدترین قطعات سخت افزاری استفاده کرده است که باعث شده تا قدرت آن به شدت بهبود یابد.گلکسی اس 5 از یک سی پی یو 4 هسته ای اسنپ دراگون 801 با قدرت پردازش 2.5 گیگاهرتز استفاده می کند و به 2 گیگابایت رم مجهز است.این دستگاه همانند مدل قبلی با حافظه داخلی 16 و 32 گیگابات وارد بازار می شود و می تواند از کارت های حافظه با ظرفیت 128 گیگابایت نیز استفاده کند.


سیستم‌عامل این دستگاه نیز آخرین نسخه آندروید یعنی 4.4 کیت کت می باشد که با رابط کاربری مخصوص سامسونگ بر روی دستگاه نصب شده است.سامسونگ نیز تصمیم گرفته تا همانند اپل، اچ تی سی و موتورلا در آخرین مدل گلکسی از یک سنسور اثر انگشت برای تشخیص هوییت استفاده کند. این سنسور که در بالای دکمه هوم قرار گرفته است می تواند تا 3 اثر انگشت مختلف را ثبت کرده و از آن ها برای باز کردن تلفن استفاده کند.


دوربین های سامسونگ معمولا در رده کیفیتی مناسبی قرار دارند و می توانند تعدادی از تصاویر با کیفیت را ثبت کنند.این مدل به دوربینی 16 مگاپیکسلی مجهز است که با استفاده از تعدادی قابلیت های جدید می تواند به ثبت تصاویری با کیفیت بپردازد.گلکسی اس 5 در تاریخ 11 ماه آپریل وارد بازار های جهانی می شود. قیمت این دستگاه هنوز اعلام نشده است اما احتمالا افزایش چندانی نسبت به نسخه قبلی نخواهد داشت.


جدول کامل مشخصات :

w5d887d4y69lrynli13n.png



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها