کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سود روزشمار جذاب يك موسسه اعتباري


کد خبر : ۳۳۶۰سه شنبه، ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۸:۲۹۱۴۴۷۰ بازدید

در حالي كه بانكها در دادن سود، تازه به تكاپو افتاده اند،مردم به موسسات اعتباري براي كسب سود بيشتر مراجعه مي كنند.در همين باره سود حساب های کوتاه مدت موسسه اعتباری كوثر 22.22 درصد شده است.

 اخبار بانک : موسسه اعتباری كوثر که به تازگي مجوز رسمي خود را اخذ كرده، همواره جزو نهادهاي مالي بوده كه براي سپرده هاي مردم بيشترين ارزش آفريني را كرده است.

در حالي كه تورم 40 درصد بود، كوثر تنها موسسه اي بود كه با قبول ريسك افزايش سود،سود هاي روزشمار خود را براي كاهش شكاف تورم و نرخ سود بالا برد.با حركت نوين اين موسسه ساير بانكها نيز فهميدند كه نمي توان با نرخ سود 7 درصد مشتري را به بانك خود جذب كنند و براي همين اكثر موسسات و بانكها نرخ سود خود را به مرز 20 درصد رساندند.

بر این اساس در صورتی که مشتریان در این موسسه اعتباری حساب کوتاه مدت روزشمار افتتاح كنند علاوه بر دریافت سود روزشمار جذاب 22.22 درصد می تواند از کارت این موسسه که هم اکنون در دو بانک پذیرش می شود استفاده کنند. همچنین این موسسه اعتباری که تنها موسسه اي است كه از جمع شش موسسه اعتباري در شرف تاسيس مجوز نهایی خود را از سوی بانک مرکزی دریافت کرده و در زمینه اخذ مجوز از دیگر موسسات پیشگام هستند سود سپرده های یکساله خود را نیز افزایش داده است. 

این موسسه به حساب های افتتاحی یکساله نزد موسسه خود 22.75 درصد سود پرداخت می کند. موسسه اعتباری کوثر سال گذشته با بانک مرکزی همکاری ویژه ای داشت و توانست بدهی به سپرده گذاران موسسه جوانان خیر را پرداخت کند. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها