کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بورس پس از 2 هفته مثبت شد


کد خبر : ۳۱۹۹شنبه، ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۵:۱۴۳۰۲۷ بازدید

بعد از حمایت حقوقی‌ها و اعلام آمادگی سهامداران عمده از سرمایه‌گذاران ازطریق انتشار اوراق اختیار فروش تبعی، شاخص بورس تهران امروز پس از دو هفته روند نزولی مثبت شد.

در پی حمایت حقوقی‌ها از بازار سرمایه و برنامه سهامداران عمده برای انتشار اوراق اختیار فروش تبعی به‌منظور تضمین قیمت سهام تحت مدیریت خود، شاخص بورس تهران به روند مثبت بازگشت.

به این ترتیب با انتشار نخستین اوراق اختیار فروش تبعی شرکت نفت و گاز تامین،شاخص کل بورس تا نیمه معاملات 614 واحد افزایش یافت و به کانال 82 هزار و با 652 واحد رسید و شرکتهای هلدینگ خلیج فارس، نفت و گاز پارسیان، مخابرات، تاپیکو ، بانک پاسارگاد و پارسیان بیشترین تاثیر را در افزای شاخص بورس گذاشتند.

در دو هفته گذشته و با مطرح شدن شایعاتی همچون تغییر مدیران سازمان بورس و نیز ابهامات بودجه 93 و انتشار خبرهای منفی در خصوص افزایش نرخ خوراک پتروشیمی و بهره مالکانه معادن بازار سرمایه ملتهب شد و شاخص بورس تهران حدود هفت هزار واحد سقوط کرد.این در حالی است که بعد از انتشار نخستین اوراق فروش تبعی توسط تاپیکو، قرار است چند شرکت حقوقی بزرگ بازار سرمایه از جمله ساتا، غدیر، هلدینگ نفت و گاز پارسیان، هلدینگ سرمایه‌گذاری امید و بانک ملت با هدف حمایت از سهام تحت مدیریت خود، اوراق اختیار فروش تبعی منتشر کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها