کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اظهارات ضد و نقیض مسئولان در‌باره قیمت خودرو


کد خبر : ۳۶۳۰دوشنبه، ۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۹:۳۵۴۱۷۶ بازدید

دبیر انجمن خودروسازان ایران گفت: اظهارات سخنگوی دولت مبنی بر کاهش قیمت خودرو با توجه به شرایط فعلی امکان تحقق نخواهد داشت.
اظهارات ضد و نقیض مسئولان در‌باره قیمت خودرواظهارات ضد و نقیض مسئولان در‌باره قیمت خودرو

دبیر انجمن خودروسازان ایران گفت: اظهارات سخنگوی دولت مبنی بر کاهش قیمت خودرو با توجه به شرایط فعلی امکان تحقق نخواهد داشت.

احمد نعمت‌بخش اظهار کرد: پیش از این نیز آقای نوبخت در کسوت مشاور رییس‌جمهوری از کاهش قیمت خودرو سخن گفته بود.وی با بیان این‌که در آن زمان در جلسه‌ای واقعیت‌های صنعت خودرو را برای وی تشریح کردیم، خاطرنشان کرد: در این جلسه آقای نوبخت پذیرفت که امکان کاهش قیمت خودرو وجود ندارد.

دبیر انجمن خودروسازان‌ ایران ادامه داد:‌ برای اطلاع همگان مجددا یادآوری می‌کنم که شورای رقابت در فرمول خود مبنای قیمت‌گذاری خودروها را ارز مبادلاتی 2500 تومانی قرار داده است.

وی افزود:‌ این در حالی است که خودروسازان تمام نیاز خود به ارز را از بازار آزاد تامین کرده‌اند و به این ترتیب حتی براساس همین فرمول فعلی نیز قیمت خودرو نسبت به نرخ‌های فعلی باید افزایش یابد.

نعمت‌بخش با بیان این‌که با توجه به کاهش نرخ ارز آزاد از 3500 تومان به 3000 تومان میزان زیان خودروسازان کاهش یافته است، تصریح کرد:‌ در شرایطی که تولید محصولات همچنان با ضرر و زیان همراه است سخن گفتن از کاهش قیمت خودرو برخلاف واقعیت‌های اقتصادی کشور است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها