کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جزئیات وام 50 میلیونی به خانه اولی‌ها


کد خبر : ۳۶۳۷دوشنبه، ۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۶:۵۶۶۰۰۳ بازدید

رئیس مرکز برنامه‌ریزی و ارزیابی عملکرد بانک مسکن با بیان اینکه برای پرداخت وام 50 میلیونی مسکن به خانه اولی‌ها از سه مرجع استعلام خواهیم گرفت، گفت: پرداخت تسهیلات 50 میلیونی به زوجین به واحدهای مسکونی ...

ابوالقاسم رحیمی انارکی در پاسخ به این پرسش که مرجع تشخیص پرداخت تسهیلات مسکن به افرادی که هنوز واحد مسکونی خریداری نکرده‌اند و فاقد مسکن هستند چگونه است، گفت: برای تشخیص افرادی که فاقد مسکن هستند و به نوعی خانه اولی‌ها عنوان می‌شوند، سه مرجع استعلام داریم که می‌توان براساس گزارش‌های این سه مرجع اقدام به پرداخت تسهیلات خرید مسکن کنیم.

رحیمی انارکی سامانه ثبت خرید و دریافت وام مسکن در بانک مسکن را به عنوان یکی از این سه مرجع عنوان کرد و افزود: سامانه ثبت در وزارت راه و شهرسازی می‌تواند به ما کمک کند که بفهمیم چه افرادی از امکانات دولتی استفاده کرده‌اند.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی و ارزیابی عملکرد بانک مسکن اضافه کرد: سازمان ثبت اسناد نیز می‌تواند، به ما در مشخص شدن افرادی که دارای مسکن هستند کمک کند.

رحیمی انارکی خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات ۵۰ میلیونی به زوجهایی که تاریخ عقد آنها از ۱۷ دی ماه ۹۲ به بعد توسط شورای پول و اعتبار مصوب شد فعلاً به صورت آزمایشی خواهد بود، بنابراین بعد از ارزیابی عملکرد این مصوبه به بقیه هم تعمیم داده خواهد شد که یکی از گروه‌ها افرادی هستند که هنوز تسهیلات دریافت نکرده‌اند.

وی افزود: پرداخت تسهیلات ۵۰ میلیونی به زوجها به واحدهای مسکونی ۲۰ سال ساخت هم تعلق می‌گیرد، بنابراین زوجهایی که تاریخ عقد آنها ۱۷ دی ماه است می‌توانند علاوه بر اقدام به خرید واحدهای مسکونی نوساز برای خرید واحدهای تا ۲۰ سال ساخت نیز اقدام کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها