کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بالاترین سود را یک موسسه بدون مجوز پرداخت می کند


کد خبر : ۳۲۵۵سه شنبه، ۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۹:۱۹۹۹۵۰ بازدید

موسسه مالی و اعتباری افضل توس كه نه در سايت بانك مركزي وجود خارجی دارد و نه جزو موسسات در شرف تاسيس و ادغامي است، 25 درصد سود یکساله پرداخت می کند.

موسسه مالی و اعتباری افضل توس که اصرار دارد با عنوان در شرف تاسیس شناخته و معرفی شود هم اکنون به سپرده های یکساله ۲۵ درصد سود پرداخت می کند.

بر اساس مشاهدات میدانی خبرنگار ما از سطح شعب این موسسه همچنین سود پرداختی به حساب های کوتاه مدت روزشمار نیز ۲۲ درصد تعیین شده است.این در حالی است که این موسسه هم اکنون وضعیت مشخصی ندارد و هیچ نامی از آن در سایت بانک مرکزی موجود نیست اما در سردرب شعب خود از عبارت "تحت نظارت بانک مرکزی" استفاده می کند.

ابتدای سال جاری در خبرها آمده بود این موسسه به همراه موسسات در شرف تاسیس فرشتگان و فردوسی در یک موسسه اعتباری به نام آرمان ادغام شده اند.اما با مذاكره دو موسسه فردوسي و فرشتگان و به دليل مشكلات حقوقي كه اين موسسه دارد،افضل توس از فرآيند ادغام در موسسه آرمان كنار گذاشته شد.

اما با گذشت زمان این موسسه تابلو های موسسه آرمان را از سردرب شعب خود برداشت و خود به تنهایی در پی کسب مجوز نهایی از بانک مرکزی است.این موسسه روش های متنوعی در پرداخت تسهیلات در قالب عقود اسلامی و قرض الحسنه نیز در شعب خود تبلیغ کرده است



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها