کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تعقیب و گریز هالیوودی پلیس با دزد خودرو مزدا 3 در جنوب تهران+ تصاویر


کد خبر : ۳۱۷۱۵پنجشنبه، ۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰:۲۸۱۹۴۶ بازدید

30 آذرماه واحد گشت آشکار پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان شوش به یک دستگاه خودرو مزدا 3 مشکوک شده که با استعلام از مرکز پیام ...

30 آذرماه  واحد گشت آشکار پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان شوش به یک دستگاه خودرو مزدا 3 مشکوک شده که با استعلام از مرکز پیام مشخص شد خودرو مذکور دارای سابقه سرقت است. 

راننده خودرو مزدا 3 به محض شنیدن دستور توقف از سوی واحد گشت پلیس آگاهی ، با افزایش سرعت اقدام به فرار می کند ؛ مأموران با استفاده از علائم هشدار دهنده سعی در متوقف نمودن خودرو کرده و با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک چند تیر هوایی می کنند اما راننده خودرو مزدا 3 همچنان به فرار ادامه می دهد و نهایتا لاستیک های خودرو مورد اصابت گلوله مأمورین قرار می گیرد. 

راننده خودرو مزدا 3 با وجود پنچر شدن لاستیک خودروی مسروقه سعی در فرار از دست مأمورین را دارد و همین امر باعث برخورد خودرو مسروقه با چند دستگاه از خودروهای عبوری ، یک دستگاه موتورسیکلت و در چندین نوبت نیز برخورد با چرخ دستی های ویژه حمل بار محدوده ی بازار تهران و واژگونی آنها در خیابان می شود اما نهایتا متوقف و قبل از هرگونه اقدام به فرار با پای پیاده، با عکس العمل مأمورین دستگیر می شود. 

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با انتشار این خبر اعلام کرد : متهم دستگیر شده جهت انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی دیگر جرایم ارتکابی و همدستانش ، با دستور مقام  قضایی در اختیار اداره دوم مبارزه با سرقت وسایط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

تعقیب و گریز هالیوودی پلیس با دزد خودرو مزدا 3

تعقیب و گریز هالیوودی پلیس با دزد خودرو مزدا 3

تعقیب و گریز هالیوودی پلیس با دزد خودرو مزدا 3

تعقیب و گریز هالیوودی پلیس با دزد خودرو مزدا 3



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها