کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شاخص بورس نزولی شد


کد خبر : ۳۶۶۳سه شنبه، ۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۱:۰۵۲۱۹۷ بازدید

شاخص کل بورس امروز در شرکت‌های بانکی، پتروشیمی، پالایشی و دیگر صنایع، روند کاهشی داشت و در مرز 79 هزار واحد متوقف شد و ارزش معاملات نیز به 110 میلیارد تومان رسید.

در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل با کاهش 762 واحدی به مرز 79 هزار واحد نزدیک شد و ارزش بازار نیز به 393 هزار میلیارد تومان رسید.

ارزش معاملات نیز با داد و ستد 228 میلیون برگه سهم به 110 میلیارد تومان رسید؛ بیش‌ترین تقاضای بازار نیز به سمت برخی شرکت‌های دارویی، شوینده و قندی معطوف شد.

پس از بازگشایی هلدینگ نفت و گاز پارسیان شاخص بازار با شدت بیشتری کاهش یافت و این نماد تأثیر منفی 150 واحدی گذاشت که به دنبال آن پالایش نفت بندرعباس، هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس، بانک پاسارگاد، توسعه معادن و فلزات، ملی صنایع مس و فولاد مبارکه اصفهان تأثیر منفی بر شاخص داشتند.

در معاملات بورس اوراق بهادار تهران بیشترین افزایش قیمت به سپنتا، دامداران، سرامیکای صنعتی اردکان، تولی‌پرس، داروسازی اسوه، حمل و نقل توکا و قند مرودشت اختصاص یافت.

همچنین بیشترین کاهش قیمت را سایپا دیزل، هلدینگ نفت و گاز پارسیان، صنایع ریخته‌گری، سرمایه‌گذاری صنعت نفت، شهد ایران، قند ثابت خراسان و صنایع لاستیکی سهند داشتند.

در فرابورس هم شاخص با کاهش 5 واحدی به 750 واحد رسید و ارزش معاملات نیز با جابه‌جایی بیش از 142 میلیون و 973 هزار سهم به 70 میلیارد تومان رسید. در این بازار پالایش نفت تهران، ذوب آهن اصفهان، بانک دی، تأمین مواد اولیه فولاد صبانور، نفت ایرانول، نفت پاسارگاد و بانک گردشگری بیشترین تأثیر منفی را داشتند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها