کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تب نوسان دلار خوابید + جدول قیمت ها


کد خبر : ۳۲۳۰۲یکشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹:۳۴۱۲۰۹۳ بازدید

همزمان با ورود نیروی انتظامی به بازار ارز و دستگیری چند صراف غیرمجاز، از حضور واسطه های ارزی در این بازار کاسته شده و کمتر دلالی ...
تب نوسان دلار خوابید + جدول قیمت هاتب نوسان دلار خوابید + جدول قیمت ها

همزمان با ورود نیروی انتظامی به بازار ارز و دستگیری چند صراف غیرمجاز، از حضور واسطه های ارزی در این بازار کاسته شده و کمتر دلالی ریسک حضور در منوچهری را قبول می کند.

بعد از تشدید تلاطم های ارز در بازار، نیروی انتظامی به این موضوع ورود کرد و با بازداشت تعدادی از صراف های غیرمجاز باعث شد تا صرافی های خیابان فردوسی به عاملان خود دستور دهند که فعلاً به بازار نیایند.

همین موضوع موجب شده تا خیابان فردوسی که پاتوق اصلی واسطه های ارزی است مدتی رنگ آرامش به خود ببیند و روزهای خلوتی را سپری کند. نقطه مرکزی تجمع دلال های ارزی در خیابان فردوسی نبش خیابان منوچهری و مقابل پاساژ افشار است؛ منوچهری هر روز شاهد تجمع تعداد زیادی از دلال های ارزی است ولی این روزها از تجمع دلال ها در این محل کاسته شده است.

طبق گفته تعدادی از واسطه‌های ارز، از دیروز دلال‌ها خیلی کم به بازار می‌آیند چرا که نیروی انتظامی پررنگ‌تر از قبل برای برخورد با دلال‌های ارزی در خیابان فردوسی حضور دارد.

یکی از واسطه های بازار ارز به تسنیم می‌گوید: نیروی انتظامی معمولا مأموران خود را با لباس شخصی به خیابان فردوسی می‌فرستد تا با شناسایی دلال‌های اصلی نسبت به دستگیری آنها اقدام کند.

وی با اشاره به حضور نیروی انتظامی در بازار گفت: سال قبل با همین ترفند 60-70 نفر از دلال‌های ارزی دستگیر شدند.

یکی دیگر از افرادی که نقش واسطه‌گری ارز را در بازار ایفا می‌کند درباره حال و روز این‌روزهای خیابان فردوسی می‌گوید: دیگر مانند قبل دلال‌هایی که تمام ارزها را در اختیار داشتند به بازار نمی‌آیند بلکه فقط آنهایی می‌ایند که ارزهای اصلی را می‌فروشند.

وی اضافه کرد: قبلاً برخی افراد بودند که هر ارزی را در اختیار داشتند و مقابل پاساژ افشار می‌فروختند ولی بعد از ورود نیروی انتظامی فقط آنهایی می‌آیند که ارزهای پرفروش را در اختیار دارند.

قیمت انواع ارز در بازار :

ارز نرخ خرید بازار(ریال) نرخ فروش بازار(ریال) نرخ فروش حواله
دلار آمریکا 39,200 39,480 40,350
یورو 42,550 42,700 42,600
پوند 48,300 48,700 47,600
دلار کانادا 30,750 30,950 30,900
دلار استرالیا 29,000 29,500 29,550
درهم امارات 10,950 11,030 10,950


اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها