کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

حداقل و حداکثر قیمت حج سال 93 اعلام شد


کد خبر : ۳۱۷۶جمعه، ۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۵:۴۷۵۷۳۹ بازدید

رئیس سازمان حج و زیارت حداقل قیمت حج سال 93 را حدود 7 میلیون و 500 هزار تومان و حداکثر قیمت را حدود 10 میلیون تومان اعلام کرد.

سعید اوحدی گفت: در سال گذشته قیمت ارز 2450 تومان بود که امسال 2600 تومان شده است و افزایش 200 تومانی قیمت ارز باعث می‌شود تا قیمت حج سال آینده در حدود 650 هزار تومان افزایش داشته باشد.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌ها و صرفه‌جویی‌های انجام شده، توانستیم به گونه‌ای هزینه‌ها را مدیریت کنیم که افزایش قیمت ارز در حدود 400 هزار تومان باعث افزایش قیمت حج سال 93 شود.

رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه تنها افزایش نرخ ارز باعث افزایش قیمت حج شده است، گفت: ما در سال گذشته 17 گروه قیمتی داشتیم که 6 گروه به دلیل کیفیت پایین هتل‌ها حذف شده‌اند و شامل گروه‌های «ج» و «د» قیمتی بودند.

اوحدی اظهار داشت: بنابراین در حج سال 93، 11 گروه قیمتی را خواهیم داشت و گروه‌ها با کیفیت بالاتر در اختیار حجاج قرار خواهند گرفت.

رئیس سازمان حج و زیارت متوسط قیمت حج سال 93 را در حدود 9 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: با در نظر گرفتن افزایش نرخ ارز سال جاری نسبت به سال گذشته حداقل قیمت حج سال آینده در حدود 7 میلیون و 500 هزار تومان و حداکثر 10 میلیون تومان خواهد بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها