کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کویرنوردی با خودروهای ام وی ام + تصاویر


کد خبر : ۳۶۵۵سه شنبه، ۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۰:۵۴۷۰۶۶ بازدید

اولین روز از آخرین ماه سال 92 بهانه‌ای بود تا از سراسر کشور لشکر ام‌وی‌ام‌ها به شهر زیبا و تاریخی یزد بروند تا تولد 2 سالگی باشگاه هواداران این برند را در دل کویر جشن بگیرند .

اول اسفند 92 ، جمعی از مالکان انواع خودرو‌های ام‌وی‌ام در راستای بزرگداشت دومین سالگرد تاسیس باشگاه هواداران این برند که در نوع خود اولین جمع طرفداران یک برند خودرو در ایران است را جشن بگیرند . وعده هواداران این برند شهر تاریخی یزد بود تا به دعوت شرکت مدیران خودرو و نمایندگان این شرکت در این شهر زیبا ضمن بزرگداشت اولین باشگاه طرفداران خودرو در ایران در برنامه های تفریحی و سیاحتی شرکت کنند . بر همین اساس 20 خودرو از سراسر ایران در این برنامه حضور پیدا کردند .

20 خانواده هوادار ام‌وی‌ام برای اولین بار در هتل زیبای صفائیه یزد گرد هم آمدند و طی برنامه های گردشی به همراه مسئولان ارشد شرکت مدیران‌خودرو و نمایندگان این شرکت در شهر یزد از مکان‌های تاریخی مانند آتشکده زرتشتیان، مجموعه امیرچخماق و خانه سنتی والی بازدید کردند . در ادامه پس از بازگشت به هتل جمع صمیمی مالکان دو آتشه خودرو‌های ام‌وی‌ام در محل سالن اجتماعات هتل گرد هم آمدند تا از نتایج یکی از مسابقه‌های بزرگ باشگاهشان در آستانه ورود به سومین سال فعالیت آگاه شوند . آن‌ها در انتظار شنیدن یک شعار بودند . شعاری که بهترین وزیباترین توصیف برای باشگاه طرفداران ام‌وی‌ام باشد . در پایان مراسم نیز طی برنامه ای کیکی با شمع "2" که نماد 2 سالگی باشگاه هواداران بود شور و شوق اعضا را تکمیل کرد .

در این رقابت که برای اولین بار در وب سایت رسمی باشگاه هواداران آغاز شده بود ، اعضای باشگاه شعار‌های مختلفی را پیشنهاد داده بودند که تا تاریخ 23 بهمن‌ماه رای‌گیری برای انتخاب بهترین شعار از بین آن‌ها انجام شد و از بین همه شعار‌ها 20 نفر که شعار‌هایشان در جمع برگزیده‌ها قرار داشت برای سفر به یزد انتخاب شدند . از بین شرکت کنندگان در نهایت شعار "جمع ایده‌آل من و تو " به عنوان شعار برتر در این مراسم معرفی شد و ضمن تجلیل از پیشنهاد دهنده آن از 4 رتبه بعدی در این رقابت نیز تقدیر به عمل آمد .

صبح روز بعد نوبت به رژه ام‌وی‌ام ها در خیابان‌های یزد رسید. هدف ، کویر زیبای یزد بود و مسیر با سوالات بسیاری از سوی مردم این شهر همراه بود . برخی از مسئولان هیات اتومبیلرانی شهر یزد که به کویر آشنا بودند در این مسیر به رژه ام وی ام ها پیوستند .

باشگاه هواداران ام وی ام در قالب یک وب سایت از دی ماه 1390 فعالیتش را آغاز کرده است . اولین آمار اعضای این باشگاه در دی ماه سال 90 ، 34 نفر بوده که هم اکنون به بیش از 8500 نفر رسیده است . برنامه های تفریحی این باشگاه برای هواداران از خرداد سال 91 در مجموعه کارتینگ پرند کلید خورده است و همچنان ادامه دارد . بر اساس آماری که توسط مسئولان این باشگاه طی مراسم بزرگداشت 2 سالگی در یزد برگزار شد ، هم‌اکنون 35 درصد اعضای این باشگاه خودرو ام‌وی‌ام 530 دارند و مالکان مدل 315 با کسب 30 درصد از سهم کل در رتبه دوم قرار دارند . مالکان ام‌وی‌ام X33 و 110 نیز به ترتیب 25 و 10 درصد از جمع کل این باشگاه را تشکیل می دهند .

همچنین در بخش قابل توجهی از این گزارش آمده است که طی 2 سال گذشته بیش از 33هزار موضوع شامل یادداشت ، خبر ، عکس و ویدئو توس طاعضای این باشگاه به اشتراک گذاشته شده است . 43 درصد اعضای باشگاه را تهرانی ها تشکیل می دهند و اصفهانی ها و خراسانی ها با 9 درصد اعضا مشترکا در رتبه دوم قرار دارند . مازندران ، فارس و خوزستان نیز در رتبه های بعدی قرار دارند .


 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها