کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آخرین خبرها از پرونده پدیده شاندیز/ اختلافات رفع شد


کد خبر : ۳۱۷۱۹پنجشنبه، ۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰:۳۵۱۸۸۰ بازدید

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور از رفع اختلاف بین شورای شهر و شهرداری شاندیز و شرکت پدیده شاندیز خبر داد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور از رفع اختلاف بین شورای شهر و شهرداری شاندیز و شرکت پدیده شاندیز خبر داد.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، بابک دین‌پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور از رفع اختلاف بین شورای شهر و شهرداری شاندیز و شرکت پدیده شاندیز توسط ستاد تدبیر و ساماندهی بازارغیرمتشکل پولی و شرکت‌های سرمایه‌گذاری استان خراسان رضوی خبر داد.

رئیس کارگروه ویژه مسائل مربوط به شرکت پدیده شاندیز با بیان این موضوع اضافه کرد: ستاد تدبیر و ساماندهی بازار غیر متشکل پولی و شرکت‌های سرمایه‌گذاری استان خراسان رضوی، با دستور ویژه رحمانی فضلی وزیر کشور، چهارشنبه شب اول دی ماه و با حضور معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور، اعضای شورای شهر و شهردار شاندیز و اعضای هیات مدیره شرکت پدیده شاندیز تشکیل جلسه داد و چارچوب مشخصی را برای حل اختلافات فی مابین شرکت پدیده شاندیز با شهرداری شاندیز تعیین و ابلاغ نمود و بدین ترتیب گام بسیار مهم و بلندی در راستای اغاز مجدد فعالیت شرکت پدیده شاندیز برداشته شد.

دین پرست در پایان اعلام کرد که بر اساس این توافق، مقرر گردید که بدهی‌های شرکت پدیده شاندیز به شهرداری شاندیز، در قالب واگذاری ملک وانتقال سهام و درچارچوب مورد توافق، در یک بازه زمانی مشخص تادیه و پرداخت گردد و متقابلا شهرداری شاندیز نیز موظف است، حداکثر ظرف مدت یک هفته نسبت به صدور پایان کار پروژه پدیده شاندیز اقدام کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها