کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خودروی جدید نیسان ایکس تریل در تهران رونمایی شد + قیمت


کد خبر : ۳۲۲۲۴جمعه، ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳:۴۷۳۱۱۱۴ بازدید

جهان نوین آریا نماینده محصولات نیسان ژاپن در ایران پس از عرضه مدل جوک ساعتی قبل از کراس اوور جدید اکس-تریل در شوروم جدید این شرکت ...
خودروی جدید نیسان ایکس تریل در تهران رونمایی شد + قیمتخودروی جدید نیسان ایکس تریل در تهران رونمایی شد + قیمت

جهان نوین آریا نماینده محصولات نیسان ژاپن در ایران پس از عرضه مدل جوک ساعتی قبل از کراس اوور جدید اکس-تریل در شوروم جدید این شرکت واقع در منطقه نیاوران تهران رونمایی کرد.

اکس-تریل ضمن بهره گیری از پیشرانه 2.5 لیتری با حداکثر توان 171 اسب بخار و انتقال قدرت به هر 4 چرخ به صورت دائم با تکولوژی AWD ، از گیربکس اتوماتیک ضریب متغیر CVT استفاده می کند و در سیکل ترکیبی تنها 8.3لیتر سوخت مصرف می کند که نسبت به رقبای این خودرو نظیر سانتافه ، تویوتا RAV4 و هوندا CV-R عدد قابل توجهی است.شتاب صفر تا صد  کیلومتر این خودرو به 10.5 ثانیه می رسد.

قیمت نیسان ایکس-تریل فول 2016 با موتور 2500 سی‌سی و قدرت خروجی 171 اسب بخار در ایران 248 میلیون تومان، با تحویل 30 روز کاری در نظر گرفته شده است.


نیسان اکس‌-تریل

سیستم تعلیق در اکس‌-تریل برای جلو از نوع مستقل مک‌فرسون و در عقب از نوع مستقل چند اتصالی انتخاب شده است و تایر‌هایی با ابعاد 225/60R18  مجهز به رینگ‌های 18 اینچی اسپرت روی این کراس‌اوور سوار شده‌اند.شیشه‌های جانبی عقب اکس-تریل دودی هستند وعلاوه بر آن در نمای ظاهری به باربند ، مه‌شکن‌های جلو با قاب کروم و سانروف پانوراما نیز مجهز شده است.

اکس-تریل در آزمایشات ایمنی موسسه معتبر EuroNCAP موفق به کسب هر 5 ستاره ایمنی شده است.تکنولوژی ترمز ضد قفل ABS ، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD ، کنترل الکترونیکی پایداری ESP و سیستم کمکی ترمز اطمینان خاطر کامل برای توقفی ایمن برای اکس-تریل را فراهم می‌کند.مجموعه کامل کیسه‌های هوای جلو ، جانبی و پرده‌ای ، سیستم هشدار فشار باد تایر ها ، فرمان حساس به سرعت ، سیستم نگهدارند و کنترل سرعت خودرو در شیب ، آینه‌های جانبی با چراغ راهنما ، چراغ‌های روشنایی در روز LED و آینه وسط الکتروکرومیک نیز مکمل امکانات ایمنی کراس‌اوور متوسط جدید نیسان برای ایران است.

کابین نیسان ایکس تریل

در بخش تجهیزات رفاهی ، اکس‌-تریل ضمن بهره‌گیری از سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه به صندلی‌های گرم شونده جلو ، زیردستی مرکزی جلو و عقب ، دریچه سیستم تهویه برای سرنشینان عقب و کنسول مرکزی با قابلیت گرم‌کن یا سردکن مجهز است.غربیلک ، سردنده و صندلی‌ها به صورت تمام چرم خواهند بود و صندلی راننده ضمن امکان تنظیم برقی در 6 جهت به تنظیم گودی کمر مجهز است و صندلی سرنشین جلو نیز در 4 جهت امکان تنظیم به صورت برقی را فراهم می‌کند.

مدیریت بخش مولتی‌مدیا در اکس-تریل بر عهده نمایشگر لمسی 7 اینچی است که با ورودی USB و AUX و همچنین امکان اتصال تلفن از طریق بلوتوث یا پخش آهنگ توسط 6 بلندو در سراسر خودرو پشتیبانی می شود.سیستم های ورود بدون کلید (Keyless) ، استارت دکمه‌ای ، کروز کنترل و محدودکننده سرعت ، آینه‌های جانبی برقی مجهز به گرم‌کن و تاشو ، سنسور عقب ، چراغ‌های جلو و برف‌پاک‌کن اتوماتیک ، سیستم بازکننده اتوماتیک درب عقب ، چراغ‌های  LEDدوگانه با قابلیت تنظیم فاصله دور با نزدیک و تنظیم زاویه خودکار ، نوربالای اتوماتیک و ترمز پارک برقی نیز بخش مهمی از امکانات قابل توجه این خودرو را تشکیل می‌دهند.

قابلیت‌های اکس-تریل تنها به امکانات ذکر شده محدود نمی‌شود چرا که سیستم هشداردهنده خروج از خط ، سیستم هشداردهنده نقاط کور ، سیستم شناسایی اشیاء متحرک و نمایشگر دید 360درجه (AVM) مکمل ایمنی این خودرو ، فراتر از بسیاری از رقبا هستند.

قیمت نیسان ایکس-تریل فول 2016

معرفی و مشخصات کامل نیسان ایکس تریل در ایران



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها