کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

معرفی دوربین سونی HX350 با 50 برابر بزرگنمایی اپتیکال


کد خبر : ۳۱۷۱۷پنجشنبه، ۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳:۴۷۲۸۳۹ بازدید

در این دوربین شاهد به کار گیری حسگر Exmor R از نوع CMOS و با رزولوشن مؤثر 20.4 مگاپیکسل هستیم، ضمن اینکه موتور پردازش تصویر ...
معرفی دوربین سونی HX350 با 50 برابر بزرگنمایی اپتیکالمعرفی دوربین سونی HX350 با 50 برابر بزرگنمایی اپتیکال

سونی مدل جدیدی از دوربین های سوپرزوم بریج (شبه DSLR) خود را معرفی کرد. این محصول که با نام Cyber-shot HX350 شناخته می‌شود، علی رغم ابعاد متوسط، توانایی بزرگنمایی اپتیکال 50 برابری را دارد، و برای افرادی مناسب است که به دوربینی کوچکتر از نمونه های حرفه ای با قدرت زوم بالا نیاز دارند.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از دیجیاتو، در این دوربین شاهد به کار گیری حسگر Exmor R از نوع CMOS و با رزولوشن مؤثر 20.4 مگاپیکسل هستیم، ضمن اینکه موتور پردازش تصویر پیشرفته BIONZ X نیز در آن به کار رفته. البته اصرار به بهره گیری از سنسور کوچک 1/2.3 اینچی تا حدودی باعث ناامیدی خریداران احتمالی خواهد شد.

در واقع HX350 را می توان چیزی مابین DSLRهای حرفه ای، که فراتر از نیاز کاربران عادی هستند، و کامپکت های کوچک که به راحتی در جیب جای می گیرند، قرار داد. این محصول از بدنه ای شبیه به دوربین های حرفه ای، منظره یاب الکترونیکی، و قابلیت تنظیمات دستی برخوردار است.

SX350 سونی

لنز به کار رفته در SX350 ساخت کمپانی زایس و از نوع واریو-سونار *T است که بزرگنمایی نوری 50 برابری را در کنار 100 برابر زوم دیجیتال بر اساس تکنولوژی Clear Image Zoom به ارمغان می آورد. این لنز وایدترین حالت، گشودگی دیافراگم f/2.8 و در حالت تله گشودگی f/6.3 را در اختیار کاربر قرار می دهد.

نمایشگر این دستگاه نیز 3 اینچی بوده و 921000 پیکسل دارد. همچنین علاوه بر تصاویر ثابت، دوربین جدید سونی توانایی ثبت ویدیوهایی با حداکثر رزولوشن تمام اچ دی را نیز دارد. سونی می گوید حالت تصویربرداری 24p نیز برای خلق ویدیوهایی با جلوه سینمایی در این دوربین تعبیه شده.

گفتنیست این دوربین از ابتدای سال 2017 به قیمت 450 یورو وارد بازار خواهد شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها