کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

احتمال کاهش قیمت طلا به 1000 دلار وجود دارد


کد خبر : ۳۳۹۴شنبه، ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۶:۱۴۳۸۹۷ بازدید

بانک آمریکایی مریل لینچ در تازه ترین گزارش خود پش بینی کرد، کاهش تقاضا از سوی بازارهای چین و هند می تواند قیمت طلا را امسال به کمتر از 1000 دلار در هر اونس کاهش دهد.

 بانک مریل لینچ آمریکا در تحلیلی نوشت، اگر سرمایه گذاران بین المللی از فروش ذخایر طلای خود جلوگیری کنند قیمت جهانی این فلز زرد در حدود 1200 دلار در هر اونس تثبیت خواهد شد . 

ولی در صورت ادامه فروش ذخایر طلا و کاهش تقاضای چین و هند قیمت طلا به زودی به کمتر از 1000 دلار در هر اونس کاهش خواهد یافت.

بر اساس این گزارش بانک مریل لینچ افزود، تقاضای هند و چین به تنهایی برای افزایش قیمت طلا و جلوگیری از ادامه روند نزولی آن کافی نخواهد بود. واردات طلای هند طی سال گذشته به علت اتخاذ تدابیر محدودکننده از سوی دولت با کاهش چشمگیری روبرو شده است. کاهش رشد اقتصادی چین نیز می تواند افت تقاضای طلای این کشور در سال 2014 میلادی شود. مریل لینچ پیش از این نیز پیش بینی خود نسبت به قیمت طلا در سال 2014 را با 11 درصد کاهش به کمتر از 1150 دلار در هر اونس رسانده بود. قیمت جهانی طلا پس از افت 28 درصدی در سال 2013 میلادی از ابتدای امسال تاکنون حدود 3 درصد افزایش داشته است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها