کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نام ائمه همچنان روي تابلوي 2 موسسه اعتباری


کد خبر : ۳۳۰۱جمعه، ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۶:۳۷۴۵۳۸ بازدید

نام ائمه همچنان در سر در برخي موسسات اعتباری می درخشد و بانک مرکزی نیز هیچ واکنشی نسبت به آن ندارد.

به نظر می رسد بانک مرکزی که سال گذشته موسسات مالی و اعتباری را ملزم به تغییر نام کرده است خود نیز این اولتیماتوم را جدی نگرفته است.

استفاده از نام ائمه معصومین برای امور بالنکی و مالی که بعضا دارای اشکالات شرعی و مورد اشکال مراجع می باشد همواره مورد اعتراض شهروندان بوده است.بر این اساس بانک مرکزی سال گذشته به موسسات مالی و اعتباری و همچنین صندوق های قرض الحسنه دستور داد نام ائمه را از سر در خود پایین بکشند و نام دیگری را بر موسسات خود برگزینند.

البته به نظر می رسد این اولتیماتوم چندان جدی گرفته نشده است و به جز از یک موسسه که نام ثامن را برای خود برگزید هیچ موسسه دیگری مبادرت به تغییر نام خود نکرده است.این موضوع از آنجا جالب است که بانک مرکزی تا قبل از حذف اسامي شش موسسه اعتباري از سايت خود نام دو موسسه اعتباری در شرف تاسیس را در سایت خود جای داده بود که از نام ائمه استفاده می کنند.

موسسات مالی و اعتباری عسكریه و ثامن الحجج دو موسسه ای است که همچنان نام خد را تغییر نداده اند و این عدم تغییر نام مورد تایید بانک مرکزی نیز قرار گرفته است.بانک مرکزی بهتر است هرچه زودتر نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و قانونی که خود گذاشته است زیر پانگذارد و به شدت با این موسسات متخلف برخورد کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها