کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت جهانی طلا افزایش یافت


کد خبر : ۳۶۴۱دوشنبه، ۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۲:۵۰۲۹۷۰ بازدید

با ادامه نگرانی‌ها نسبت به ترمیم اقتصادی آمریکا قیمت طلا امروز در بازار جهانی 8 دلار افزایش یافت و به 1331 دلار در هر اونس رسید.

با ادامه نگرانی ها در مورد روند ترمیم اقتصادی آمریکا و افزایش حجم دارایی های صندوق های سرمایه گذاری در بازار طلا، امروز فلز زرد افزایش قیمت 8 دلاری را شاهد بود.قیمت طلا که در طی سه هفته گذشته افزایشی متوالی داشته؛ امروز نیز در بازار معاملات آنلاین نیویورک با 8 دلار افزایش به 1331 دلار در هر اونس رسید. 

اس پی دی آر گلد تراست، بزرگترین صندوق سرمایه گذار در بازار طلا اعلام کرد، که حجم دارایی هایش 0.34 درصد افزایش یافته و از 795.61 تن در روز پنجشنبه به 798.31 تن در روز جمعه رسیده است.در تازه ترین خشونت های رخ داده در آفریقای جنوبی، یک شرکت معدن کار وابسته به اتحادیه ملی معدنکاران مورد حمله قرار گرفت و یک معدن متعلق به شرکت انگلیسی آمریکایی پلاتین در این کشور به آتش کشیده شد.

اقتصادهای بزرگ جهان اعلام کرده اند که قصد دارند در طی پنج سال آینده بیش از 2 تریلیون دلار تولید بیشتر داشته باشند و ده ها میلیون فرصت شغلی جدید ایجاد کنند. این نشان می دهد که این کشورها به این موضوع خوش بین اند که دوران سخت بحران ریاضتی را پشت سر گذاشته اند.در معاملات اولیه امروز ارزش سهام در بازارهای آسیایی کاهش یافت و ارزش دلار شاهد افزایش بود. ظاهرا سرمایه گذاران عکس العمل چندانی نسبت به تعهد گروه 20 به ایجاد رشد اقتصادی سریعتر در جهان نشان نداده اند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها