کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ماجرای نایاب شدن بنزین سوپر در کشور


کد خبر : ۳۲۰۴۱یکشنبه، ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳:۴۷۴۹۱۰ بازدید

تولید نزدیک به صفر بنزین سوپر و اولویت‌ تولید بنزین معمولی در کشور عملا عرضه بنزین سوپر را در جایگاه‌های سوخت به طور کلی متوقف کرد.

تولید نزدیک به صفر بنزین سوپر و اولویت‌ تولید بنزین معمولی در کشور عملا عرضه بنزین سوپر را در جایگاه‌های سوخت به طور کلی متوقف کرد.

بررسی میدانی از حدود 20 جایگاه عرضه سوخت در سطح شهر تهران حاکی از ان است که عرضه بنزین سوپر به طور کلی متوقف شده است. همچنین براساس اطلاعات بدست آمده ظاهرا در بسیاری از شهرستان‌ها نیز بنزین سوپر عملا توزیع نمی شود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‎های نفتی ایران نیز از عادی شدن عرضه بنزین سوپر در جایگاه‎های عرضه سوخت استان تهران خبرداد و گفت: این روال تا چند روز آینده در سراسر کشور به روال پیشین بازمی‎گردد.

منصور ریاحی گفت: در چند روز گذشته، تولید بنزین سوپر به‌دلیل مسائل عملیاتی، کاهش یافته بود اما این مشکل اکنون برطرف شده و توزیع این فرآورده به روال عادی بازگشته است.

وی افزود: اکنون توزیع بنزین سوپر در سطح استان تهران با عرضه روزانه دو میلیون و ٥٠٠ هزار لیتر به روال پیشین بازگشته است.

براساس اعلام وزارت نفت، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: با ارسال بنزین سوپر به دیگر مناطق، حداکثر تا پایان این هفته عرضه این فرآورده در سراسر کشور عادی می شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها