کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فدرال رزرو آمریکا اکنون باید از دخالت خودداری کند


کد خبر : ۳۶۶۰۴شنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵:۳۶۷۲۳ بازدید

تحلیلگر ارشد موسسه سرمایه گذاری آلیانز بر این باور است که فدرال رزرو آمریکا باید در شرایط کنونی از دخالت خودداری کرده و نرخ بهره را تغییر ندهد.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از سایت طلا ، در حالی که انتشار متن مذاکرات نشست ماه می فدرال رزرو آمریکا ابهامات تازه ای را درباره افزایش نرخ بهره در نشست ژوئن به وجود آورده است، محمد الاریان تحلیلگر باسابقه موسسه آلیانز تاکید کرد، منافع دخالت فدرال رزرو آمریکا به سرعت در حال کاهش است.

بر اساس این گزارش وی افزود: به نظر من دحالت فدرال رزرو در شرایط کنونی برای تغییر سیاست های پولی و نرخ بهره، تبعات منفی زیادی در بلندمدت خواهد داشت. بسته محرک پولی فدرال رزرو تاکنون موجب اختلالات زیادی در بازارهای بین المللی شده است. اجرای سیاست های محرک پولی فدرال رزرو، موجب افزایش ساختگی شاخص سهام در بازارهای مالی شده است.

وی افزود: روند صعودی شاخص سهام آمریکا همچنان ادامه داشته است و سرمایه گذاران بین المللی منتظر تصویب برنامه های مالی و اقتصادی دونالد ترامپ هستند. به نظر من سرمایه گذاران بین المللی بیش از حد روی برنامه های ترامپ حساب باز کرده اند و تاثیر سیاست های پولی فدرال رزرو را دست کم گرفته اند. سیاست های فدرال رزرو در تزریق نقدینگی و افزایش قیمت مسکن و دارایی ها نیز در نهایت تنها به نفع ثروتمندان خواهد بود.

جوردن الیسو تحلیلگر ارشد موسسه ای بی سی بولیون نیز تاکید کرد: متن مذاکرات نشست اخیر فدرال رزرو نشان می دهد که افزایش نرخ بهره در نشست ژوئن در هاله ای از ابهام قرار دارد.

البته هنوز بسیاری از سرمایه گذاران و تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که فدرال رزرو در نشست ژوئن نرخ بهره را افزایش خواهد داد.

وی افزود: اگر طلا بتواند سطح مقاومتی 1260 دلاری را بشکند در نهایت به سطح 1300 دلاری خواهد رسید. سطح حمایتی قیمت طلا نیز در کوتاه مدت 1245 دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا تا 1220 دلار کاهش خواهد یافت.

به نظر می رسد تصمیم سازمان اوپک برای تمدید توافق مربوط به کاهش تولید نفت تا 9 ماه آینده نیز می تواند تاثیر زیادی بر نوسانات بازارهای بین المللی به خصوص طلا داشته باشد.

نوسانات ارزش دلار آمریکا و وضعیت تقاضای فیزیکی در با زارهای نوظهور نیز عامل مهمی برای نوسانات قیمت طلا به شمار می رود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها