کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سونی XPERIA XZ پراقبال‌ترین گوشی جهان


کد خبر : ۳۱۹۰۲چهارشنبه، ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸:۴۷۶۱۹۹ بازدید

مؤسسه نظرسنجی و بررسیApteligent که هر شش ماه یکبار پرفروش ترین های دنیای تلفن همراه را معرفی می کند، تلفن همراه سونی مدل ...
سونی XPERIA XZ پراقبال‌ترین گوشی جهانسونی XPERIA XZ پراقبال‌ترین گوشی جهان

مؤسسه نظرسنجی و بررسی Apteligent که هر شش ماه یکبار پرفروش ترین های دنیای تلفن همراه را معرفی می کند، تلفن همراه سونی مدل xperia xz را به عنوان پرفروش‌ترین محصول نیمه دوم سال 2016 میلادی معرفی کرد.

معیارهای انتخاب این تلفن همراه نه تنها به فروش بالای این محصول، بلکه تا حد زیادی به رضایت خاطر بالای کاربران از استفاده از این محصول نیز مرتبط بود. نکته جالب توجه در خصوص این موفقیت، کنار زدن رقبای سرشناسی مثل کمپانی های گوگل، ال جی، موتورولا، اچ تی سی و البته دو غول شناخته شده دنیای تلفن همراه، یعنی اپل و سامسونگ است.

وضعیت سامسونگ و مشکلات این شرکت در مورد تلفن همراه نوت 7 توجیه مناسبی برای عدم فروش دیگر محصولات این شرکت است، اما وضعیت اپل در نوع خود قابل توجه است. در شرایطی که برخی کارشناسان دنیای تکنولوژی تصور می کردند فلج شدن سامسونگ و ناکامی این شرکت در ارائه پرچمدار جدیدش زمینه موفقیت اپل را فراهم می کند، شرایط فروش و آمارهای این حوزه پاسخی دور از انتظار ارائه می کنند.

با توجه به اینکه رقابت اپل و سامسونگ طی سال های اخیر فعالیت تمامی شرکت های تولیدکننده قطعات دیجیتال را تحت الشعاع خود قرار داده بود، موفقیت اخیر سونی، برای مسئولان این شرکت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و می تواند در حکم زنگ خطری برای شرکت های رقیب در نظر گرفته شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها