کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نامه 30 ضد انقلاب به ترامپ برای تحریم ایران


کد خبر : ۳۱۸۰۶یکشنبه، ۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹:۴۸۱۰۵۹ بازدید

وبگاه شبکه آمریکایی «فاکس نیوز» در گزارشی اختصاصی از تلاش برخی اعضای گروه‌های ضدانقلاب برای دیدار حضوری و یا حتی تماس تلفنی ...

وبگاه شبکه آمریکایی «فاکس نیوز» در گزارشی اختصاصی از تلاش برخی اعضای گروه‌های ضدانقلاب برای دیدار حضوری و یا حتی تماس تلفنی با «دونالد ترامپ» رییس جمهور منتخب آمریکا خبر داد.

بنا بر این گزارش، ۳۰ نفر از اعضای گروه‌های ضدانقلاب در نامه‌ای به ترامپ از وی خواسته‌اند ضمن تجدید نظر در توافق هسته‌ای، تحریم‌های تازه‌ای علیه ایران وضع کند.
به گزارش فارس، در بخشی از این نامه آمده است: «در زمان مبارزات انتخاباتی شما، ما و میلیون‌ها ایرانی هم‌عقیده در اعتراض صریح شما به توافق اتمی اوباما رییس جمهور کنونی با جمهوری اسلامی ایران بودیم. صمیمانه امیدواریم که با انتخاب دولت جدید و کنگره برای اولین بار فرصتی برای بازنگری نسبت به عواقب فاجعه‌بار این توافق و اجرای تعهدی که به رای دهندگان در این زمینه داده شد، فراهم شود.»

سیاوش صفوی، احمدی باطبی، مجید محمدی، امیرحسین اعتمادی و شماری دیگر از افرادی که پیشتر هم از کنگره آمریکا خواسته بودند تحریم‌های تازه‌ای علیه ایران وضع کند، از امضاکنندگان این نامه هستند.

در بخش دیگر این نامه آمده است: «امیدواریم که تحت رهبری شما آمریکا به مردم ایران برای باز پس‌گیری کشور از اسلام گرایانی که برای چهار دهه است در راس کشور هستند، کمک کند.»

امضاکنندگان این نامه ضمن مقایسه ایران با داعش، حملات صورت گرفته در اروپا را هم به جمهوری اسلامی مرتبط کرده و نوشته‌اند که اقدامات ایران آغازگر بحران تروریسم بوده است.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها