کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت پراید و تیبا در مصر چقدر است؟


کد خبر : ۳۴۴۳سه شنبه، ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۳:۴۶۱۳۳۷۱ بازدید

شرکت ناسیونال موتورز نماینده مصری شرکت خودروسازی سایپا، از عرضه جدیدترین مدل های خودرو ساخت این کارخانه از جمله تیبا در مصر خبر داد.
قیمت پراید و تیبا در مصر چقدر است؟قیمت پراید و تیبا در مصر چقدر است؟

استقبال از خودروهای تولید سایپا در مصر به دلیل قیمت مناسب و ویژگی مدلهای آن است از جمله خودرو خانوادگی سایپا – تیبا در دو مدل که قیمت مدل اول 63 هزارپوند مصر (هر پوند مصر معادل 1783 ریال) وقیمت مدل دوم 68 هزار پوند است.موتور این خودروها 1500 سی سی وقدرت آن 85 اسب بخار است ودارای ایر بگ و ترمز ای بی اس می باشد.

سایپا همچنین خودرو پراید را در دو مدل صندوقدار به مبلغ 57 هزار پوند وهاچ بک به قیمت 59 هزار پوند مصری در مصر عرضه کرده است و امتیاز خودروهای سایپا را فراوانی لوازم یدکی و قیمت پایین آن دانست.شرکت خودرو سازی سایپا یکی از بزرگترین شرکت های خودروسازی آسیاست که در سال 1966 تاسیس شد و پس از دوسال تولید خود را آغاز کرد.

سایپا از ابتدا با شرکت های خودروسازی رنو و سیتروئن فرانسه، نیسان ژاپن وکیای کره جنوبی قرارداد بست. اولین تولید سایپا خودرو سواری ژیان وپس از آن رنو 5 و نیسان پیک آپ بود.

میزان فروش سایپا در بازارهای ایران در سال 2006 میلادی 55 درصد بود واین شرکت سپس اقدام به تولید پراید با مجوز شرکت کره ای کیا کرد ودرسال 2010 یک کارخانه دیگر در ایران برپا کرد که سالانه 950 هزار خودرو تولید می کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها