کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ثبات در بازار آپارتمان‌های نوساز + جدول قیمت


کد خبر : ۳۱۹۸۰شنبه، ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۳:۴۷۴۲۴۶ بازدید

بازار آپارتمان‌های نوساز و کلیدنخورده در طول آذرماه بدون تغییر محسوس قیمتی نسبت به ماه قبل، همچنان ثبات نسبی خود را حفظ کرده است.

بازار آپارتمان‌های نوساز و کلیدنخورده در طول آذرماه بدون تغییر محسوس قیمتی نسبت به ماه قبل، همچنان ثبات نسبی خود را حفظ کرده است.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از دنیای‌اقتصاد، مشاوران املاک معتقدند طی یک ماه گذشته از میزان مراجعه متقاضیان خرید مسکن برای جست و جوی واحدهای نوساز و کلید نخورده کاسته شده و تقاضا در این بخش محدودتر از آبان‌ماه بوده است. برداشت واسطه‌های ملکی از وضعیت بازار آپارتمان‌های نوساز در طول آذر ماه این است که قطعا «قیمت»، عامل کاهش صف تقاضای این آپارتمان‌ها نبوده، چراکه تغییر محسوس قیمتی در این بازار رخ نداده است. آنها وضعیت بازار نوسازها را این‌طور آنالیز می‌کنند که به دنبال کاهش طول صف تقاضای مسکن در تمام گروه‌های سنی، نوسازها نیز از این قاعده مستثنی نبوده‌اند و دچار ریزش تقاضا شده‌اند.

بررسی سامانه اطلاعات بازار املاک ایران نیز نشان می‌دهد قیمت‌ها ثبات نسبی خود را حفظ کرده‌اند و از این رو توصیه مشاوران املاک به متقاضیان تملک واحدهای نوساز این است که فرصت را غنیمت شمرده و خرید خود را در این فضای آرام انجام دهند. برخی مشاوران معتقدند خریداران بازار مسکن به جای اینکه در شرایط ثبات برای خرید پا پیش بگذارند، تعلل می‌کنند و در عوض زمانی که احیانا بازار دچار تنش یا حباب شود، برای خرید تعجیل می‌کنند؛ در حالی که بازار کنونی برای خرید مسکن بهترین شرایط را فراهم کرده است.

آپارتمان‌های نوساز + جدول قیمت



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها