کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

انفجار منزل مسکونی در اکباتان / تصاویر


کد خبر : ۳۲۱۹۵چهارشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹:۵۵۱۷۵۶ بازدید

سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: بر اثر انفجار در یک واحد 100 متری در طبقه هفتم مجتمعی در اکباتان، بخشی از دیوارهای منزل تخریب و تمامی ...

سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: بر اثر انفجار در یک واحد 100 متری در طبقه هفتم مجتمعی در اکباتان، بخشی از دیوارهای منزل تخریب و تمامی در و پنجره‌های واحدهای اطراف شکسته شد. 
 
سیدجلال ملکی با اعلام خبر انفجار و حریق در یک مجتمع مسکونی در اکباتان درباره جزئیات این حادثه اظهار داشت: ساعت 19:56 روز گذشته حادثه انفجار در یک مجتمع مسکونی در فاز یکم شهرک اکباتان به سامانه 125 اعلام شد و به سرعت مأموران سه ایستگاه آتش‌نشانی همراه با تشک نجات، نردبان هیدرولیکی و خودروی تنفسی به محل حادثه اعزام شدند. 
 
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه یک مجتمع مسکونی 10 طبقه 80 واحدی بود که در واحد 100 متری در طبقه هفتم این مجتمع انفجار و در پی آن حریق رخ داده و بر اثر انفجار بخشی از دیوارهای منزل تخریب، تمامی در و پنجره‌های واحدهای اطراف شکسته و دود زیادی به طبقات بالایی سرایت کرده بود همچنین دو نفر داخل این منزل محبوس شده بودند. 
 
وی با بیان اینکه آتش‌نشانان همزمان با اطفای حریق، دو فرد محبوس شده را از داخل منزل خارج کردند، خاطرنشان کرد: در مجموع 12 نفر توسط آتش‌نشانان به خارج از ساختمان هدایت شدند، آتش، خاموش و دود حاصل از آن خارج شد. 
 
سخنگوی آتش‌نشانی تهران درباره علت این حادثه تصریح کرد: داخل این منزل تعدادی کپسولهای کوچک گاز که برای پرکردن فندک استفاده می‌شد، قرار داشت و انفجار این کپسولها باعث ایجاد آتش‌سوزی شده بود همچنین عملیات در ساعت 21:13 به پایان رسید.
 

اکباتان



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها