کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رونمایی از گرانترین خودرو چینی بازار داخلی در اصفهان


کد خبر : ۳۴۹۷شنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۱:۳۶۱۴۳۷۸ بازدید

شرکت دیار خودرو در دهمین نمایشگاه خودرو اصفهان سدان سنووا را به نمایش گذاشت که با استقبال بی نظیر بازدیدکنندگان مواجه شد .
رونمایی از گرانترین خودرو چینی بازار داخلی در اصفهانرونمایی از گرانترین خودرو چینی بازار داخلی در اصفهان

سنووا محصول سال 2013 کمپانی BAIC ژاپن است که با قوی ترین پیشرانه اش به ایران آمده . این خودرو بر اساس قرار داد گسترده کمپانی BAIC با کمپانی خودروسازی ساب سوئد بر پایه پلت فرمی از این شرکت شکل گرفته و از پیشرانه 2.3 لیتری مجهز به توربوشارژر بهره می برد که حداکثر توانش عدد 250 اسب بخار را نشان می دهد . سنووا حدود 1.6 تن وزن دارد و با حداکثر گشتاور 350 نیوتون متر صفر تا صد کیلومتر را تنها در 8.2 ثانیه می پیماید و مصرفش در سیکل ترکیبی به 8.7 می رسد . ظرفیت باک این سدان قدرتمند 70 لیتر است و برای انتقال قدرت به محور جلو از گیربکس 5 سرعته اتوماتیک استفاده می کند . از جمله امکانات قابل توجه این خودرو که بعضا اشتراکاتی با برند های بزرگ مانند مرسدس بنز در آن به چشم می خورد می توان به موارد زیر اشاره کرد :

ورود و خروج بدون سوئیچ و استارت با دکمه ، سیستم تغییر وضعیت دنده با کنترل از روی فرمان، کروز کنترل  ، سان روف برقی ، صندلی جلو برقی دارای گرمکن ، سنسور پارک جلو و عقب ، گرم کن و سردکن صندلی ، کیسه هوا راننده و سرنشین جلو ، جانبی و پرده ای ، چراغ های زنون به همراه شیشه شوی ، سنسور باران ، گرمکن آینه ها ، آینه های جانبی برقی و تاشو، سیستم ایمنی سانروف و شیشه ها در مقابل اشیا، سیستم کنترل تهویه مطبوع اتوماتیک راننده و سرنشین، چراغ LED روشنایی در روز، چراغ مه شکن جلو و عقب ، تنظیم اتوماتیک حجم پخش صدا، شیشه دارای UV، دوربین دید عقب، سیستم ضد بخار شیشه عقب، زیر سری صندلی قابل تنظیم، کمربند ایمنی پیش کشنده، CBC,BAS,TCS,HSA  ، TPMS  ، ESP ، سیستم ترمز ضد قفل ABS,EBD ، محفظه سرد کن، مانیتور 8 اینچی لمسی USB ، DVD ، بلوتوث و مکان یاب (GPS)، سیستم ضد سرقت (ایموبلایزر) ، فرمان هیدرولیک و صندلی و فرمان چرمی

این خودرو هم اکنون توسط دیار خودرو با قیمتی حدود 140 میلیون تومان به مشتریان عرضه می شود و ورودش به بازار تا سال آینده سرعت بیش تری خواهد گرفت .کمپانی BAIC در چین به تولید خودرو های سواری هیوندای و مرسدس بنز مشغول است و در زمره 5 خودروساز برتر این کشور قرار می گیرد .


 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها