کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

برق از اول اسفند حدود 25 درصد گران شد + سند


کد خبر : ۳۷۰۴پنجشنبه، ۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۶:۵۱۴۳۶۰ بازدید

طبق مصوبه مجلس، قرار است دولت از اوایل سال 93، اجرای فاز دوم هدفمندی را کلید بزند اما در عین حال، قوه مجریه حق خواهد داشت برخی از این اقدامات را از اواخر سال جاری آغاز کند که به نظر می رسد اولین گام آن روز 30 بهمن برداشته شده است.

از ابتدای سال 92 موضوع آغاز اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها، مورد توجه مسئولان و مردم بوده است و اگرچه مقرر شده بود این اتفاق از تیرماه سال جاری رخ دهد، به دلایل مختلف به تعویق افتاد. مهمترین موضوعاتی که در فاز دوم هدفمندی، قیمتشان اصلاح خواهد شد مواردی چون سوخت و آب و برق است که همه مردم علاقه زیادی به اطلاع از قیمت جدید آن دارند.

طبق مصوبه مجلس، قرار است دولت از اوایل سال 93، اجرای فاز دوم هدفمندی را کلید بزند اما در عین حال، قوه مجریه حق خواهد داشت برخی از این اقدامات را از اواخر سال جاری آغاز کند که به نظر می رسد اولین گام آن روز 30 بهمن برداشته شده است.طبق مصوبه مهم دولت یازدهم که صبحانه به نسخه ای از آن دست پیدا کرده است، مقرر شده به وزارت نيرو اجازه داده شود از اول بهمن ماه سال ۱۳۹۲، متوسط قيمت فروش هر کيلو وات ساعت را بدون تغيير ساختار تعرفه ها از ۴۳۰ ريال به (۲/ ۵۳۳) ريال افزايش دهد.
 

8ae3mqtogmfw69eard9.jpg
 

این مصوبه، در جلسه هيئت وزيران مورخ ۳۰/ ۱۱/ ۱۳۹۲ و بنا به پيشنهاد شماره ۱۰۰/ ۲۰/ ۴۶۷۶۱/ ۹۲ مورخ ۱۶/ ۱۱/ ۱۳۹۲ وزارت نيرو و به استناد ماده (۱) قانون هدفمند کردن يارانه ها – مصوب ۱۳۸۸ – تصويب شده است.پیش از این وزیر نیرو با بیان اینکه قیمت تولید هر کیلووات ساعت برق بدون احتساب قیمت سوخت حدود 680 ریال است، اصلاح این تعرفه را موجب توانمند شدن وزارت نیرو در پرداخت مطالبات پیمانکاران و اصلاح شبکه دانسته بود. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها