کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سقوط بهمن در جاده کرج – چالوس یک کشته برجای گذاشت


کد خبر : ۳۱۹۴۵چهارشنبه، ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷:۳۵۱۵۷۳ بازدید

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز اعلام کرد که ظهر امروز چهارشنبه سقوط بهمن در جاده کرج – چالوس یک نفر را به کام مرگ فرستاد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز اعلام کرد که ظهر امروز چهارشنبه سقوط بهمن در جاده کرج – چالوس یک نفر را به کام مرگ فرستاد.

کرج-چالوس

ناصر چرخ ساز ظهر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، خاطرنشان کرد: سقوط بهمن در ۱۰ کیلومتری کنارگذر شهرستانک در جاده کرج – چالوس باعث مرگ یک کارگر مشغول به کار راهداری در این منطقه شد.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای هلال احمر استان البرز با حضور در این محل نسبت به خارج کردن جسد این مرد ۴۵ ساله از زیر بهمن اقدام کردند.

چرخ ساز همچنین گفت که از شب گذشته تا کنون بیش از ۳۰ بار شاهد سقوط بهمن در جاده کرج – چالوس بوده ایم و نیروهای هلال احمر البرز به همین منظور در آماده باش کامل بسر می برند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز خاطرنشان کرد: سقوط سنگ بر روی یک خودروی پژو ۴۰۵ در این مسیر باعث مصدومیت ۲ نفر است که یکی از آنها سرپایی مداوا و دیگری به مراکز درمانی منتقل شد.

چرخ ساز در ادامه به ساکنان روستاها و اماکن تجاری در مسیر جاده کرج – چالوس توصیه کرد هنگام تردد، احتیاط کامل را رعایت کنند.

جاده کرج – چالوس از شب گذشته به دلیل افزایش احتمال سقوط بهمن های متعدد بسته شد و مسدود شدن این جاده تا اطلاع بعدی ادامه خواهد داشت.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها