کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

افزایش قیمت محصولات لبنی ممنوع است


کد خبر : ۳۱۶۳۶سه شنبه، ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸:۴۷۶۲۹ بازدید

سخنگوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان افزایش هرگونه قیمت محصولات لبنی را ممنوع اعلام کرد و گفت: با واحدهای لبنی ...

سخنگوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان افزایش هرگونه قیمت محصولات لبنی را ممنوع اعلام کرد و گفت: با واحدهای لبنی متخلف برخورد خواهیم کرد.
 
غلامرضا کاوه در گفتگو با مهر در خصوص افزایش قیمت برخی محصولات لبنی از جمله کره در روزهای گذشته، گفت: افزایش قیمت کره غیر قانونی است و بطور قطع سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در رابطه با این افزایش قیمت اعمال قانون می کند.

وی با بیان اینکه سازمان حمایت اقدامات نظارتی خود را بر قیمت کره انجام داده و به نرخ قبل بازگشته است، افزود: برخی تولیدکنندگان به طور خودسر قیمت ها را افزایش دادند که با برخورد سازمان حمایت روبرو شده و تعهد دادند که دیگر افزایش قیمت نداشته باشند.

سخنگوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با اعلام اینکه اعمال قانون برای این واحدها انجام شده و پرونده تعزیراتی برای آنها تشکیل شده است، اظهار داشت: کره جزو کالاهای گروه یک است که مشمول قیمت گذاری می شود و در صورت نیاز به تغییر قیمت باید فرآیند کارگروه تنظیم بازار را طی کند.

کاوه در خصوص افزایش قیمت شیر در روزهای گذشته، گفت: هرگونه افزایش قیمت ممنوع است و تمامی محصولات لبنی جزو کالاهای اولویت دار بوده و مشمول قیمت گذاری هستند بنابراین اگر هر واحد صنفی افزایش قیمت داشته باشد، طبق قانون با آن برخورد می‌شود.

وی بااشاره به اینکه گشت‌های سازمان حمایت و تعزیرات به صورت سر زده از واحدهای صنفی  بازرسی کرده و بازگشت قیمت ها به سطح قبلی را رصد کرده اند،  اظهار داشت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می توانند مراتب را  به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها