کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

حرکت رو به رشد بورس آغاز شد


کد خبر : ۳۲۵۸سه شنبه، ۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۳:۲۷۲۶۵۶ بازدید

با توجه به سياست هاي اتخاذي مسئولان بازار سرمايه شاخص کل با رشد 800 واحدي به کانال 82 هزار واحدي بازگشت.

طي صحبت هاي روز گذشته رييس سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص افت شاخص و کاهش قیمت ها در چند روز گذشته نويد روزهاي مثبت و خوبي را به سرمايه گذاران داد و بازار امروز با رشد ۸۰۰ واحدي کار خود را آغاز کرد امروز صبح سهام داران حقوقی و عمده بزرگ بازار سهام، نشستی فوق العاده به منظور حمایت از بورس اوراق بهادار برگزار می کنند وبر اساس رایزنی های اولیه، احتمال تزریق حجم بالایی از نقدینگی به بازار سهام وجود دارد و سهام داران عمده فردا در این خصوص تصمیم گیری می کنند. 

همچنين در راستای پوشش ریسک و حمایت از سرمایه گذاران از امروز عرضه اوراق اختیار فروش تبعی سهام بانک ملت در بورس اوراق بهادار تهران آغاز می شود. 

شايان ذکر است پس از بررسی های صورت گرفته در کمیسیون تلفیق مقرر شد تا دولت نرخ خوراک گاز پتروشیمی ها را به گونه ای تعیین کند که نرخ بازگشت سرمایه داخلی تا ۲۵ درصد شود. 

بر اين اساس مقرر شد که قیمت پایه خوراک پتروشیمی در چارچوب هدفمندی به نحوی تعیین شود که نرخ بازدهی داخلی ارز سرمایه گذار تا ۲۵ درصد باشد. همچنین مقرر شد برای تشویق سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در مناطق کمتر توسعه یافته بصورت پلکانی مشروط به رعایت نرخ بازدهی داخلی ارز سرمایه گذار و با رعایت مکان یابی وزارت نفت تعیین شود و همچنین در این رابطه دولت می تواند تا ۳۰ در صد قیمت به فعالین این بخش تخفیف دهد. 

شاخص کل تا اين لحظه به عدد ۸۱ هزارو ۶۶۴ واحد،شاخص صنعت با رشد ۴۴۳ واحدي به عدد ۶۸ هزارو ۶۴۵ واحد و شاخص بازار اول با رشد ۸۲۰ واحد به عدد ۶۱ هزارو۱۳۷ واحد و شاخص بازار دوم با رشد ۳۵۲ واحدي به عدد ۱۵۴ هزارو ۵۲۰ واحد رسيد. 

 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها