کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آغاز به کار هفت‌چین فروشگاهها و برندها


کد خبر : ۳۱۸۴۵دوشنبه، ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳:۰۸۵۲۲ بازدید

برخی معتقدند ایرانیان باستان هفت سین امروزی را هفت چین می نامیدند. یکی از زیباترین رسوم ایرانی که تا به امروز ماندگار شده است. حال یکی از استارتاپ های ایرانی این نام را برای کسب و کار خود انتخاب نموده است.

فروشگاه هفت چین

 

برخی معتقدند ایرانیان باستان هفت سین امروزی را هفت چین می نامیدند. یکی از زیباترین رسوم ایرانی که تا به امروز ماندگار شده است. حال یکی از استارتاپ های ایرانی این نام را برای کسب و کار خود انتخاب نموده است.

آنها نام هفت چین را به دلیل اصالت آن و تناسبش با کسب و  کار سایت هفت چین  انتخاب نموده اند. ایرانیان در هفت چینِ نوروز سمبلی از برترینها را در سفره خود می چیدند و حالا در سایت هفت چین می توانند انتخابی از برترین و به صرفه ترین محصولات و کالاها را از فروشگاه ها و برندهای مختلف گلچین کنند.

خرید مناسب هنر است، همه دوست دارند کالای  مورد علاقه خود را به مناسب ترین قیمت و با بیشترین تخفیف بخرند.  فرقی نمی کند شما در سفر باشید یا در محل کار و زندگی، کافیست قبل از خرید هفت­چین را ببیند تا بدانید خرید از کدام فروشگاه به صرفه­تر است.   

هفت چین یک سایت اطلاع رسانی است که نوآوری جذابی در کاتالوگهای تبلیغات فروش ویژه محصولات ارائه نموده است. کاتالوگهای پویایی که دیگر فقط یک عکس نیستند و مخاطب با کلیک روی هر محصول می تواند جزئیات آن را مشاهده نماید و نسبت به خرید آن اقدام نماید. صاحبان فروشگاه ها و برندها از طریق هفت چین می توانند برنامه های فروش ویژه و  تخفیف های خود را به سرعت به اطلاع مشتریان برسانند.

 

وب سایت هفتچین چگونه با ایده ای جالب همه این موارد را حل کرده است ؟

هفتچین در ظاهر مانند یک فروشگاه آنلاین بزرگ یا سایت تخفیف است و کالاهای بسیاری در زمینه های متنوع،  آنهم با تخفیف های شگفت انگیز قابل خرید است. جالب اینکه شما میتوانید فروش ویژه فروشگاه­های آنلاین معتبر را اینجا در کنار همدیگر ببنید! حتی می­توانید محصولاتی که توسط برندهای مشهور و فقط در مغازه ها و پاساژ ها ارائه می­شود را اینجا ببنید و آنلاین بخرید!

 در واقع این محصولات با تخفیف­های فوق العاده توسط خود فروشگاه­های اینترنتی و مغازه­های سطح شهر در سایت هفت­چین قرار میگرد. این محصولات در دسته بندی های متنوعی مانند؛ کالای دیجیتال، مد و لباس، خانه و اداره، لوازم خانگی برقی، زیبایی و سلامت، ورزش و سرگرمی، سوپر مارکت، ابزار و لوازم، مادر و کودک، فرهنگ و هنر ارائه میشود .

هفت چين به شما کمک می‌کند تا با آگاهی از طرح­های فروش ویژه فروشگاه­های مختلف خرید هفتگی خود را به صرفه تر کنید. در هفت چين می توانید هر هفته از تخفیف برترین فروشگاه های آنلاین و غیر آنلاین مطلع شده و با توجه به نیازهای خرید خود تصمیم بهتری بگیرید. با هفت­چين می توانید تصمیم بگیرید سبد مورد نیاز هفتگی خود را در کدام فروشگاه نزدیک محله خود با تخفیف بیشتری تهیه کنید.

همانطور که میدانید فروشگاه های آنلاین و فروشگاه های سطح شهر برنامه های فروش ویژه بسیار متنوعی دارند، ارائه تخفیف هفتگی، ماهانه و حتی روزانه بخش مهمی از برنامه های فروش ویژه برندها و فروشگاه­ها شده است، هفتچين به شما کمک می‌کند تا با اطلاع از محصولاتی که در قالب برنامه­های فروش­ ویژه برندها و فروشگاه­های مختلف عرضه می شود، خرید بهتری داشته باشید.

 

هفت­چین برای فروشگاها و برندها­

تمام فروشگاه های آنلاین و غیر آنلاین با عضویت در سایت هفت چين  ( www.haftchin.com ) و اضافه نمودن فروشگاه خود می توانند تخفیف های کالا و خدمات خود را به هفتچينی ها معرفی نمایند.

 



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها